Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Що шукають користувачі з усього світу в Google? Найпопулярніші запити 2021 року

Що шукають користувачі з усього світу в Google? Найпопулярніші запити 2021 року

24.11.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Команда Google Ads Research and Insights щомісяця аналізує дані щодо мільярдів нещодавніх пошукових запитів та поведінки споживачів, щоб визначити та зрозуміти ключові ринкові тенденції. Спеціалісти Webpromo вирішили підбити підсумок року, розповівши що користувачі з усього світу шукають в Google, і склавши Топ-128 найпопулярніших запитів 2021 року.

Зміст:

  1. ТОП-32 найпопулярніших пошукових запитів взимку 2021 
  2. ТОП запитів Google у світі навесні 2021
  3. ТОП-32 найпопулярніших пошукових запитів влітку 2021
  4. ТОП запитів Google у світі восени 2021
  5. Висновки

Топ найпопулярніших запитів 2021 року показує ринкові тенденції, виходячи з пошукового попиту користувачів у Google, під час різних сезонних періодів року (Зима, Весна, Літо, Осінь).

Пропонуємо вам ознайомитися з ТОП-128 найпопулярніших запитів світу 2021 в Google у матеріалі від Webpromo.

Команда Google Ads Research and Insights щомісяця аналізує дані щодо мільярдів нещодавніх пошукових запитів та поведінки споживачів, щоб визначити та зрозуміти ключові ринкові тенденції. Спеціалісти Webpromo вирішили підбити підсумок року, розповівши що користувачі з усього світу шукають в Google, і склавши Топ-128 найпопулярніших запитів 2021 року.



 

ТОП-32 найпопулярніших пошукових запитів взимку 2021

На початку зими (Грудень, Січень) з’явилися ознаки зростання інтересу аудиторії до подорожей: кількість пошукових запитів «курорти поряд зі мною», «додаток для бронювання готелів» та «розмір паспорта» почало зростати. Однак деякі люди дуже прив’язані до будинку і шукають такі речі, як «романтична відпустка» ближче, або як організувати «вечірку для перегляду» (наприклад, «вечірку з переглядом YouTube» або «приватну вечірку з переглядом») для соціально дистанційованих свят.

Після року карантину багато хто все ще в пошуках натхнення для того, «чим зайнятися протягом ..» та матеріалів, які зроблять можливими нові заняття (наприклад, «набір для виготовлення свічок» та «чавунна голландська піч»). Нарешті, є ранні ознаки підготовки суспільства до повернення до публічних місць: «додаток для макіяжу», «довгі топи для дівчаток», «весільний костюм для…» та схожі запити почали зростати порівняно з минулим роком.

ТОП-32 найпопулярніших пошукових запитів взимку 2021

Що шукають користувачі в усьому світі взимку 2021 порівняно з минулим роком?

1. Туристичний інтерес

  • Пошукові запити «курорти поряд зі мною» зросли на 80%.
  • Пошук Google «додатки для бронювання готелів» збільшився на 100%.
  • Пошукові запити про «розмір паспорта» зросли на 60%.
  • Пошукові запити Google «подорож в..» збільшилися в усьому світі на 100%.

2. Поруч з будинком

  • Пошукові запити «вечірка з переглядом…» зросли на 400%.
  • Пошук Google «святковий торт для дівчаток» збільшився на 300%.
  • Пошукові запити щодо «декору до дня Святого Валентина» зросли на 100%.
  • Пошукові запити Google «романтичний відпочинок у..» збільшилися у всьому світі на 60%.

3. Список справ, нові та старі заняття

  • Пошук Google «набір для виготовлення свічок» збільшився на 300%.
  • Пошукові запити Google «чим зайнятися під час…» у всьому світі зросли на 300%.
  • Пошукові запити «пішохідні маршрути поблизу» зросли на 100%.
  • Пошук Google «чавунна голландська піч» збільшився на 90%.

4. Повернення до громадських місць

  • Пошукові запити «довгі топи для дівчаток» зросли на 300%.
  • Пошук Google «весільний костюм для..» збільшився у всьому світі на 200%.
  • Пошук Google «додаток для макіяжу» зріс на 200%.
  • Пошук Google «щітка для фена» у всьому світі збільшився на 200%.

5. Доступність та цінність

  • Пошукові запити про «низький бюджет» зросли на 200%.
  • Пошукові запити Google «найкращі бюджетні ігри» у всьому світі збільшилися на 80%.
  • Пошук Google «торгівельна точка онлайн» збільшився на 60%.
  • Пошукові запити «доступне медичне страхування» у всьому світі зросли на 600%.

6. Новий або покращений домашній офіс

  • Пошук Google «змінити адресу поштового відділення» збільшився на 80 000%.
  • Пошукові запити «ідеї для невеликих просторів» зросли у всьому світі на 100%.
  • Пошукові запити «складові приміщення поруч зі мною» зросли на 80%.
  • Пошук Google «меблевий магазин поруч зі мною» збільшився у всьому світі на 100%.

7. Оптимізація фізичного благополуччя та здоров’я

  • Пошук Google «найкращий матрац від болю в спині» зріс на 100%.
  • Пошук запиту «дерматолог поруч зі мною» у всьому світі збільшився на 70%.
  • Пошукові запити «місця для масажу поруч зі мною» зросли на 200%.
  • Пошук Google «найкращий час для прийому вітамінів» у всьому світі збільшився на 80%.

8. Самостійна технічна допомога

  • Пошук Google «як об’єднати PDF-файли» зріс на 80%.
  • Пошук запиту «як прийняти гостей» у всьому світі збільшився на 80%.
  • Пошукові запити Google «як записувати відео» зросли на 90%.
  • Пошук Google «як поділитися екраном» у всьому світі збільшився на 400%.

У Лютому 2021 року впевненість споживачів у відновленні світової економіки починає повільно зростати. Багато хто хоче правильно розподілити фінанси, купувати доступні продукти та економити. Спостерігається інтерес до складання бюджету, оскільки зростають пошукові запити «низький бюджет», «доступне медичне страхування» та «торгівельна точка онлайн». Люди також продовжують шукати поради щодо оздоровлення, наприклад «кращий час для прийому вітамінів» або «найкращий матрац від болю в спині», а також локальні місця для піклування про себе, наприклад «дерматолог поряд зі мною» та «місця для масажу поряд зі мною».

Оскільки віртуальне середовище для роботи та навчання стало нормою, люди намагаються знайти технічні рішення для себе («як поєднати PDF-файли», «як поділитися екраном» і «як записати відео»). Так само користувачі хочуть адаптувати свій домашній простір для роботи («ідеї для невеликих просторів», «складові приміщення поряд зі мною», «меблевий магазин поряд зі мною»). Вони навіть переїжджають, щоб краще пристосуватися до своїх потреб, намагаються «змінити адресу поштового відділення».

Що шукають користувачі в усьому світі взимку порівняно з минулим роком?



 

ТОП запитів Google у світі навесні 2021

У першій половині весни (Березень, Квітень) спостерігається бажання планувати заходи після карантину. Споживачі заздалегідь думають про плани на літо, тому стають популярними пошукові запити як «уроки плавання поряд зі мною», «літні табори», «картинг поряд зі мною» та «квитки надійдуть у продаж».

Навесні з’явився ріст особистих пошукових запитів («формальний одяг», «ювеліри» та «модні ресторани поряд зі мною»), як наслідок подолання труднощів у період карантину. Інші воліють обережніше насолоджуватися активностями поза домом, тому вони шукають «ідеї для невеликого заднього двору», «альтанка з бортиками, що спливає», «компанії з виробництва огорож поруч зі мною» і «що посадити з..». Також під час планування активностей на вулиці зростають пошукові запити «обмеження на кордоні», «оренда поряд», «зустріч для паспорта» та «квитки до зоопарку».

ТОП запитів Google у світі навесні 2021

Що шукають користувачі в усьому світі навесні 2021 порівняно з минулим роком?

1. Список справ

Пошукові запити «уроки плавання поруч зі мною» збільшилися на 400%.
Пошукові запити Google «літні табори» зросли у всьому світі на 100%.
Пошукові запити Google «квитки надійдуть у продаж» зросли на 100%.
Пошук Google «картинг поряд зі мною» збільшився у всьому світі на 500%.

2. Приділити увагу собі

Пошук Google «формальний одяг» зріс на 90%.
Пошукові запити «ювеліри» збільшились у всьому світі на 100%.
Пошукові запити Google «модні ресторани поряд зі мною» зросли на 400%.

3. Упорядкувати місце

Пошукові запити «компанії з виробництва огорож поруч зі мною» збільшились на 400%.
Пошук Google «альтанка з бортиками, що спливає» зріс на 400%.
Пошукові запити «що посадити з..» збільшились у всьому світі на 80%.
Пошуки Google зображень «ідеї для невеликого заднього двору» зросли на 100%.

4. Спланувати заздалегідь

Пошукові запити Google «квитки в зоопарк» зросли на 500%.
Пошукові запити «обмеження на кордоні» збільшились у всьому світі на 500%.
Пошук Google «зустріч для паспорта» зріс на 300%.
Пошуки Google зображень «оренда поруч» збільшилися в усьому світі на 100%.

5. Святкування важливих моментів у житті

Пошук Google «найближчих до мене магазинів весільних суконь» у всьому світі зріс на 200%.
Пошук Google «хрестини» збільшився на 300%.
Пошукові запити Google «місця для вечірок поряд зі мною» зросли у всьому світі на 500%.
Пошукові запити Google «запрошення» збільшилися на 100%.

6. Face Time

Пошук Google «без фільтра для бороди» зріс на 90 000%.
Пошук запиту «сонцезахисного крему для обличчя» у всьому світі збільшився на 100%.
Пошукові запити «найближчого до мене дитячого стоматолога» зросли на 300%.
Пошук Google «найближчого до мене візажиста» збільшився у всьому світі на 700%.

7. Розуміння та рекомендації

Пошукові запити Google про «кількість доступних робочих місць» зросли на 2 000%.
Пошукові запити про те «яке взуття носити з..» збільшились у всьому світі на 200%.
Пошук Google «скільки чайових» зріс на 100%.
Пошукові запити Google про «закриття торгівельного центру» збільшилися в усьому світі на 700%.

8. Відпочинок у приміщенні та на відкритому повітрі

Пошукові запити Google про «критий аквапарк» зросли на 600%.
Пошукові запити «дитячих майданчиків поряд зі мною» збільшились у всьому світі на 800%.
Пошукові запити Google «концертів» виріс на 100%.
Пошук запиту «ковзанка» у всьому світі збільшився на 500%.

Під час просування весняної вакцинації та зняття обмежень, споживачі з нетерпінням чекають на події, які були зупинені через пандемію. Люди планують знову разом святкувати важливі моменти у житті, тому стають популярними пошукові запити «місця для вечірок поряд зі мною», «запрошення», «магазини весільних суконь поряд зі мною» та «хрестини».

Спостерігається збільшення запитів щодо заходів у приміщенні та на свіжому повітрі, таких як «накритий аквапарк», «дитячі майданчики поряд зі мною», «концерти» та «ковзанка». Також користувачі відчувають потребу в рекомендаціях («скільки чайових», «яке взуття носити з..») і приділяють більше уваги своїм обличчям («сонцезахисний крем для обличчя», «дитячий стоматолог поряд зі мною» та «візажист поряд зі мною»).

Що шукають користувачі в усьому світі навесні 2021 порівняно з минулим роком?



 

ТОП-32 найпопулярніших пошукових запитів влітку 2021

На початку літа (Червень) люди прагнуть кращого майбутнього і про це свідчать багато пошукових запитів. Після карантину компанії повертаються до роботи і з’являється все більше можливостей для працевлаштування, а користувачі починають вивчати кар’єрні перспективи («заява про прийом на роботу», «баланс між роботою та особистим життям», «електронна пошта після співбесіди» та «як писати заяву про звільнення»). Споживачі також прагнуть більшої ясності щодо вимог до міжнародних поїздок у період після пандемії, тому є попит на «заяву на отримання паспорта», «вимоги для отримання візи», «необхідність у паспорті» та «міжнародні поїздки».

Водночас люди навмисно витрачають кошти, оскільки популярні пошукові запити включають «позички для студентів», «без комісії», «магазини секонд-хенду» та «купи зараз, потім плати додатки». Також простежується бажання користувачів надати більш позитивний вплив на світ («екологічність», «можливості для волонтерів поблизу», «благодійні магазини» та «довкілля»).

ТОП-32 найпопулярніших пошукових запитів влітку 2021

Що шукають користувачі в усьому світі влітку 2021 порівняно з минулим роком?

1. Вивчення нових вакансій

Пошуки Google зображень «заяви про прийом на роботу» зросли на 100%.
Пошукові запити «балансу між роботою та особистим життям» збільшились у всьому світі на 40%.
Пошукові запити Google про «електронну пошту після співбесіди» зросли на 100%.
Пошукові запити про те «як написати заяву про звільнення» збільшилися в усьому світі на 60%.

2. Подорож за кордон

Пошук Google про «заяву на отримання паспорта» зріс на 100%.
Пошук запиту про «необхідність паспорта» в усьому світі збільшився на 200%.
Пошук Google про «вимоги для отримання візи» зріс на 80%.
Пошукові запити про «поїздки за кордон» збільшились у всьому світі на 1000%.

3. Фінансова економія

Пошукові запити на «позички для студентів» зросли на 900%.
Пошук Google «без комісії» збільшився у всьому світі на 90%.
Пошукові запити «магазинів секонд-хенду» зросли на 300%.
Пошукові запити Google «додатків купи зараз, плати потім» збільшилися на 200%.

4. Добрі справи

Пошук Google про «стійкість» зріс на 30%.
Пошукові запити Google щодо «можливостей для волонтерів поблизу» у світі збільшилися на 200%.
Пошук Google «благодійних магазинів» зріс на 90%.
Пошукові запити Google зображень «навколишнього середовища» в усьому світі збільшилися на 70%.

5. Прямі трансляції

Пошук Google з «концертів» у світі зріс на 500%;
Пошукові запити «живої музики поруч зі мною» збільшилися на 400%;
Пошукові запити Google «сидячих місць для стадіонів» у всьому світі зросли на 600%;
Пошук Google «автосалонів поряд зі мною» збільшився на 300%.

6. Повернення до школи та офісу

Пошукові запити Google щодо «списку шкільного приладдя» у всьому світі зросли на 100%;
Пошукові запити Google «рюкзаків для школи» збільшилися на 100%;
Пошук Google «найближчого магазину уніформи» зріс у всьому світі на 100%;
Пошук запиту «класичних штанів» збільшився на 90%.

7. Турбота про здоров’я

Пошук Google «уроки зумбою поруч зі мною» зріс на 400%;
Пошукові запити Google для «самоізоляції» збільшилися в усьому світі на 600%;
Пошук Google «місяць обізнаності з психічним здоров’ям» зріс на 50%;
Пошукові запити Google «здорових закусок для схуднення» у всьому світі збільшились на 100%.

8. Покупки у магазині

Пошукові запити «відкрито зараз біля мене» зросли на 200%;
Пошук Google «магазинів матраців біля мене» в усьому світі збільшився на 50%;
Пошук запиту «цілодобово відкрито біля мене» зріс на 80%;
Пошук Google «найближчого магазину відкритого зараз» збільшився у всьому світі на 40%.

Наприкінці літа споживачам стає зручніше збиратися у натовпі, збільшується комфорт, пов’язаний із перебуванням у магазинах та ресторанах. Тому зростають такі пошукові запити: «відкрито зараз біля мене», «цілодобово відкрито біля мене» та «найближчий магазин відкритий зараз», «концерти», «жива музика поряд зі мною», «місця на стадіоні» та «автосалони поруч зі мною».

Зберігається інтерес до власного здоров’я («місяць поінформованості про психічне здоров’я», «для самоізоляції», «здорові закуски для схуднення» та «уроки зумби поруч зі мною»), а також думають про повернення до офісу та школи («найближчий магазин уніформи», «рюкзаки для школи», «класичні штани» та «список шкільного приладдя»).

Що шукають користувачі в усьому світі влітку 2021 порівняно з минулим роком?



 

ТОП запитів Google у світі восени 2021

Восени часто зростають сезонні захворювання, тому багато людей розраховують до яких занять варто повернутися особисто, а які робити з дому. Користувачі починають думати про святкування Хелловіна («гарбузова ділянка», «ідеї костюмів» та «костюми для сімейного хелловіна»), займатися облаштуванням будинку («бюджетні ідеї для невеликих ванних кімнат», «ідеї для душу» та «фотографії дизайну дерев’яних дівок ), а також цікавитись послугами на аутсорсі («різноробочий біля мене», «послуги пральні поруч» та «послуги з прибирання будинку поруч зі мною»).

Восени 2021 року також помітна тенденція до планування свят та інших громадських заходів. Спостерігається зростання попиту на ранні покупки, наприклад товари для Хелловіна, такі як «прикраси для вулиці на Хелловін» і «сімейні костюми на Хелловін з дитиною». Люди все більше цікавляться великими зборами, шукають «фестивалі поряд», «зараз у театрах» та «квитки на концерти». Крім того, їм потрібна допомога у важливих життєвих ситуаціях, наприклад, пошук «хорошого кар’єрного зростання», отримання позички або визначення вартості свого будинку.

Водночас користувачі думають про проблеми ланцюжка поставок та нестачу продуктів. Кількість пошукових запитів на «нестачу» (наприклад, «нестача бензину», «нестача палива» та «нестача чіпів») зросла у всьому світі на 100% за рік, що вплинуло на багато аспектів життя. Це може бути однією з причин збільшення кількості пошукових запитів, пов’язаних з автомобілями («автомобілі на продаж» та «найдорожчі автомобілі»).

ТОП запитів Google у світі восени 2021

Що шукають користувачі в усьому світі восени 2021 порівняно з минулим роком?

1. Допомога у важливих життєвих ситуаціях

Пошук Google «хорошого кар’єрного зростання» зріс на 300%.
Пошук запиту «форма онлайн-заяви для зарахування до коледжу» збільшився у всьому світі на 100%.
Пошук Google «калькулятор житлового кредиту» зріс на 200%.
Пошук запиту «скільки коштує мій будинок» у всьому світі збільшився на 60%.

2. Успіх на Хелловін

Пошукові запити «сімейні костюми на Хелловін з дитиною» зросли на 300%.
Пошукові запити «прикраси для вулиці на Хелловін» збільшились у всьому світі на 100%.
Пошукові запити «найкращі костюми на Хелловін» зросли на 80%.
Пошук Google «будинок з привидами поряд зі мною» у всьому світі збільшився на 80%.

3. Повернення до великих зборів

Пошукові запити Google «фестивалі поряд зі мною» зросли на 500%.
Пошук Google «в театрах зараз» збільшився на 500%.
Пошукові запити «квитки на концерти» зросли у всьому світі на 200%.
Пошукові запити «заходи поблизу цих вихідних» збільшилися на 200%.

4. Попит на автомобілі

Пошукові запити Google «автомобілі для покупки» у всьому світі зросли на 400%.
Пошукові запити «найдорожчі автомобілі» збільшились на 2 000%.
Пошук Google «догляд за автомобілем поруч» зріс у всьому світі на 60%.
Пошукові запити «ціни на автомобілі» збільшились на 70%.

5. Святкова подорож

Пошукові запити Google «найкраще місце для проживання» у всьому світі зросли на 60%.
Пошукові запити «найкращі місця для подорожей» збільшилися на 100%.
Пошукові запити Google «гарячі пропозиції готелів» у всьому світі зросли на 70%.
Пошукові запити «правила подорожей» збільшилися на 600%.

6. Виїхати з міста

Пошукові запити на Картах Google «різдвяної вечері» в усьому світі зросли на 400%.
Пошук Google «різдвяна вечірка» збільшився на 100%.
Пошук «напередодні Нового року» у всьому світі зріс на 70%.
Пошукові запити Google «унікальні речі, які можна зробити» збільшилися на 70%.

7. Рання покупка подарунків

Пошукові запити Google «найкраще Різдво» у всьому світі зросли на 30%.
Пошук Google «ідеї різдвяних подарунків» збільшився на 30% (тиждень).
Пошукові запити «різдвяних ярмарків» у всьому світі зросли на 300%.
Пошукові запити Google «сувенірні магазини поряд зі мною» збільшилися на 60%.

8. Щотижневий імпульс

Пошукові запити Google «угоди чорної п’ятниці» у всьому світі зросли на 20,000% (тиждень).
Пошук Google «вечеря на честь Дня подяки» збільшився на 80% (тиждень).
Пошукові запити «різдвяні фільми» у всьому світі зросли на 30% (тиждень).

Оскільки у другій половині 2021 року відкрито більше підприємств та менше діє обмежень на поїздки, люди з нетерпінням чекають на сезон відпусток і намагаються планувати все заздалегідь. Наприклад, створюють плани поїздок на різдвяні канікули, перевіряють «правила подорожі», шукають «кращі місця для подорожей» або «краще місце для проживання», і сподіваються знайти «гарячі пропозиції готелів».

По можливості вони планують піти кудись, запитуючи в пошуку гугл «напередодні нового року» та «різдвяна вечірка», обирають місця для «різдвяної вечері» та переглядають «унікальні розваги» у різних містах. Люди також шукають цей ідеальний подарунок у місцевих «різдвяних ярмарках» та «магазинах подарунків поруч зі мною», а також перебувають у пошуку «ідей різдвяних подарунків» для натхнення.

І прагнення до укладання найкращих угод та продажів набирає обертів у Google до кінця 2021 року. Яскравий приклад: пошукові запити «угоди чорної п’ятниці» зросли більш ніж у 20 разів.

Що шукають користувачі в усьому світі восени 2021 порівняно з минулим роком?



 

Висновки

Агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo підбиває підсумок року, склавши список ТОП-128 найпопулярніших запитів світу 2021 у Google. Рейтинг показує ринкові тенденції, виходячи з пошукового попиту користувачі, під час різних сезонних періодів року:

1. Зима

Під час святкового періоду року зростає інтерес аудиторії до подорожей, а також ідей для організації соціально дистанційованих свят. Люди шукають натхнення для старих та нових занять, попередньо готуються до відвідування публічних місць та просторів.

У другій половині зими починає зростати впевненість споживачів у відновленні світової економіки. Спостерігається інтерес до оптимізації бюджету та особистих фінансів. Люди відчувають потребу в порадах з оздоровлення, пошуку технічних рішень для допомоги у віртуальній роботі, адаптації домашнього простору.

2. Весна

Під час періоду оновлення люди прагнуть планувати заходи, літо, цікавляться різними активностями на природі, у тому числі, дотримуючись обережності та дистанції. Також спостерігається зростання особистих пошукових запитів як наслідок подолання труднощів після карантину.

Чим ближче літо, тим більше людей з нетерпінням чекають на події, які були зупинені через пандемію. Адже багато хто хоче знову разом святкувати важливі моменти у житті, наприклад весілля та хрестини. Тому, на відкритому повітрі відпочинок стає актуальним так само, як і в приміщенні.

3. Літо

Літо стало періодом не лише для відпочинку, а й появи нових можливостей для працевлаштування, вивчення кар’єрних перспектив. Для споживачів також важливою є визначеність у міжнародних поїздках, планування витратних коштів на різні послуги та можливість залишатися більш позитивним у світі.

Наприкінці літа серед користувачів спостерігається оптимістичний настрій (багатьом стає зручніше збиратися в натовпі, збільшується комфорт споживачів у магазинах та кафе). Однак багато хто ставиться з обережністю до планів на другу половину року (цікавість до здоров’я, планування повернення на навчання і роботу).

4. Осінь

На початку осені споживачі вирішують, які завдання продовжуватимуть робити з дому, а до яких можуть повернутися особисто. Тому зростає інтерес до аутсорсингових послуг. Також спостерігається бажання покращити свій будинок і відсвяткувати Хелловін, з’являється зростаючий попит на покупки різних товарів.

У другій половині осені люди більше цікавляться великими зборами та місцями для зустрічей, наприклад, фестивалями, кінотеатрами та концертами. Додатково виникає бажання пошуку рішень важливих життєвих ситуацій, як кар’єрного зростання, плати за рахунками або проблеми з постачанням та нестачею продуктів. Також зростає попит на придбання або продаж автомобіля, його сервісна підтримка, підготовка до далекої дороги та подорожей.

Щороку восени люди чекають на сезон новорічних свят і починають готуватися до нього заздалегідь. Наприкінці 2021 року стають актуальними пошукові запити, спрямовані на створення планів поїздок, правил подорожей, кращих місць для відпочинку та проживання, горящих турів. Додатково користувачі з усього світу відчувають, що Новий рік вже близько («напередодні нового року», «різдвяна вечірка та вечеря», «унікальні розваги», «різдвяні ярмарки» та «магазини подарунків поруч зі мною», а також «ідеї різдвяних подарунків» для натхнення).

Агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo підбиває підсумок року, склавши список ТОП-128 найпопулярніших запитів світу 2021 у Google. Рейтинг показує ринкові тенденції, виходячи з пошукового попиту користувачі, під час різних сезонних періодів року:

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті