Головна » Блог » 3 попередження від Google Ads: нова політика про порушення для облікових записів

3 попередження від Google Ads: нова політика про порушення для облікових записів

03.05.2022

Олександра Чернівчан, редактор блогу Webpromo


Google Ads оновлює політику про повторні порушення для облікових записів, яке набуде чинності у червні.

Google Ads



 

Через збільшення відхилених оголошень Google анонсували оновлення правил для повторних порушень, які активізуються 21 червня. 

 

Детальніше про систему попереджень

Після першого порушення надсилається сповіщення із застереженнями та видаляється оголошення, однак для повторних порушень Google буде виносити попередження:

Перше — бан на 3 дні;

Друге — бан на 7 днів;

Третє — бан облікового запису назавжди. 

 

Нові правила

Тепер до системи 3 попереджень будуть відноситись і такі порушення:

  1. сексуальні послуги за винагороду;
  2. контент-наживка;
  3. шлюбні знайомства з іноземцями;
  4. оманливий дизайн оголошень;
  5. послуги телефонної розвідки і переадресації дзвінків;
  6. послуги поруки;
  7. послуги з покращення кредитної репутації;
  8. кредити фізичним особам;
  9. бінарні опціони.

Ці правила не нові для Google Ads, однак тепер вони включені до системи — як і планувалося Google: політика 3-х попереджень поступово буде розширюватися. 

Зверніть увагу, що це оновлення не впливає на блокування облікового запису через грубі порушення політики Google Ads. 

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Детальна інструкція про просування телеграм каналу.

Як розкрутити телеграм канал? Поради щодо просування

Детальна інструкція по просуванню телеграм каналу. Які існують способи?

Маркетинг в Ковальскій

Якою має бути стратегія для нерухомості в умовах війни?...

Володимир Соболев розповів про майбутнє українського девелопменту, відновлення роботи на об'єктах, нові проекти та стратегію бренду...

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за...

Чому ІТ-відділ має відповідати за рентабельність інвестицій у маркетинг?

Як вивести бізнес на міжнародний рівень

Особливості вебсайту компанії-експортера

Як підготувати сайт до виходу на зарубіжні ринки?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті