Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » 10 лайфхаків Google My Business: виходимо в ТОП локальної видачі

10 лайфхаків Google My Business: виходимо в ТОП локальної видачі

05.08.2021

Олексій Бакуменко, автор блогу Webpromo


100 років тому наші предки дізнавалися про компанії поблизу за допомогою адрес-календарів і пам’ятних книжок. Трохи пізніше на зміну їм прийшли радянські довідники, де можна було подивитися назви, адреси та номери телефонів. Google My Business (GMB) це онлайн довідник з додатковими можливостями (прокласти маршрут, почитати відгуки, поставити оцінку).

Картка в GMB допомагає клієнтам знайти ваш бізнес, якщо він розташований поблизу: це може бути кав’ярня, ремонт техніки, салон краси. Головна перевага сервісу це можливість успішно конкурувати з мастодонтами сфери на мікрорівні. Наприклад, невелика бургерна в сусідньому будинку може зайняти перше місце в пошуковій видачі, залишивши позаду McDonald’s, розташований в іншому районі.

Детальніше про те, що таке Google My Business, як створити в ньому акаунт і як використовувати сервіс з максимальною віддачею читайте далі.

Зміст:

  1. Що таке Google My Business і переваги сервісу
  2. Як налаштувати Google My Business?
  3. Лайфхаки: 10 способів просування Google My Business
  4. Висновок

Детальніше про те, що таке GMB, як створити в ньому аккаунт і як використовувати сервіс з максимальною віддачею - читайте далі.



 

Що таке Google My Business і переваги сервісу

Google My Business — це безкоштовний сервіс-довідник компаній, заснований на геолокації. Якщо почати шукати Хозтовари Буча” або Оптика поруч картки GMB з найближчими точками на карті будуть відображені поверх інших результатів в локальному блоці. Для маленьких компаній це відмінна можливість конкурувати з великими корпораціями — використовуючи розташування, а для великого бізнесу за рахунок виходу в ТОП локальної видачі в пошуку Google.

Google My Business — це безкоштовний сервіс-довідник компаній, заснований на геолокації. Якщо почати шукати “Хозтовари Буча

Для того щоб отримати візитну картку компанії в Інтернеті вам знадобиться зареєструватися в Google My Business. Акаунт в сервісі дозволить вам розміщувати, актуалізувати і доповнювати інформацію про компанію. У свою чергу користувач бачитиме її в мережі, загалом в пошуку і Google Maps.

Якщо у вашій компанії ще немає основного ресурсу або він знаходиться в процесі розробки, створення картки Google мій Бізнес і оптимізація акаунту стане відмінним варіантом презентації бізнесу.

Зареєструвавшись в сервісі ви отримаєте вигідні переваги, такі як:

  1. Переходи на сайт компанії та підвищення позицій в локальній видачі;
  2. Контакти з цільовою аудиторією, підвищення лояльності;
  3. Розташування потенційних клієнтів, зростання впізнаваності бренду.

Щоб отримувати максимум переваг від сервісу GMB компанія Google рекомендує:

  1. Використовувати однакові логотипи і елементи бренду, що і на вивісках, в документації та інших матеріалах.
  2. Вказувати адресу своєї компанії або територію обслуговування якомога точніше і зрозуміло.
  3. У описі сфери діяльності компанії вказувати якомога менше категорій.
  4. Не створювати для компанії більше одного профілю. В іншому випадку можуть виникнути проблеми з відображенням інформації в Google Пошуку і на Картах.

Важливо! У сервісі Google мій Бізнес не можна створювати профілі для брендів, музикантів і організацій, що пздійснюють діяльність виключно в інтернеті.

У сервісі Google Мій бізнес можна створювати профілі для компаній, у яких є офіси, куди можуть прийти клієнти, а також для організацій, які надають послуги на виїзд. Щоб уникнути блокування профілю не можна розміщувати заборонений контент. Важливо завжди вказувати точну інформацію.

Якщо ви все ще сумніваєтеся в користі Google My Business, наведемо приклади можливостей сервісу для малого і великого бізнесу:

1. Для власників малого бізнесу.

Наприклад, маленького магазину будматеріалів. Ось що побачить ваш потенційний клієнт, ввівши в рядок пошуку “Будматеріали купити”:

Якщо ви все ще сумніваєтеся в користі Google My Business, наведемо приклади можливостей сервісу для малого і великого бізнесу: 1. Для власників малого бізнесу. Наприклад, маленького магазину будматеріалів. Ось що побачить ваш потенційний клієнт, ввівши в рядок пошуку “Будматеріали купити”:

ТОП-3 в пошуковій видачі: Епіцентр, Rozetka та Prom. Один лідер серед компаній з продажу будматеріалів і 2 платформи. Як може конкурувати в ранжируванні локальний бізнес серед таких гігантів?

Якщо у вашого магазину є картка Google My Business, то користувач, що знаходиться неподалік, за пошуковим запитом Будматеріали купити поруч побачить компанію поверх основної пошукової видачі:

ТОП-3 в пошуковій видачі: Епіцентр, Rozetka та Prom. Один лідер серед компаній з продажу будматеріалів і 2 платформи. Як може конкурувати в ранжируванні локальний бізнес серед таких гігантів? Якщо у вашого магазину є картка Google My Business, то користувач, що знаходиться неподалік, за пошуковим запитом “Будматеріали купити поруч” побачить компанію поверх основної пошукової видачі:

2. Для власників великого бізнесу.

Акаунт в Google My Business буде корисний і великим компаніям. Правильно оформлені картки масштабних мережевих бізнесів підтримують їх імідж і полегшують життя своїм клієнтам. Дуже зручно, вибравши точку на карті, миттєво дізнаватися графік роботи, і за необхідності, прокласти маршрут. Точні дані компанії підвищують лояльність користувачів і локальну видачу в пошуку.

2. Для власників великого бізнесу. Аккаунт в Google My Business буде корисний і великим компаніям. Правильно оформлені картки масштабних мережевих бізнесів підтримують їх імідж і полегшують життя своїм клієнтам. Дуже зручно, вибравши точку на карті, миттєво дізнаватися графік роботи, і за необхідності, прокласти маршрут. Точні дані компанії підвищують лояльність користувачів і локальну видачу в пошуку.

Дані, які можна надати користувачам за допомогою картки в GMB:

  • Назва компанії;
  • Короткий опис;
  • Фото;
  • Точну адресу;
  • Можливість прокласти маршрут від користувача до компанії;
  • Номер телефону;
  • Посилання на сайт;
  • Графік роботи;
  • Загальна оцінка користувачів;
  • Відгуки користувачів;
  • Додаткова інформація для готелів і ресторанів (їжа на виніс, зал для некурящих, Wifi);
  • Меню (для ресторанів);
  • Кнопка бронювання (для ресторанів і готелів);
  • Питання-відповіді.

Дані, які можна надати користувачам за допомогою картки в GMB



 

Як налаштувати Google My Business?

Як налаштувати Google My Business?

Реєстрація в Google My Business починається на сторінці сервису з кнопки “Створити зараз”. Далі потрібно ввести назву своєї компанії. Це дуже важливий крок: саме так буде підписана ваша точка на карті.

Реєстрація в Google My Business починається на сторінці сервису з кнопки “Створити зараз”. Далі потрібно ввести назву своєї компанії. Це дуже важливий крок: саме так буде підписана ваша точка на карті.

А если что-то непонятно Google піклується про зручність своїх користувачів, тому всі етапи реєстрації супроводжуються підписами і поясненнями. Якщо щось незрозуміло — є довідка.

А если что-то непонятно Google піклується про зручність своїх користувачів, тому всі етапи реєстрації супроводжуються підписами і поясненнями. Якщо щось незрозуміло — є довідка.

Важливо! Вибір категорії впливає на ранжирування: якщо у вас барбершоп, а ви вкажете“Випічка” — картка GMB отримає штраф у видачі через нерелевантність. Залежно від категорій точкам на карті присвоюються значки.

Якщо у компанії є фізична адреса, де ви приймаєте клієнтів вкажіть її в наступному меню. Якщо ж ви надаєте послуги віддалено (на фрілансі, наприклад) просто відмовтеся додавати точку на карті.

Важливо! Вибір категорії впливає на ранжирування: якщо у вас барбершоп, а ви вкажете“Випічка” — картка GMB отримає штраф у видачі через нерелевантність. Залежно від категорій точкам на карті присвоюються значки. Якщо у компанії є фізична адреса, де ви приймаєте клієнтів — вкажіть її в наступному меню. Якщо ж ви надаєте послуги віддалено (на фрілансі, наприклад) — просто відмовтеся додавати точку на карті.

У разі відсутності адреси можна вказати зону обслуговування:

У разі відсутності адреси можна вказати зону обслуговування:

Ресторани, автосервіси, приватні клініки — всі, у кого є приміщення для прийому клієнтів, — повинні вказати адресу точки, де відбувається обслуговування:

есторани, автосервіси, приватні клініки — всі, у кого є приміщення для прийому клієнтів, — повинні вказати адресу точки, де відбувається обслуговування:

Наступний крок — заповнити контактні дані, які будуть бачити користувачі: номер телефону та адресу сайту (якщо він є).

Наступний крок — заповнити контактні дані, які будуть бачити користувачі: номер телефону та адресу сайту (якщо він є).

Реальність своєї компанії необхідно підтвердити. Існує кілька варіантів верифікації: по телефону, по електронній пошті, миттєве підтвердження (тільки якщо сайт компанії зареєстрований та підтверджений в Google Search Console), масове підтвердження (якщо ви реєструєте від 10-ти філій).

Підтвердження звичайною поштою найтриваліше, але для маленьких локальних бізнесів без сайту і точки обслуговування це єдиний спосіб.

Реальність своєї компанії необхідно підтвердити. Існує кілька варіантів верифікації: по телефону, по електронній пошті, миттєве підтвердження (тільки якщо сайт компанії зареєстрований та підтверджений в Google Search Console), масове підтвердження (якщо ви реєструєте від 10-ти філій). Підтвердження звичайною поштою найтриваліше, але для маленьких локальних бізнесів без сайту і точки обслуговування це — єдиний спосіб.

Підтвердження можна тимчасово пропустити, щоб заповнити всі форми. Однак: взагалі обійтися без нього не вийде  картка компанії не з’явиться в Google My Business.

У подальшому налаштуванні акаунту сервіс пропонує вказати графік роботи організації, можливість включити функцію чату з користувачами, дати опис компанії, додати фотографії.

У момент написання статті за заповнення акаунту GMB Google пропонував в якості заохочення бонусні кошти на рекламу в Google Ads.

Підтвердження можна тимчасово пропустити, щоб заповнити всі форми. Однак: взагалі обійтися без нього не вийде — картка компанії не з'явиться в Google My Business. У подальшому налаштуванні аккаунту сервіс пропонує вказати графік роботи організації, можливість включити функцію чату з користувачами, дати опис компанії, додати фотографії. У момент написання статті за заповнення акаунту GMB Google пропонував в якості заохочення бонусні кошти на рекламу в Google Ads.

На цьому мінімальне налаштування акаунту готове, і після підтвердження GMB картка компанії буде з’являтися в локальному блоці пошукової видачі.

Мінімальний набір даних картки можна розширити, додавши атрибути:

На цьому мінімальне налаштування акаунту готове, і після підтвердження GMB картка компанії буде з'являтися в локальному блоці пошукової видачі. Мінімальний набір даних картки можна розширити, додавши атрибути:

Вони не впливають на ранжирування, але дозволяють клієнтам краще зрозуміти ваш бізнес.

Вони не впливають на ранжування, але дозволяють клієнтам краще зрозуміти ваш бізнес.



 

Лайфхаки: 10 способів просування Google My Business

1. Створіть свій в Google My Business. Якщо у вас немає свого сайту, ви можете створити його на платформі сервісу — безкоштовно. GMB пропонує простенький набір тем, дозволяє написати текст“Про себе”, надає кнопку (кілька варіантів її призначення). Можна додати зображення. В результаті стане простий, але доброзичливий лендінг.

1. Створіть свій в Google My Business. Якщо у вас немає свого сайту, ви можете створити його на платформі сервісу — безкоштовно. GMB пропонує простенький набір тем, дозволяє написати текст“Про себе”, надає кнопку (кілька варіантів її призначення). Можна додати зображення. В результаті стане простий, але доброзичливий лендінг.

2. Оптимізуйте текст “Про себе”. Не нехтуйте можливістю наситити коротку інформацію про компанію ключовими словами пропорційно до розміру тексту. Google My Business дає переваги перед стандартною видачею, але всередині локального блоку конкуренція присутня, і навіть при максимально близькому для клієнта розташуванні ваш бізнес може з’явитися в прихованих результатах:

2. Оптимізуйте текст “Про себе”. Не нехтуйте можливістю наситити коротку інформацію про компанію ключовими словами пропорційно до розміру тексту. Google My Business дає переваги перед стандартною видачею, але всередині локального блоку конкуренція присутня, і навіть при максимально близькому для клієнта розташуванні ваш бізнес може з'явитися в прихованих результатах:

3. Не скупіться на фотографії. Дослідженняпроведене в 2019 році порталом Search Engine Land, показало, що компанії, які мають в профілі більше 100 фотографій, отримують на 960% (!) більше переглядів, ніж ті, хто їх немає. Навіть розміщуючи в картці більше 1 фото, компанії піднімали рівень переглядів на 62%. І не забувайте про панорамні знімки. Їх набагато менше, ніж фотографій, тому вони автоматично привертають увагу.

4. Заповнюйте самостійно блок “Питання / відповіді”. Задати питання може будь-який користувач. Відповісти  теж. Краще не чекати, поки це станеться, а взяти все в свої руки. Складіть FAQ, подумайте, які питання можуть зацікавити потенційних клієнтів, і заздалегідь дайте на них відповіді. Це позбавить вас від непорозумінь в блоці, які згодом можуть вплинути на поведінку користувачів.

4. Заповнюйте самостійно блок “Питання / відповіді”. Задати питання може будь-який користувач. Відповісти — теж. Краще не чекати, поки це станеться, а взяти все в свої руки. Складіть FAQ, подумайте, які питання можуть зацікавити потенційних клієнтів, і заздалегідь дайте на них відповіді. Це позбавить вас від непорозумінь в блоці, які згодом можуть вплинути на поведінку користувачів.

5. Слідкуйте за актуальністю даних в картці. Уявіть, що ваша кав’ярня змінила графік роботи, і тепер по вихідним ви відчиняєтеся на 2 години пізніше. Якщо зміни не внесені в Google My Business — то розчарування і злість клієнтів, які повірили старій інформації та прийшли до ще закритого закладу на ранкову каву гарантовані.

6. Користуйтеся Google PostsЦе ще одна фішка GMB — інструмент для створення публікацій. Ви можете зробити новинний пост, статтю, відео, створити опитування або оповістити про захід. Публікація буде доступна протягом тижня (можна продовжити до 2-х).

Користуйтеся Google Posts. Це ще одна фішка GMB — інструмент для створення публікацій. Ви можете зробити новинний пост, статтю, відео, створити опитування або оповістити про захід. Публікація буде доступна протягом тижня (можна продовжити до 2-х).

7. Відповідайте на відгуки. Дякуйте за позитивні і працюйте з негативними. Це показує турботу компанії про своїх клієнтів. Крім того, якщо розгорілася дискусія в результаті ваших відповідей, це позитивно вплине на ранжування. Google звертає увагу на активність в цьому блоці, а якщо її багато (навіть негативної) робить висновок, що місце цікаве. Головне — триматися в рамках tone of voice.

Відповідайте на відгуки. Дякуйте за позитивні і працюйте з негативними. Це показує турботу компанії про своїх клієнтів. Крім того, якщо розгорілася дискусія в результаті ваших відповідей, це позитивно вплине на ранжування. Google звертає увагу на активність в цьому блоці, а якщо її багато (навіть негативної) — робить висновок, що місце цікаве. Головне — триматися в рамках tone of voice.

8. Вкажіть дату заснування в Google My Business. Для деяких користувачів термін існування компанії має значення. Якщо ви тільки відкрилися  залучіть любителів новинок і шукачів свіжих вражень. Компанії, що існують тривалий час, викликають довіру.

9. Заповніть всі поля в обліковому записі. Чим більше інформації ви надасте клієнтам тим краще. Не бійтеся перебільшити! GMB якісно структурує всі отримані дані і користувач не загубиться у великій кількості інформації. А бізнес виділиться на тлі конкурентів, які заповнили не всі поля в профілі.

10. Відстежуйте статистику. Розуміючи, за якими запитами ваша компанія потрапляла в локальну видачу, ви зможете скоригувати семантичне ядро ​​текстів і оптимізувати їх.

8. Вкажіть дату заснування в Google My Business. Для деяких користувачів термін існування компанії має значення. Якщо ви тільки відкрилися — залучіть любителів новинок і шукачів свіжих вражень. Компанії, що існують тривалий час, викликають довіру. 9. Заповніть всі поля в обліковому записі. Чим більше інформації ви надасте клієнтам — тим краще. Не бійтеся перебільшити! GMB якісно структурує всі отримані дані і користувач не загубиться у великій кількості інформації. А бізнес виділиться на тлі конкурентів, які заповнили не всі поля в профілі. 10. Відстежуйте статистику. Розуміючи, за якими запитами ваша компанія потрапляла в локальну видачу, ви зможете скоригувати семантичне ядро ​​текстів і оптимізувати їх.



 

Висновок

Який толк від великої компанії, якщо вона знаходиться далеко? Навіщо користувачу Burger King, якщо він єдиний в місті, а поруч кілька маленьких симпатичних кафе?

Google My Business подарував унікальну можливість малому бізнесу змагатися з великим на рівних використовуючи розташування, а для великого бізнесу за рахунок виходу в ТОП локальної видачі в пошуку Google.

Скористайтеся переліченими вище лайфхаками  і буде вам ТОП.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті