У бізнес-профілі Instagram з’явилися нові інтерактивні наліпка й CTA-кнопки
16.04.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
Instagram запустив нові інтерактивні стікери і кнопки заклику до дії для бізнес-профілів і профілів інфлюенсеров. Поки вони доступні тільки на території США і Канади, але, як сказано в заяві, в найближчі тижні з’являться в додатку по всьому світу.
У Instagram з’явилися три нові функції під назвою Gift Card («Подарункова карта»), Order Food («Замовити їжу») і Donate («Пожертвувати»). За словами розробників, вони були створені для того, щоб допомогти малому бізнесу боротися з кризою, що виникла в зв’язку з пандемією COVID-19.
В поясненні до механіки функції «Подарункова карта» сказано, що користувач може натиснути на відповідну кнопку в профілі компанії або перейти по посиланню на стікері і придбати її подарункову карту. Для цього додаток перенаправить його на партнерський сервіс, який компанія вибрала зі списку в Instagram.
Функція «Заказати їжу» буде корисна компаніям з ресторанного сегмента, які з її допомогою зможуть пропонувати користувачам оформити замовлення своїх страв через партнерську службу доставки їжі.
Для того щоб почати збір коштів і використовувати кнопку або стікер «Пожертвувати», компанії спочатку необхідно створити спеціальний персональний збір пожертвувань на Facebook, а потім додати посилання на нього в Instagram. Більш докладно про це можна дізнатися в Довідковому центрі Facebook.
Нагадаємо, двома тижнями раніше в англомовному сегменті Google Карт з’явилися нові ярлики Delivery («Доставка») і Takeout («Забрати з собою»). Компанія може додати їх, слідуючи рекомендаціям пошукової системи по оновленню інформації в своєму акаунті GMB.