Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » 10 лайфхаків Google My Business: виходимо в ТОП локальної видачі

10 лайфхаків Google My Business: виходимо в ТОП локальної видачі

05.08.2021

Ольга Коцофанэ


100 років тому наші предки дізнавалися про компанії поблизу за допомогою адрес-календарів та пам’ятних книжок. Трохи згодом на зміну їм прийшли радянські довідники, де можна було переглянути назви, адреси та номери телефонів. Google My Business (GMB) – це онлайн довідник з додатковими можливостями (прокласти маршрут, почитати відгуки, оцінити).

Картка GMB допомагає клієнтам знайти ваш бізнес, якщо він розташований поблизу: це може бути кав’ярня, ремонт техніки, салон краси. Головна перевага сервісу – це можливість успішно конкурувати з “мастодонтами” сфери на мікрорівні. Наприклад, невелика бургерна в сусідньому будинку може зайняти перше місце в пошуковій видачі, залишивши позаду McDonald’s, розташований в іншому районі.

Докладніше про те, що таке Google My Business, як створити в ньому обліковий запис компанії та використовувати для збільшення продажів — читайте далі.

Зміст:

  1. Що таке Google My Business
  2. Як виглядає Google Business Profile
  3. Яку інформацію про компанію містить GMB-профіль?
  4. Переваги профілю в Гугл Мій Бізнес
  5. Як налаштувати Google My Business?
  6. Лайфхаки: 10 способів просування Google My Business
  7. Висновки

Що таке гугл май бізнес - повний опис сервісу та інструкція зі створення профілю компанії



 

Що таке Google My Business

Google My Business — це каталог компаній з прив’язкою до їхньої геолокації на Google Картах. Якщо ввести в пошуковий рядок “Хозтовари Буча” або “Оптика поруч”, у видачі відразу після рекламних оголошень з’явиться окремий блок з GMB-профілями релевантних компаній. Також профілі з Google Мій Бізнес відображаються безпосередньо при пошуку в Google Картах при пошуку через запит у пошуковому рядку або геолокацію. 

Нагадаємо, що нещодавно Google My Business став Google Business Profile. Ми детально розповіли про те, чому Google змінив назву каталогу бізнес-профілів.

Як виглядає профіль компанії в Гугл Мій Бізнес:

Як виглядає профіль у Google My Business (Гугл Мій Бізнес) - фото

Фото компанії в Google Мій Бізнес та Google Картах: як виглядає профіль

Яку інформацію про компанію містить GMB-профіль?

У Google Мій Бізнес компанія може додати:

  • назву;
  • логотип;
  • короткий опис;
  • товари/послуги;
  • фото;
  • точна адреса;
  • зону обслуговування;
  • номер телефону;
  • посилання на сайт;
  • графік роботи (стандартний та на свята);
  • години пік, тривалість відвідування та середній час очікування;
  • додаткову інформацію для готелів та ресторанів (їжа на виніс, зал для некурців, Wifi);
  • меню (для ресторанів, сервісів доставки);
  • кнопку бронювання (для ресторанів та готелів);
  • рубрику “питання-відповідь”;
  • новини;
  • відповіді на відгуки та коментарі користувачів.

Також у профілі відображатимуться:

  • оцінки клієнтів;
  • відгуки клієнтів.

Їх не можна самостійно видалити чи редагувати. Але з відгуками в Google My Business можна взаємодіяти двома способами – давати зворотний зв’язок користувачам у вигляді відповіді на відгук або оцінку, а також оскаржити відгук через службу підтримки (у такому разі справжність відкликання буде ретельно перевірена модераторами Google Мій Бізнес).

Таким чином, Google My Business для малого та середнього бізнесу – це чудова можливість конкурувати з великими брендами за цільовими запитами, а для великих корпорацій наявність профілю – додатковий інструмент залучення цільової аудиторії, відстеження лояльності клієнтів до бізнесу та роботи з негативом.

Що додати у профіль Гугл Мій Бізнес



 

Переваги профілю в Гугл Мій Бізнес

При створенні профілю GMB ви отримаєте вигідні переваги, такі як:

  1. Переходи на сайт компанії та підвищення позицій у локальній видачі;
  2. Контакти із цільовою аудиторією, підвищення лояльності;
  3. Розташування потенційних клієнтів, зростання впізнаваності бренду.

Щоб отримувати максимум переваг від Гугл Мій Бізнес пошуковик рекомендує:

  1. Використовувати однакові логотипи та елементи бренду, що й на вивісках, документації та інших матеріалах.
  2. Вказувати адресу своєї компанії або територію обслуговування якнайточніше і зрозуміліше.
  3. При описі сфери діяльності компанії вказувати якнайменше категорій.
  4. Не створювати для компанії більше одного профілю. В іншому випадку можуть виникнути проблеми з відображенням інформації в Google Пошуку та на Картах.

Важливо! У сервісі Google мій Бізнес не можна створювати профілі для брендів, музикантів та організацій, які ведуть діяльність виключно в інтернеті.

У сервісі Google Мій бізнес можна створювати профілі для компаній, які мають офіси, куди можуть прийти клієнти, а також для організацій, які надають виїзні послуги. Щоб уникнути блокування профілю, не можна розміщувати заборонений контент. Важливо завжди вказувати точну інформацію.

Якщо навіть це не переконало вас створити обліковий запис у Google My Business, то розберемо можливості сервісу на реальних прикладах.

  • Для малого бізнесу.

Наприклад, переваги ГМБ-профілю для маленького магазину будматеріалів. Ось що побачить ваш потенційний клієнт, ввівши в рядок пошуку “Будматеріали купити”:

Якщо ви все ще сумніваєтеся у корисності GMB, наведемо приклади можливостей сервісу для малого та великого бізнесу.

ТОП-3 у пошуковій видачі: Епіцентр, Rozetka та Prom. Один лідер серед компаній з продажу будматеріалів, та 2 маркетплейси. Як може конкурувати у ранжируванні локальний бізнес серед таких гігантів?

Якщо у вашого магазину є профіль Google My Business, то користувач, що знаходиться неподалік, при пошуковому запиті “Будматеріали купити поруч” побачить компанію поверх основної пошукової видачі:

Чи потрібен Гугл Мій Бізнес малому та середньому бізнесу?

2. Для великого бізнесу.

Створення облікового запису в Google Мій Бізнес корисно і великому бізнесу. Правильно оформлений профіль роздрібної мережі допоможе підтримувати імідж та спростить пошук найближчої торгової точки вашим клієнтам. Дуже зручно, вибравши точку на карті, миттєво дізнаватися про графік роботи, і, при необхідності, прокласти маршрут. Точні дані компанії підвищують лояльність користувачів та локальну видачу у пошуку.

Обліковий запис у GMB буде корисним і великим компаніям. Правильно оформлені картки масштабних мережевих бізнесів підтримують їхній імідж та полегшують життя своїм клієнтам.

 



 

Як налаштувати Google My Business?

Як настроїти Google My Business? Реєстрація в GMB починається на сторінці сервісу з кнопки

Реєстрація Google My Business починається на сторінці сервісу з кнопки “Створити зараз”. Далі потрібно запровадити назву своєї компанії. Це дуже важливий крок: саме так буде підписано вашу точку на карті.

Як зареєструватися в Гугл Мій Бізнес: інструкція

Google дбає про зручність своїх користувачів, тому всі етапи реєстрації супроводжуються підписами та поясненнями. А якщо щось незрозуміло, є довідка.

Реєстрація в Гугл Мій Бізнес покроково: створити сторінку для бізнесу на Картах

Важливо! Вибір категорії впливає на ранжування: якщо у вас барбершоп, а ви вкажіть “Випічка” – картка GMB отримає штраф у видачі через нерелевантність. Залежно від категорій точкам на карті надаються значки.

Якщо компанія має фізичну адресу, де ви приймаєте клієнтів — вкажіть її в наступному меню. Якщо ж ви надаєте послуги віддалено (на фрілансі, наприклад) просто відмовтеся додавати точку на карті.

Як створити профіль компанії в Google My Business

У разі відсутності адреси можна вказати зону обслуговування:

Інструкція по створенню акаунта в Google My Business

Ресторани, автосервіси, приватні клініки — всі, хто має приміщення для прийому клієнтів, — повинні вказати адресу точки, де відбувається обслуговування:

Кому потрібен профіль в Гугл Мій Бізнес?

Наступний крок – заповнити контактні дані, які бачитимуть користувачі: номер телефону та адреса сайту (якщо він є). 

Які дані заповнювати під час створення профілю в Google My Business

Реальність своєї компанії потрібно підтвердити. Існує кілька варіантів верифікації: по телефону, електронною поштою, миттєве підтвердження (тільки якщо сайт компанії зареєстровано та підтверджено в Google Search Console), масове підтвердження (якщо ви реєструєте від 10-ти філій), і звичайною поштою.

Підтвердження звичайною поштою найдовше, але для маленьких локальних бізнесів без сайту і точки обслуговування це єдиний спосіб.

Підтвердження звичайною поштою найдовше, але для маленьких локальних бізнесів без сайту і точки обслуговування це єдиний спосіб.

Підтвердження можна тимчасово пропустити, щоб заповнити всі форми, що залишилися. Але взагалі обійтися без нього не вийде – картка компанії не з’явиться в Google My Business.

При подальшому налаштуванні облікового запису сервіс пропонує вказати графік роботи організації, можливість включити функцію чату з користувачами, дати опис компанії, додати фотографії.

У момент написання статті за заповнення облікового запису GMB Google пропонував як заохочення бонусні кошти на рекламу в Google Ads.

як правильно заповнювати Google Business Profile

На цьому мінімальне налаштування облікового запису готове, і після підтвердження GMB картка компанії з’являтиметься в локальному блоці пошукової видачі.

Мінімальний набір даних картки можна розширити, додавши атрибути:

Профіль в компанії в Google My Business: як створити та заповнити

Вони не впливають на ранжування, але дозволяють клієнтам краще зрозуміти ваш бізнес.

Як створити та заповнити GMB-профіль компанії



 

Лайфхаки: 10 способів просування Google My Business

  1. Створіть свій сайт у Google My Business. Якщо у вас немає свого сайту, ви можете створити його на платформі сервісу безкоштовно. GMB пропонує простий набір тем, дозволяє написати текст “Про себе”, надає кнопку (і кілька варіантів її призначення). Можна додати зображення. Підсумком стане нехитрий, але доброзичливий лендінг. Як просувати Google My Business
  2. Оптимізуйте текст “Про себе”. Не нехтуйте можливістю наситити коротку інформацію про компанію ключовими словами пропорційно до розміру тексту. Google My Business дає переваги перед стандартною видачею, але всередині локального блоку конкуренція присутня, і навіть за максимально близького для клієнта розташування ваш бізнес може опинитися в прихованих результатах:Як оптимізувати профіль в Google My Business
  3. Не скупіться на фотографії. Дослідження, проведене в 2019 році порталом Search Engine Land, показало, що компанії, які мають у профілі понад 100 фотографій, отримують на 960% (!) більше переглядів, ніж ті, хто їх не має. Навіть розміщуючи у картці більше 1 фото, компанії піднімали рівень переглядів на 62%. І не забувайте про панорамні знімки. Їх набагато менше ніж фотографій, тому вони автоматично привертають увагу.
  4. Заповнюйте самостійно блок “Питання/відповіді”. Задати питання може будь-який користувач. Відповісти теж. Краще не чекати, поки це станеться, а взяти все до рук. Складіть FAQ, подумайте, які питання можуть цікавити потенційних клієнтів та заздалегідь дайте відповіді на них. Це позбавить вас непорозумінь у блоці, які згодом можуть вплинути на поведінку користувачів.Як просувати GMB-профіль для бізнесу
  5. Слідкуйте за актуальністю даних у картці. Уявіть, що ваша кав’ярня змінила графік роботи, і тепер у вихідні ви відкриваєтеся на 2 години пізніше. Якщо зміни не внесені до Google My Business — то розчарування та злість клієнтів, які повірили старій інформації та дійшли ще закритого закладу на ранкову каву, гарантовані.
  6. Користуйтесь Google Posts. Це ще одна фішка GMB – інструмент для створення публікацій. Ви можете зробити пост новин, статтю, відео, створити опитування або сповістити про захід. Публікація буде доступна протягом тижня (можна продовжити до 2-х).Просування Google My Business: фішки для збільшення продажів через локальний пошук
  7. Відповідайте відгуки. Дякуйте за позитивні та працюйте з негативними. Це показує турботу компанії про своїх клієнтів. Крім того, дискусія, що розгорілася в результаті ваших відповідей, позитивно вплине на ранжування. Google звертає увагу на активність у цьому блоці, і якщо її багато (навіть негативної) робить висновок, що місце цікаве. Головне – триматися у рамках tone of voice.Рекомендації з просування Google My Business
  8. Вкажіть дату заснування в Google My Business. Для деяких користувачів термін існування компанії має значення. Якщо ви тільки відкрилися – привернете любителів новинок та шукачів свіжих вражень. Компанії, що існують тривалий час, викликають довіру.
  9. Заповніть всі поля в обліковому записі. Чим більше інформації ви надасте клієнтам, тим краще. Не бійтеся перегнути ціпок! GMB якісно структурує всі отримані дані, і користувач не загубиться у великій кількості інформації. А бізнес виділиться на тлі конкурентів, що заповнили не всі поля у профілі.
  10. Слідкуйте за статистикою. Розуміючи, за якими запитами ваша компанія потрапляла у локальну видачу, ви зможете скоригувати семантичне ядро ​​текстів та оптимізувати їх.

Способи просування Гугл Мій Бізнес



 

Висновки

  • Google My Business – це більше, ніж просто довідка. Всі профілі прив’язуються до геолокації, регулярно оновлюються, а також містять контент користувача.
  • Сервіс підходить для використання як малого, середнього, так і великого бізнесу.
  • Наявність бізнес-профілю в Google дасть конкурентні переваги за рахунок алгоритмів ранжування, допоможе залучити максимально цільових клієнтів, а також керувати репутацією бренду.
  • Профіль в Google Мій Бізнес, як і сайт, можна оптимізувати під релевантні ключові запити. Для цього заповніть усі доступні поля про компанію, своєчасно актуалізуйте інформацію, спілкуйтеся з користувачами, а також додайте новини вашого бізнесу.
  • Для відстеження результатів бізнес-профілю використовуйте внутрішню статистику.
  • Завдяки функції заміни номерів ви також можете зрозуміти, які з клієнтів прийшли саме з Google My Business.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності