Помилки, яких слід уникати при створенні сайту
19.02.2021
У сьогоднішньому світі веб-сайт потрібен кожній компанії без винятку. Його формат буде залежати від мети, яку переслідує конкретний бізнес онлайн. Якщо це ритейлер, то швидше за все це буде інтернет-магазин або лендінги. Якщо ж невеликий бренд — сайт-вітрина. Ну а міжнародні компанії можуть зупинити свій вибір на сайті-візитці або корпоративному порталі. Однак в кожному з прикладів створення і розробка веб-сайту буде однією з найбільш витратних частин бюджету, виділеного на вихід бізнесу в онлайн-простір. І дуже важливо виявити і усунути всі помилки задовго до запуску проекту, так як в майбутньому зміни можуть коштувати дуже дорого або взагалі бути нездійсненними з технічних причин. У цій статті ми якраз підготували список типових помилок, яких слід уникати при створенні сайту, щоб він привертав цільову аудиторію. Також ми дамо кілька корисних порад і прийомів, за допомогою яких можна розширити впізнаваність бренду, збільшити трафік і поліпшити користувальницький досвід.
Помилка №1: Елементи дизайну, що пригнічують
Ваш сайт повинен представляти ваш бренд, бути зручним і стильним. Мета полягає в тому, щоб відвідувачі розуміли, що ви пропонуєте і як це отримати, а також забезпечити в цілому приємний призначений для користувача інтерфейс. Уникайте квітів, які не тішать око, а також надлишок інформації є, зосередженого у верхній і лівій бічній частині сайту.
Приклад із практики Webpromo: редизайн сайту допоміг залучити відвідувачів в ресторан. Для поліпшення конверсії ми якісно проаналізували конкурентів і провели аудит старого сайту. Після чого впровадили актуальні рішення, які підкреслили бренд закладу і зробили ресурс більш функціональним і зручним для користувачів.
При цьому завжди перевіряйте, чи не впадаєте ви в крайність. На вашому сайті повинен бути ідеальний баланс якісного контенту і зображень. Якщо інформації буде занадто мало, ваш відвідувач не залишиться надовго; але і «перебір» призведе до того, що ви будете втрачати потенційних клієнтів.
Способів створити ефективний для бізнесу сайт безліч. Якщо говорити про сам бюджетному і швидкому, — то це вибрати готовий шаблон і адаптувати його під потреби свого бізнесу. Багато конструктори сайтів, такі як WordPress або Wix, пропонують гарні, добре відредаговані шаблони, з якими ви можете експериментувати, щоб створити ідеальний сайт.
Помилка №2: Невдалий заклик до дії або його відсутність
Мета будь-якого веб-сайту — спонукати до дії. Часто у людей з’являються заплутані кнопки, де повідомлення просто неясно. Крім того, контент вашого веб-сайту повинен надихати людей слідувати заклику до дії.
Ось кілька речей, яких слід уникати:
- дрібний текст;
- неясний або розпливчастий заклик до дії;
- занадто багато різних CTA в усіх напрямках;
- нав’язливі спливаючі вікна з проханням залишити email або іншу інформацію.
Кращі заклики до дії, що використовуються успішними брендами, зазвичай прості. наприклад:
- «Отримайте наше безкоштовне пропозицію»;
- «Скачайте демоверсію»;
- «Сплануйте свою відпустку».
Такі повідомлення гранично ясні: натискаючи на кнопку, людина знає, що саме він отримає.
Помилка № 3: Відсутність мобільної версії
Оскільки більше половини людей (якщо вірити Hootsuite — 67%) виходять в Інтернет зі смартфонів і планшетів, відсутність зручної версії сайту, адаптованої для мобільних пристроїв, може вкрай негативно позначитися на репутації вашого бренду.
Якщо ви використовуєте хостинг, то майте на увазі, що не всі вони однакові. Більшість з них зроблять ваш сайт зручним для мобільних пристроїв, але ваш сайт може виглядати не дуже добре на інших пристроях, тому обов’язково протестуйте і перевірте кілька форматів.
До речі, раніше ми вже розповідали про типові помилки мобільної версії сайту, які впливають на конверсію.
Помилка №4: Ігнорування клієнтського шляху
Все, що ви використовуєте при створенні власного веб-сайту, має бути зосереджена на двох питаннях: «хто мій клієнт?» і «чого він хоче?». Часто одна з найбільших помилок власників бізнесу — створення контенту або сайту відповідно до своїх уподобань без урахування шляху клієнта.
Є кілька способів уникнути цієї величезної помилки:
- Навігація. Забезпечення ясності, простоти і легкості навігації не тільки покращує ваш рейтинг, але і забезпечує простий шлях до цільового дії.
- Відмінний контент. Переконайтеся, що мова і стиль вашого контенту привабливі, інформативні і не обмежуються однією аудиторією, якщо ви хочете, щоб його прочитав широке коло людей.
- Аналітика. Ви можете подумати, що ваш сайт виглядає приголомшливо, але без тестування кожного елемента великий ризик даремно витрачати час і гроші. Консоль пошуку Google і конструктори сайтів, такі як Ucraft, допоможуть вам легко отримати доступ до аналітики з HotJar, Яндекс.Метрики та інших джерел.
Помилка №5: Відсутність SEO-оптиізації
Коли справа стосується веб-сайту, це може бути серйозною помилкою. Ваш сайт може виглядати ідеально, контент може бути цікавим і актуальним, але без SEO ви можете навіть не публікувати його. Просування виходить далеко за рамки бази ключових слів, хоча ключові слова — особливо з довгим хвостом — необхідні, якщо ви хочете підвищити свої позиції в пошуковій видачі і збільшити органічний трафік.
Більш того, починати роботи над оптимізацією під пошукові системи потрібно ще до публікації ресурсу. Детальніше про SEO на етапі розробки веб-сайту читайте в статті.
Слід враховувати, що багато конструктори сайтів можуть бути дещо обмежені в цьому відношенні. Один з варіантів — передати послуги SEO-агентству, яке знає, як оптимізувати кожен елемент вашого сайту. Ви також можете спробувати самі.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Головні тренди UX/UI дизайну в 2021 році;
- 5 фатальник помилок у веб-дизайні в 2021 році, які шкодять користувацькому досвіду (UX);
- Які соцмережі та месенджері найпопулярніші серед українців?
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.