Головна » Блог » Як збільшити органічне охоплення публікації в TikTok? Фішки, про які мало хто знає

Як збільшити органічне охоплення публікації в TikTok? Фішки, про які мало хто знає

25.04.2023

Анастасія Кузнецова


Наразі TikTok є однією із найпопулярніших соціальних мереж серед людей різного віку. Контент платформи носить переважно розважальний характер. Щодня людей оточує безліч інформації, від якої хочеться відпочити за переглядом чогось легкого. У TikTok можна побачити відео на будь-який смак — із котиками, собачками, милими дітьми, спокійною природою тощо. 

Відомі бренди використовують таку особливість сповна: наприклад, офіційному акаунту Monobank найбільшу кількість переглядів приносять відео із популярними мемами та жартами. Так, ролик, де обіграно важкість грошових переказів за кордоном із використанням нарізки із мультфільму “Панда Кунг-фу” набрав 1,6 млн. переглядів.

Отож не дивно, що чимало брендів не оминають можливості використати цю платформу в якості додаткового майданчика для просування. З першого погляду здається, що для того, аби потрапити у рекомендації, варто відзняти популярний тренд або створити креативний відеоролик. Однак не все так просто: для органічного збільшення охоплень публікації варто обрати правильну стратегію просування, а також розібратися в алгоритмах. 

У цій статті ми ознайомимося із алгоритмами TikTok, які напряму впливають на кількість охоплень публікацій. Також ми із радістю поділимося порадами та фішками, які допоможуть у просуванні навіть новачкам!

Як збільшити охоплення ТікТок



 

Алгоритми TikTok, які впливають на кількість охоплень 

Перед тим, як безпосередньо перейти до розкриття фішок для збільшення охоплень, варто розібратися із основними алгоритмами. Перш за все поговоримо про вкладку із рекомендаціями, яка розміщена на головному екрані застосунку. Напевно, найголовніший чинник, який робить TikTok таким популярним, це можливість переглядати цікавий для себе контент навіть без підписки на певні акаунти. 

Завдяки розумному алгоритму користувач бачить унікальний, ретельно підібраний контент, адаптований під його вподобання. TikTok допомагає знаходити відео, подібні до тих, що вам подобалися раніше. Таким чином, деякі користувачі можуть бачити у себе в стрічці кулінарні рецепти, в той час як інші будуть насолоджуватися кумедними відео про тварин.

Цікаво: згідно із внутрішньою статистикою платформи, 90% переглядів контенту припадає саме на рекомендації, а не на підписки. 

Є три основні критерії, на які TikTok звертає увагу при показі відео користувачам:

  • Залученість користувачів. Алгоритми беруть до уваги дії, які користувачі виконують у застосунку: наприклад, чи лайкають і коментують ваше відео? Чи діляться ним із іншими?
  • Інтерес користувача. Для потрапляння в рекомендації важливим є тривалість перегляду відео. Якщо користувачі дивляться ролик до кінця, то алгоритми вважатимуть ваш контент цікавим, бо він може втримати увагу. Таким чином, TikTok просуватиме вашу публікацію і показуватиме її більшій кількості користувачів.
  • Механізм створення контенту. Використання популярних звуків, додавання відповідних хештегів та підписів до публікації усе це працює на збільшення охоплень.

Якщо брати до уваги ці критерії, то збільшити кількість охоплень зможе навіть щойно створений акаунт. Для цього вам не обов’язково мати у своєму арсеналі якісні лампи для освітлення та апаратуру для звукозапису. Мільйони переглядів можуть набрати відео низької якості, однак із вартісним змістом.

Про фішки, які допоможуть досягти таких результатів, поговоримо нижче.

 

Фішки, які допоможуть збільшити кількість органічних охоплень

Креатив головна запорука успішності бренду. Тренди у соціальній мережі TikTok швидко змінюються, тому поки ви складатимете продуманий до дрібниць контент-план, деякі ідеї просто не «залетять». Важливо придумати унікальну фішку, яка буде актуальною завжди. Це допоможе адаптувати одну ідею під різні цілі та інфоприводи. Пропонуємо вам ознайомитися із стратегіями та фішками, які допоможуть збільшити кількість органічних охоплень.

Придумайте головного героя для своїх відео.

