Головна » Блог » Особливості масових розсилок в Gmail

Особливості масових розсилок в Gmail

05.07.2021

Ольга Коцофанэ


Електронний лист вперше було використано в якості каналу маркетингу ще у 1978 році. Це стало початком використання розсилки Gmail та інших сервісів електронної пошти для комунікації з клієнтами.

З тих пір з’явилося багато нових каналів комунікації, проте електронна пошта залишається такою ж актуальною. З кожним роком кількість користувачів пошти зростає, зараз це понад 1,8 мільярда осіб.

Зміст:

Для чого потрібна розсилка через пошту

Масова розсилка Gmail і варіанти її використання маркетологами

Як зробити розсилку листів в Gmail?

Гугл пошта: відповіді на популярні запитання

Висновки

Для чого потрібна розсилка через пошту



 

Для чого потрібна розсилка через пошту

Їх називають рок-зірками діджитал, за допомогою електронних листів вони вибудовують надійні зв’язки з аудиторією бізнесу так, мова йде про емейл-маркетологів. Розсилка листів Gmail в порівнянні з іншими каналами комунікації дешевше, має високі показники ROI. Додатково, однаково ефективна як для B2B, так і для B2C бізнесів.

Для фахівців дуже важливо максимально використовувати всі доступні функції поштового сервісу. У цій статті ми розповімо про те, як зробити розсилку в Gmail, поділимося корисними порадами. Це коротке керівництво допоможе з легкістю вирішити поставлені завдання.

Розсилка через Gmail ефективний інструмент email-маркетингу, що підтверджують факти:

  • 80% лідів вимагають розігріву, щоб схилити користувачів до покупки, їм потрібно надавати якісний контент за допомогою персоналізованої розсилки, ведення соціальних мереж і т.д .;
  • ваша незалежність  ви володієте каналом email-маркетингу і самостійно зможете вирішувати, кому і з якого приводу будете відправляти листи. Незважаючи на те, що розсилка Гугл пошти має свої обмеження (про них ми розповімо далі).

 

Масова розсилка Gmail і варіанти її використання маркетологами

Розповімо коротко про головні цілі і те, для чого маркетологу потрібно знати, як створити розсилку Gmail. Цей інструмент допомагає:

  • налагодити відносини зі споживачами;
  • підвищити впізнаваність бренду;
  • просувати контент, привертаючи увагу цільової аудиторії за допомогою корисних матеріалів або блогу;
  • отримувати нових лідів, через їх електронну адресу та інші контактні дані в обмін на корисні матеріали;
  • реалізувати товарний маркетинг шляхом просування товарів послуг;
  • навчати споживачів, надаючи їм корисну інформацію, за допомогою якої вони можуть вирішити свої проблеми;
  • реалізувати стратегію омніканального маркетингу.

Далі ви дізнаєтеся, як з максимальною ефективністю можна використовувати функціонал масової розсилки в Gmail і отримаєте відповіді на найпопулярніші питання.

Масова розсилка Gmail і варіанти її використання маркетологами



 

Як зробити розсилку листів в Gmail?

На початковому етапі слід створити електронну пошту за допомогою гугл пошти. Після чого вам буде доступно управління розсилками Gmail. Далі можна починати роботу зі створенням списку контактів користувачів, яким ви плануєте відправляти листи. Для цього перейдіть на вкладку Контакти Гуглде в лівому верхньому кутку натиснути кнопку «Новий контакт».

Список розсилки Gmail можна створити за допомогою декількох способів:

  1. Вручну ви будете створювати список самостійно, вносячи інформацію в картку контакту (електронна пошта, телефон, компанія, посада);
  2. Імпорт списку можна створити, завантаживши вже наявний файл з адресатами. Популярні як Excel, так і Google-таблиця, з ім’ям, поштовою адресою, телефоном і т.д.

Важливо! Файл для імпорту контактів не забудьте зберегти в форматі csv.

3. Синхронізація акаунтів – якщо на декількох пристроях ви користуєтеся одним обліковим записом, то можете поповнювати списки, збираючи їх з усіх ваших девайсів.

Важливо! За допомогою створення окремих груп контактів можна сегментувати адресатів.

Після створення групи стане доступна автоматична розсилка листів для певної кількості осіб. Ті контакти, які ви створили вручну, потрібно згрупувати. Виконати це можна декількома способами:

  1. Вручну для цього створіть групу і додайте в неї користувачів з наявного списку. Ви можете вибирати їх по одному або ж виділити все і вставити в ту групу, в якій вони будуть об’єднані. Також можна змінити назву групи;
  2. Під час імпорту якщо ви імпортуєте контакти з готового файлу, то група буде створена автоматично.

Детальна інформація про те, як в Gmail створити групу для розсилки доступна у Довідці

Наступні етапи – створення та відправлення повідомлень. 

Існує два способи того, як зробити розсилку Gmail:

  1. Потрібно зайти в обліковий запис електронної пошти та за допомогою кнопки створення листа відкрити додаткове вікно. У графі «Кому» введіть назву створеної вами групи. Автоматично після цього підтягнуться всі учасники групи. За необхідності можна вибрати декілька груп.
  2. Можна безпосередньо створювати лист з групи адресатів. Спочатку виділіть конкретних користувачів і потім натисніть на іконку листа. Після чого відкриється додаткове віконце для створення листа або додавання заздалегідь створеного раніше листа.


 

Гугл пошта: відповіді на популярні запитання

Як розіслати листи за різними адресами ми вже з’ясували. Однак, це не все, що потрібно знати маркетологу. Існують деякі особливості масової розсилки. Про них ми розповімо відповівши на популярні питання.

Як зробити приховану розсилку Gmail

Для цього необхідно внести всіх адресатів групи в полі прихована копія і у вікні створення нового листа. В якості основного одержувача в графі «Кому» можете вказати свою електронну пошту. Тільки в цьому випадку ніхто не побачить, хто ще отримав розсилку gmail. Це і є легкий спосіб зробити приховану розсилку Gmail.

Як зробити приховану розсилку Gmail

Як подивитися доставили чи прочитали розсилку Gmail?

Щоб простежити за тим, чи доставлено лист адресату, прочитав він його і чи зробив взагалі якісь дії – можна використовувати розширення Mailtrack. 

Персоналізована розсилка

Відправляти листи, в яких буде вказано ім’я одержувача, можна за допомогою Gmail і Google Docs (електронної таблиці Google Spreadsheets) з використанням скрипта Mail Merge. Функція скрипта додавати в кожну копію шаблонного листа ім’я одержувача.

Важливо! Персоналізовані повідомлення користувачі частіше відкривають, вони рідше потрапляють в папку спам.

Як подивитися доставили чи прочитали розсилку Gmail? персоналізована розсилка

 

Висновки

У цій статті ми розповіли, як зробити розсилку в Gmail. Цей спосіб підходить для тих, кому потрібно відправляти листи невеликій кількості адресатів. Сервіс має обмеження за кількістю відправлень у день.

Служба веб-пошти Google, Gmail, запустила динамічні електронні листи, використовуючи прискорені мобільні сторінки (AMP). Цим вона спричинила справжню революцію в електронному маркетингу. Таке оновлення дозволяє використовувати електронну пошту з максимальною ефективністю. У повідомленнях, без необхідності переходити за посиланнями можна: відповідати на коментарі, заповнювати анкети, отримувати найактуальнішу інформацію, переглядати каталоги і т.д.

Масова розсилка Gmail, коли у вас зібрані контакти потенційних клієнтів і є час найкращий маркетинговий інструмент. Однак, існують також певні недоліки використання даного способу відправки листів: неможливість зверстати дизайн листа і працювати з детальною сегментацією, наявність обмежень.

Як зробити розсилку в Gmail. Цей спосіб підходить для тих, кому потрібно відправляти листи невеликій кількості адресатів

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності