Google зробив безкоштовним розміщення товарів в блоці Shopping
21.04.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
Найближчим часом з’явиться можливість безкоштовно розміщувати товари в Google Shopping в результатах пошуку. До кінця місяця ця зміна стане доступним в США, а до кінця року – і по всьому світу.
Запуск почнеться наступного тижня. Тоді результати пошукової видачі в блоці Google Shopping будуть складатися в основному з безкоштовних списків товарів. Хоча рекламодавці і далі можуть налаштовувати платні кампанії, тепер SEO-фахівці точно так же зможуть використовувати цей блок як один з інструментів органічного просування сайту.
У Google це рішення пояснюють тим, що цифрова комерція стала рятівним колом як для продавців, так і для споживачів. Але компанії, які намагаються вижити в кризовий час, в основному не можуть дозволити собі платне розміщення товарів в Google Shopping.
«Зараз, коли споживачі переважно купують онлайн і шукають в інтернеті не тільки речі першої необхідності, але і іграшки, одяг, товари для дому, це дає можливість компаніям, які зазнають збитків, відновити з ними зв’язок. Але багато хто не може дозволити собі це зробити. […]
Завдяки сотням мільйонів пошукових запитів в Google кожен день ми знаємо, що чимало роздрібних продавців мають в наявності готові до відправки товари, які потрібні людям, але які не доступні онлайн».
Поряд з цим зміною, почалося партнерство Google з PayPal. Продавці можуть зв’язати свої облікові записи в цій платіжній системі з аккаунтом в сервісі, що, як сказано в блозі компанії, прискорює процес реєстрації.
Стверджується, що блок Shopping «в основному» буде складатися з безкоштовних списків, але платні також залишаться і будуть відображатися на більш видному місці у верхній частині блоку. Крім того, платні списки будуть єдиними, які буде видно в каруселі оголошень в Google Пошуку. Можна припустити, що те ж саме відноситься і до інших товарних оголошеннях, які відображаються за межами блоку Shopping, наприклад, в Gmail.
Існуючим користувачам Merchant Center не доведеться робити нічого додатково, щоб скористатися безкоштовними списками. А для роздрібних продавців, не знайомих з сервісом, процес реєстрації в найближчі тижні буде оптимізований.