Головна » Блог » У бізнес-профілі Instagram з'явилися нові інтерактивні наліпка й CTA-кнопки

У бізнес-профілі Instagram з’явилися нові інтерактивні наліпка й CTA-кнопки

16.04.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


Instagram запустив нові інтерактивні стікери і кнопки заклику до дії для бізнес-профілів і профілів інфлюенсеров. Поки вони доступні тільки на території США і Канади, але, як сказано в заяві, в найближчі тижні з’являться в додатку по всьому світу.

 

instagram-new-stickers-and-buttons-1

У Instagram з’явилися три нові функції під назвою Gift Card («Подарункова карта»), Order Food («Замовити їжу») і Donate («Пожертвувати»). За словами розробників, вони були створені для того, щоб допомогти малому бізнесу боротися з кризою, що виникла в зв’язку з пандемією COVID-19.

В поясненні до механіки функції «Подарункова карта» сказано, що користувач може натиснути на відповідну кнопку в профілі компанії або перейти по посиланню на стікері і придбати її подарункову карту. Для цього додаток перенаправить його на партнерський сервіс, який компанія вибрала зі списку в Instagram.

 

instagram-new-stickers-and-buttons-2

Функція «Заказати їжу» буде корисна компаніям з ресторанного сегмента, які з її допомогою зможуть пропонувати користувачам оформити замовлення своїх страв через партнерську службу доставки їжі.

instagram-new-stickers-and-buttons-3

Для того щоб почати збір коштів і використовувати кнопку або стікер «Пожертвувати», компанії спочатку необхідно створити спеціальний персональний збір пожертвувань на Facebook, а потім додати посилання на нього в Instagram. Більш докладно про це можна дізнатися в Довідковому центрі Facebook.

Нагадаємо, двома тижнями раніше в англомовному сегменті Google Карт з’явилися нові ярлики Delivery («Доставка») і Takeout («Забрати з собою»). Компанія може додати їх, слідуючи рекомендаціям пошукової системи по оновленню інформації в своєму акаунті GMB.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності