3 попередження від Google Ads: нова політика про порушення для облікових записів
03.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
Google Ads оновлює політику про повторні порушення для облікових записів, яке набуде чинності у червні.
Через збільшення відхилених оголошень Google анонсували оновлення правил для повторних порушень, які активізуються 21 червня.
Детальніше про систему попереджень
Після першого порушення надсилається сповіщення із застереженнями та видаляється оголошення, однак для повторних порушень Google буде виносити попередження:
Перше — бан на 3 дні;
Друге — бан на 7 днів;
Третє — бан облікового запису назавжди.
Нові правила
Тепер до системи 3 попереджень будуть відноситись і такі порушення:
- сексуальні послуги за винагороду;
- контент-наживка;
- шлюбні знайомства з іноземцями;
- оманливий дизайн оголошень;
- послуги телефонної розвідки і переадресації дзвінків;
- послуги поруки;
- послуги з покращення кредитної репутації;
- кредити фізичним особам;
- бінарні опціони.
Ці правила не нові для Google Ads, однак тепер вони включені до системи — як і планувалося Google: політика 3-х попереджень поступово буде розширюватися.
Зверніть увагу, що це оновлення не впливає на блокування облікового запису через грубі порушення політики Google Ads.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Підсумки, плани та майбутнє Meta — Цукерберг представив квартальний звіт;
- YouTube розширює можливості Shorts-відео;
- TikTok представив нові інтерактивні надналаштування для реклами.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.