Головна » Блог » 15 правил бізнесу від Генрі Форда, актуальні в інтернет-маркетингу

15 правил бізнесу від Генрі Форда, актуальні в інтернет-маркетингу

05.08.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Генрі Форд винахідник та успішний бізнесмен, засновник «Ford Motor Company», автор книги «Моє життя, мої досягнення» (в оригіналі My Life and Work). Він порушує питання щодо робочих процесів, мотивації співробітників, банківської системи та інші. Книжка зародила нове поняття «фордизм», що означає організацію потоково-масового виробництва.

Генри Форд цитаты



Форд мав лідерські якості, прагнув новаторства, а також мав великий досвід ведення бізнесу. Однозначно, засновника Ford Motor Company можна назвати генієм, оскільки він заклав основи індустрії 20-го століття. Компанія, яку створив Генрі Форд, є прикладом для багатьох брендів. «Ford Motor Company» це не просто виробництво автомобілів, це ціла імперія.

Ми зібрали ключові правила бізнесу від Генрі Форда, якими керувався успішний бізнесмен, а головне актуальні для маркетологів.

Отже, 15 правил бізнесу від Генрі Форда

  1. Завжди починаємо із того, що є. Як ми далі це використовуємо, робить все можливим.

Найскладніше почати. Не варто чекати слушного моменту, потрібно починати з того, що у вас вже є. Використовуйте доступні інструменти правильно і все вийде!

  1. Невдача — це можливість почати спочатку, але мудріше. Це факт, який у довгостроковій перспективі принесе вам успіх.

Помилятися властиво всім людям, винятків не буває. Не варто зациклюватись, якщо щось у вас пішло не за планом. Помилка це можливість виправити, знайти вихід, правильну відповідь, що призводить до зростання вас як особистості та розвитку вашого бізнесу.

  1. Мій секрет успіху — вміння зрозуміти точку зору іншої людини і дивитися на речі з кількох сторін.

Вислухати та зрозуміти думку оточуючих важливий критерій для бізнесмена. Подивитися на ситуацію з кількох сторін допомагає швидше знайти правильне рішення.

цитаты Генри Форда



  1. Ринок ніколи не насичується хорошим продуктом, але дуже швидко насичується поганим.

Якісний товар завжди користується попитом на ринку. Потрібно прагнути створити щось цікаве та корисне, замість того, щоб випускати непотрібні та неякісні товари.

  1. Багатство, як і щастя, не досягається, якщо безпосередньо прагнути до нього. Це побічний продукт надання корисних послуг.

Не працюйте заради грошей. Працюйте заради насолоди, з користю для суспільства. Так ви вийдете на правильний шлях, який обов’язково призведе до грошового збагачення.

  1. Конкуренція — це гостре лезо бізнесу, яке завжди зрізає витрати.

Знати та аналізувати конкурентів обов’язкова складова стратегії. Важливо стежити за конкурентами та брати на замітку інструменти, які вони використовують. Так ви зменшите витрати та збережете високі позиції у рейтингу.

  1. Об’єднання — це початок; триматися разом — це прогрес; працювати разом — це успіх.

Ваша команда це цілісний організм, який працює на благо компанії. Кожен член команди має брати участь у вирішенні питань. Робити свою роботу максимально ефективно та прагнути принести користь.

  1. Найголовніше у житті — зберегти мозок молодим.

Ніколи не припиняйте вчитися, здобувати нові знання. Якщо ви зупиняєтеся, ваш мозок починає старіти навіть у 20 років. Поки ви навчаєтесь, ви залишаєтеся молодим.

Генри Форд цитаты



  1. Вчора — це вчора. Тільки дивні люди прокидаються щоранку з торішніми думками в голові.

Минуле у минулому. Не варто довго аналізувати вчинки, які вже зроблено. Краще приділити час пошуку відповідей на поточні рішення, надихатися на нові ідеї.

  1. Будь-яку справу можна здійснити, якщо розбити його на дрібні частини.

Якщо ви беретеся за великий проект, то краще розбити його на кілька етапів. Планування та організація процесів важливий фактор в інтернет-маркетингу. Ви обов’язково дійдете до кінця, якщо поступово виконуватимете поставлені завдання.

  1. Я не знаю, який результат дасть мені реклама. Навіть якщо я зароблю долар, я вкладу його в рекламу.

Готовність інвестувати ключ до успіху. Не варто відразу гнатися за нереально високим ROI. Почніть з невеликого і обов’язково зірвете великий куш.

  1. Найкраща робота — це високооплачуване хобі.

Тільки робота, яка приносить справжнє задоволення, приноситиме і гарний заробіток. Робота до душі надихає. У такому разі ви віддаватимете їй весь свій вільний час і сили.

  1. Якість — це робити правильно, навіть коли ніхто не дивиться.

Якість це ключова умова. Оцінюватимуть вас саме за цим критерієм. Для виконання якісної роботи не потрібний контроль.

Генри Форд цитаты 



  1. Якщо тобі важко, значить ти підіймаєшся вгору. Якщо тобі легко — ти летиш у прірву.

Зіткнувшись з перешкодами та складнощами, ви ростете та розвиваєтеся. Ніколи не зупиняйтеся, не кидайте на півдорозі справу, навіть якщо відчуваєте бажання залишити спроби.

  1. Для підприємця існує одне правило: виробляти товари найкращої якості за найнижчою ціною, сплачуючи максимально можливу заробітну плату.

Ключове правило, про яке слід пам’ятати, працюючи у бізнесі. Ідеалу не існує, але треба завжди до нього прагнути.

Правила, які можна застосовувати не тільки у інтернет-маркетингу, а й у житті. Виберіть кілька пунктів і намагайтеся слідувати їм. Нехай це буде вашим натхненням та мотивацією завжди рухатися вперед.

І насамкінець, геніальний Генрі Форд сказав:

«За наявності ентузіазму ви можете досягти всього.

Ентузіазм це блиск ваших очей, стрімкість ходи, міцність рукостискання, нездоланний приплив енергії і волі для втілення в життя ваших ідей. Ентузіасти це борці».

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті