Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Помилки, яких слід уникати при створенні сайту

Помилки, яких слід уникати при створенні сайту

19.02.2021

Ольга Коцофане


У сьогоднішньому світі веб-сайт потрібен кожній компанії без винятку. Його формат буде залежати від мети, яку переслідує конкретний бізнес онлайн. Якщо це ритейлер, то швидше за все це буде інтернет-магазин або лендінги. Якщо ж невеликий бренд — сайт-вітрина. Ну а міжнародні компанії можуть зупинити свій вибір на сайті-візитці або корпоративному порталі. Однак в кожному з прикладів створення і розробка веб-сайту буде однією з найбільш витратних частин бюджету, виділеного на вихід бізнесу в онлайн-простір. І дуже важливо виявити і усунути всі помилки задовго до запуску проекту, так як в майбутньому зміни можуть коштувати дуже дорого або взагалі бути нездійсненними з технічних причин. У цій статті ми якраз підготували список типових помилок, яких слід уникати при створенні сайту, щоб він привертав цільову аудиторію. Також ми дамо кілька корисних порад і прийомів, за допомогою яких можна розширити впізнаваність бренду, збільшити трафік і поліпшити користувальницький досвід.

Помилки, яких слід уникати при створенні сайту

 

Помилка №1: Елементи дизайну, що пригнічують

Ваш сайт повинен представляти ваш бренд, бути зручним і стильним. Мета полягає в тому, щоб відвідувачі розуміли, що ви пропонуєте і як це отримати, а також забезпечити в цілому приємний призначений для користувача інтерфейс. Уникайте квітів, які не тішать око, а також надлишок інформації є, зосередженого у верхній і лівій бічній частині сайту.

Приклад із практики Webpromo: редизайн сайту допоміг залучити відвідувачів в ресторан. Для поліпшення конверсії ми якісно проаналізували конкурентів і провели аудит старого сайту. Після чого впровадили актуальні рішення, які підкреслили бренд закладу і зробили ресурс більш функціональним і зручним для користувачів.

При цьому завжди перевіряйте, чи не впадаєте ви в крайність. На вашому сайті повинен бути ідеальний баланс якісного контенту і зображень. Якщо інформації буде занадто мало, ваш відвідувач не залишиться надовго; але і «перебір» призведе до того, що ви будете втрачати потенційних клієнтів.

Способів створити ефективний для бізнесу сайт безліч. Якщо говорити про сам бюджетному і швидкому, — то це вибрати готовий шаблон і адаптувати його під потреби свого бізнесу. Багато конструктори сайтів, такі як WordPress або Wix, пропонують гарні, добре відредаговані шаблони, з якими ви можете експериментувати, щоб створити ідеальний сайт.

 

Помилка №2: Невдалий заклик до дії або його відсутність

Мета будь-якого веб-сайту — спонукати до дії. Часто у людей з’являються заплутані кнопки, де повідомлення просто неясно. Крім того, контент вашого веб-сайту повинен надихати людей слідувати заклику до дії.

Ось кілька речей, яких слід уникати:

  • дрібний текст;
  • неясний або розпливчастий заклик до дії;
  • занадто багато різних CTA в усіх напрямках;
  • нав’язливі спливаючі вікна з проханням залишити email або іншу інформацію.

Кращі заклики до дії, що використовуються успішними брендами, зазвичай прості. наприклад:

  • «Отримайте наше безкоштовне пропозицію»;
  • «Скачайте демоверсію»;
  • «Сплануйте свою відпустку».

Такі повідомлення гранично ясні: натискаючи на кнопку, людина знає, що саме він отримає.

 

Помилка № 3: Відсутність мобільної версії

Оскільки більше половини людей (якщо вірити Hootsuite — 67%) виходять в Інтернет зі смартфонів і планшетів, відсутність зручної версії сайту, адаптованої для мобільних пристроїв, може вкрай негативно позначитися на репутації вашого бренду.

Якщо ви використовуєте хостинг, то майте на увазі, що не всі вони однакові. Більшість з них зроблять ваш сайт зручним для мобільних пристроїв, але ваш сайт може виглядати не дуже добре на інших пристроях, тому обов’язково протестуйте і перевірте кілька форматів.

До речі, раніше ми вже розповідали про типові помилки мобільної версії сайту, які впливають на конверсію.

Наявність зручної мобільної версії - обов'язково при створенні сайту

 

Помилка №4: Ігнорування клієнтського шляху

Все, що ви використовуєте при створенні власного веб-сайту, має бути зосереджена на двох питаннях: «хто мій клієнт?» і «чого він хоче?». Часто одна з найбільших помилок власників бізнесу — створення контенту або сайту відповідно до своїх уподобань без урахування шляху клієнта.

Є кілька способів уникнути цієї величезної помилки:

  • Навігація. Забезпечення ясності, простоти і легкості навігації не тільки покращує ваш рейтинг, але і забезпечує простий шлях до цільового дії.
  • Відмінний контент. Переконайтеся, що мова і стиль вашого контенту привабливі, інформативні і не обмежуються однією аудиторією, якщо ви хочете, щоб його прочитав широке коло людей.
  • Аналітика. Ви можете подумати, що ваш сайт виглядає приголомшливо, але без тестування кожного елемента великий ризик даремно витрачати час і гроші. Консоль пошуку Google і конструктори сайтів, такі як Ucraft, допоможуть вам легко отримати доступ до аналітики з HotJar, Яндекс.Метрики та інших джерел.

 

Помилка №5: Відсутність SEO-оптиізації

Коли справа стосується веб-сайту, це може бути серйозною помилкою. Ваш сайт може виглядати ідеально, контент може бути цікавим і актуальним, але без SEO ви можете навіть не публікувати його. Просування виходить далеко за рамки бази ключових слів, хоча ключові слова — особливо з довгим хвостом — необхідні, якщо ви хочете підвищити свої позиції в пошуковій видачі і збільшити органічний трафік.

Більш того, починати роботи над оптимізацією під пошукові системи потрібно ще до публікації ресурсу. Детальніше про SEO на етапі розробки веб-сайту читайте в статті.

Слід враховувати, що багато конструктори сайтів можуть бути дещо обмежені в цьому відношенні. Один з варіантів — передати послуги SEO-агентству, яке знає, як оптимізувати кожен елемент вашого сайту. Ви також можете спробувати самі.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті