Google Ads випускає три оновлення для автоматичного розширення оголошень
16.02.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
Джині Марвін, представниця Google Ads, розповіла, що автоматичні розширення відображатимуться разом із розширеннями, доданими вручну.
Розширення оголошень міститиме:
- Додаткові посилання
- Виноски
- Структуровані описи
Дослідження Google:
Ви можете підвищити CTR приблизно на 20%, якщо в оголошеннях буде 4 додаткові посилання.
Оновлення від Google Ads спростить управління ресурсом і дозволить моніторити, які автоматичні розширення створюються.
Їх легко знайти: на сторінці «Розширення» з’явиться блок «Автоматично створені».
Ви побачите звіти з автоматичних розширень і за бажанням зможете зупинити або видалити вибрані.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Google Ads відключає кампанії Gmail;
- Персоналізація сайту: як мотивувати клієнта до покупки?;
- Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна автоматизація.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.