Для того, аби підвищити впізнаваність бренду, а також зацікавити користувачів, рекомендуємо наповнити свої відеоролики життям. Наявність головного героя допоможе вам швидко адаптуватися під вподобання аудиторії. В якості головного героя можуть виступати:

  • співробітники компанії (наприклад, “Аптека низьких цін” знімає відеоролики за участі фармацевтів та провізорів);
  • “талісмани” компанії (сова Duolingo бере активну участь у просуванні бренду у TikTok. Так, показники переглядів сягають позначки у 13 млн.);
  • послуги або продукція бренду (авіакомпанія RyanAir оживила свій літак за допомогою спеціального фільтра. Так, фірмовий літак слідує танцювальним трендам, розмовляє із підписниками та знімається у жартівливих скетчах). 
  • блогери, інфлюенсери, лідери думок (бренд EVA активно залучає популярних б’юті-блогерів до просування продуктів. Так, блогерка Лада Холі періодично знімає контент про тестування косметики для офіційної сторінки бренду).

Створюйте короткі, але влучні відео. 

Середня тривалість відео в TikTok складає від 21 до 34 секунд, що ідеально підходить для залучення молодої аудиторії. Але для покращення показників охоплень потрібно мислити ще більш короткими часовими рамками. Головна порада   користуйтесь правилом трьох секунд. Переконайтеся, що відео захопить увагу користувача з перших кадрів, аби мати негайний вплив. Зрештою, у TikTok дуже широкий вибір відеоконтенту, і користувач може просто прогорнути ваш відеоролик. 

Кейс: переважна більшість контенту бренду Eldorado це пізнавальні короткі відео на тему техніки. Тут користувачі можуть знайти інформацію про останні фішки для iOS, Pubg Mobile, а також дізнатися, як пофіксити прилади побутової техніки за короткий проміжок часу. Відсутність води, динамічна картинка та гумористична подача змушує дивитися відео до останньої секунди. Так, відео із балакучою зарядкою для телефону набрало майже 2 млн. переглядів!

Пізнання через розваги.

Дослідження показують, що люди повертаються до TikTok знову і знову, тому що контент платформи підіймає їм настрій. Поряд із тим,  87 % представників покоління Z заявили, що основна причина, через яку вони стежать за брендами в TikTok, полягає в можливості дізнатись про щось нове. З цього випливає ще одна особливість, яка допоможе вам збільшити кількість охоплень: створюйте пізнавальний контент у захопливій формі.

Кейс: акаунт мережі аптек “Подорожник” знімає повчальні відеоролики на тему сучасної медицини, а також ділиться лайфхаками і порадами. Захоплива подача у вигляді життєвих скетчів дозволяє охопити великий сегмент аудиторії різного віку. Зокрема, велику роль у збільшенні охоплень відіграють інтригуючі прев’ю на кшталт “Соска для дорослого”, “Три смужки”, “Шкідливі антисептики” тощо. 

Колаборації з блогерами та інфлюенсерами.

Співпраця з впливовими особами допоможе вам досягти безпрецедентного охоплення — згідно з дослідженнями, це допомагає підвищити рівень залученості користувачів на 93 %. Однак маркетологам треба бути напоготові, адже алгоритми TikTok можуть викрити невідповідність бренду та інфлюенсера. Тобто якщо блогер не відповідає набору цінностей бренду або його контент не стосується вашої ніші, то це завадить потраплянню контенту до рекомендацій.

Кейс: у травні 2021 року McDonald’s співпрацював з відомим південнокорейським гуртом BTS. Спеціально розроблене меню “The BTS meal” змушувало фанатів з усього світу вишукуватися у черги до закладу, щоб скуштувати улюблений фаст-фуд. Зокрема McDonald’s публікував у TikTok лінійку відеороликів із учасниками гурту, які збирали кілька мільйонів переглядів. Ексклюзивна промоція сприяла тому, що виторг бренду за квартал виріс на цілих 57 %. 

Як збільшити охоплення ТікТок



 

Долучайтеся до трендів та створюйте свої.

Ви повинні бути в курсі того, які тренди зараз популярні серед вашої аудиторії. Це зробити дуже просто: перейдіть на вкладку із рекомендаціями та звертайте увагу на відеоролики, концепція яких найчастіше повторюється. Це може бути флешмобний танець, певні рухи, звуки або навіть фільтри. Окрім цього, ви можете створити власний тренд, який сприятиме покращенню взаємодії з аудиторією.

Кейс: відеоролик “Нової пошти” із деколи популярним фільтром набрав понад 63 тис. переглядів. У відео можна побачити життєву ситуацію щодо першого користувацького досвіду фірмовим поштоматом. 

Використання трендових звуків.

У TikTok звук має неабияке значення. Чудовий спосіб знайти трендові звуки це прогортати стрічку. Знову ж таки, на сторінці «Для вас» ви знайдете популярні відео, звуки яких допоможуть у просуванні. Якщо ваш бренд має бізнес-акаунт, то у пригоді стане спеціальна бібліотека. У ній представлені  звуки без авторських прав, які призначені для комерційного використання. Ця бібліотека доволі різноманітна, тому будь-який бренд зможе знайти щось підходяще для свого контенту.

Кейс: відеоролик офіційного акаунту “Приватбанку” із використанням трендового звуку набрав 669 тис. переглядів. Зокрема бренд зміг продемонструвати за допомогою тренду функції “Скарбнички” у коментарях видно, що чимало користувачів не знали про неї. 

Обирайте правильні хештеги.

Хештеги дозволяють іншим користувачам TikTok і алгоритму знаходити та класифікувати ваш контент. Їхнє правильне використання може сприяти кращому просуванню відео серед більшої кількості користувачів. Найкраще рішення — дослідити популярні хештеги, які стосуються вашої аудиторії та ніші. Це допоможе алгоритмам TikTok показувати контент цільовій аудиторії користувачів, які з більшою ймовірністю будуть зацікавлені у конкретній пропозиції вашого бренду.

Кейс: у лютому 2022 року була запущена кампанія під назвою “Stuck In” для бренду Pringles. Хештег #StuckInPringles налічує майже 149 млн. переглядів. Користувачі знімають жартівливі відео про упаковку популярних чіпсів: як можна зрозуміти із назви, рука постійно застрягає в пачці. Самому ж бренду використання такого хештегу приносить більше 600 тис. переглядів. 

Переконайтесь, що вас легко знайти.

Усі старання щодо збільшення охоплень можуть виявитися марними, якщо користувачу буде важко вас знайти у пошуковій видачі. Перш за все обирайте просте, лаконічне та зрозуміле ім’я профілю. Воно має легко запам’ятовуватися, читатися та писатися. TikTok не є пошуковою системою, але алгоритми платформи пропонують користувачам інтуїтивно зрозумілі підказки під час пошуку. Цим, відповідно, можна і треба користуватися.

Кейс: більшість відомих брендів називають свої акаунти саме ім’ям бренду. Яскраві приклади Coca Cola, Pepsi, Pringles тощо. У свою чергу офіційний акаунт печива Oreo має трохи інакшу назву, однак пошукові алгоритми платформи одразу видають потрібний результат. 

Як збільшити охоплення ТікТок

Залишайте коментарі під відео.

Згідно зі статистикою, в середньому 77 % користувачів TikTok у всьому світі читають коментарі до відео. Залишений коментар дійсно може підвищити впізнаваність бренду серед нової аудиторії.  Не забувайте і про комунікацію із користувачами саме на своєму акаунті. Йдеться про додавання описів до відео, які закликають аудиторію до певних дій (купити, поділитися, розповісти тощо). Це допоможе вам у дистрибуції контенту та його більш швидкому розповсюдженні.  

Кейс: український інтернет-магазин косметики Shoptop cosmetic взаємодіє із користувачами різними способами. Першочергово йдеться про відповіді на коментарі: бренд не залишає без уваги питання про ціну на товар, інформацію щодо його наявності. У свою чергу опис під відео закликає користувачів взаємодіяти із публікацією та сприяти її поширенню.

 

Монетизація контенту у TikTok або як бренд може підвищити продажі

Збільшення кількості охоплень — це не все, що може вас цікавити. Зізнавайтеся, що підвищити рівень продажів та монетизувати акаунт також було б непогано. На щастя, TikTok надає широкі можливості для монетизації контенту, які бренди можуть використовувати на свою користь. Наведемо кілька прикладів:

Проведення прямих етерів

Як це працює: проведення прямих етерів — чудовий спосіб для брендів, який допоможе і підвищити впізнаваність, і монетизувати сам акаунт. Користувачі прив’язують свою картку до облікового запису і надсилають ведучому стікери, які потім можна конвертувати у реальні гроші. Деякі бренди проводять ознайомлювальні етери, прямі трансляції зі своїх заходів або ж влаштовують розпродажі в режимі реального часу. Таким чином, звичайні глядачі конвертуються у безпосередніх клієнтів. 

Важливо: проводити прямі етери можуть акаунти із 1 000 та більшою кількістю підписників.

Використання TikTok Creator Marketplace

TikTok має власний фонд для авторів, де люди, які регулярно публікують контент, можуть отримувати дохід. Якщо ви регулярно та успішно створюєте контент у цій соціальній мережі, то ви можете заробляти гроші через її творців.

Як це працює: офіційна платформа для брендів та авторів контенту дозволяє створювати рекламний контент для просування брендів та отримання винагороди за свою роботу. Якщо ви хочете з кимось співпрацювати, то можна подати заявку брендам, які мають «відкриті кампанії». 

Важливо: аби долучитися до TikTok Creator Marketplace, треба відповідати ряду певних вимог:

  • вік від 18 років;
  • мати особистий обліковий запис (бізнес-акаунти не підходять);
  • мати понад 100 тис. підписників;
  • завантажити щонайменше 3 відео за останні 28 днів;
  • отримати понад 100 тис. лайків на своїх відео за останні 28 днів;
  • проживати у країні, де доступний TikTok Creator Marketplace (список налічує 24 країни).

Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг може здатися схожим на TikTok Creator’s Marketplace, але принципи роботи трохи відрізняються. За допомогою партнерського маркетингу ви можете зв’язатися з брендами або компаніями, яким ви довіряєте, та просувати їх продукти в Інтернеті.

Як це працює: коли підписники купують продукти за наданим вами посиланням або кодом, ви отримуєте комісію від бренду за цей продаж. 

Важливо: для цього у вас має бути бізнес-аккаунт, щоб розміщувати клікабельні посилання в описах відео або в біо. Детальніше про створення бізнес-акаунту у TikTok можна прочитати у нашій статті.

Покупки у TikTok

Згідно з дослідженням, 67 % користувачів кажуть, що платформа надихнула їх на покупку певного товару. Ще 73 % користувачів заявили, що вони відчувають більш глибокий зв’язок із брендами, з якими вони взаємодіють у TikTok. Якщо ви власник малого бізнесу, тоді варіант відкриття магазину у TikTok допоможе підвищити впізнаваність.

Як це працює: TikTok співпрацює з Shopify, тому тепер ви можете продавати свій продукт безпосередньо через платформу. 

Важливо: для того, аби створити магазин, треба відповідати ряду конкретних вимог

TikTok Ads

Ще один спосіб збільшити продажі для вашого бізнесу — запустити TikTok Ads. Хоча це і потребує певних грошових вкладень, алгоритми запуску реклами прості у використанні. До того ж, зазначення певних деталей дозволяє орієнтуватися на конкретну аудиторію.

Як це працює: щоб запустити рекламу в TikTok, спочатку потрібно створити обліковий запис у TikTok Ads Manager. Введіть основні дані та погодьтеся з умовами використання. Як тільки ваш обліковий запис буде схвалено модераторами, ви зможете увійти в панель управління та почати створювати своє оголошення!

TikTok Pulse

TikTok Pulse — це порівняно нова функція, яка дозволяє рекламодавцям просувати контент свого бренду на сторінці «Для вас». 

Як це працює: реклама з’являтиметься у рекомендаціях для користувачів. Бренди можуть обирати певні категорії для свого оголошення:  кулінарія, мода, ігри, краса тощо. Це означає, що ваша реклама буде відображатися серед максимально релевантної аудиторії, яка цікавиться певною нішею.

Як збільшити охоплення ТікТок



 

Висновки

Як ми бачимо, у TikTok можна розкрутити навіть щойно створений акаунт за короткий проміжок часу. Для цього вам потрібно підлаштовуватися під алгоритми платформи, а також слідкувати за потребами цільової аудиторії, трендами та створювати якісний і змістовний контент. 

Додатковою перевагою для брендів є можливість монетизувати свою працю завдяки проведенню прямих етерів, партнерському маркетингу та співпраці із інфлюенсерами. У пригоді стануть і такі функції, як TikTok Pulse, TikTok Ads,  TikTok Creator Marketplace.

Сподіваємось, що досвід провідних українських та зарубіжних брендів надихне вас на плідну та продуктивну працю. 

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності