Головна » Блог » 3 попередження від Google Ads: нова політика про порушення для облікових записів

3 попередження від Google Ads: нова політика про порушення для облікових записів

03.05.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


Google Ads оновлює політику про повторні порушення для облікових записів, яке набуде чинності у червні.

Google Ads



 

Через збільшення відхилених оголошень Google анонсували оновлення правил для повторних порушень, які активізуються 21 червня. 

 

Детальніше про систему попереджень

Після першого порушення надсилається сповіщення із застереженнями та видаляється оголошення, однак для повторних порушень Google буде виносити попередження:

Перше — бан на 3 дні;

Друге — бан на 7 днів;

Третє — бан облікового запису назавжди. 

 

Нові правила

Тепер до системи 3 попереджень будуть відноситись і такі порушення:

  1. сексуальні послуги за винагороду;
  2. контент-наживка;
  3. шлюбні знайомства з іноземцями;
  4. оманливий дизайн оголошень;
  5. послуги телефонної розвідки і переадресації дзвінків;
  6. послуги поруки;
  7. послуги з покращення кредитної репутації;
  8. кредити фізичним особам;
  9. бінарні опціони.

Ці правила не нові для Google Ads, однак тепер вони включені до системи — як і планувалося Google: політика 3-х попереджень поступово буде розширюватися. 

Зверніть увагу, що це оновлення не впливає на блокування облікового запису через грубі порушення політики Google Ads. 

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності