Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Помилки, яких слід уникати при створенні сайту

Помилки, яких слід уникати при створенні сайту

19.02.2021

Ольга Коцофане


У сьогоднішньому світі веб-сайт потрібен кожній компанії без винятку. Його формат буде залежати від мети, яку переслідує конкретний бізнес онлайн. Якщо це ритейлер, то швидше за все це буде інтернет-магазин або лендінги. Якщо ж невеликий бренд — сайт-вітрина. Ну а міжнародні компанії можуть зупинити свій вибір на сайті-візитці або корпоративному порталі. Однак в кожному з прикладів створення і розробка веб-сайту буде однією з найбільш витратних частин бюджету, виділеного на вихід бізнесу в онлайн-простір. І дуже важливо виявити і усунути всі помилки задовго до запуску проекту, так як в майбутньому зміни можуть коштувати дуже дорого або взагалі бути нездійсненними з технічних причин. У цій статті ми якраз підготували список типових помилок, яких слід уникати при створенні сайту, щоб він привертав цільову аудиторію. Також ми дамо кілька корисних порад і прийомів, за допомогою яких можна розширити впізнаваність бренду, збільшити трафік і поліпшити користувальницький досвід.

Помилки, яких слід уникати при створенні сайту

 

Помилка №1: Елементи дизайну, що пригнічують

Ваш сайт повинен представляти ваш бренд, бути зручним і стильним. Мета полягає в тому, щоб відвідувачі розуміли, що ви пропонуєте і як це отримати, а також забезпечити в цілому приємний призначений для користувача інтерфейс. Уникайте квітів, які не тішать око, а також надлишок інформації є, зосередженого у верхній і лівій бічній частині сайту.

Приклад із практики Webpromo: редизайн сайту допоміг залучити відвідувачів в ресторан. Для поліпшення конверсії ми якісно проаналізували конкурентів і провели аудит старого сайту. Після чого впровадили актуальні рішення, які підкреслили бренд закладу і зробили ресурс більш функціональним і зручним для користувачів.

При цьому завжди перевіряйте, чи не впадаєте ви в крайність. На вашому сайті повинен бути ідеальний баланс якісного контенту і зображень. Якщо інформації буде занадто мало, ваш відвідувач не залишиться надовго; але і «перебір» призведе до того, що ви будете втрачати потенційних клієнтів.

Способів створити ефективний для бізнесу сайт безліч. Якщо говорити про сам бюджетному і швидкому, — то це вибрати готовий шаблон і адаптувати його під потреби свого бізнесу. Багато конструктори сайтів, такі як WordPress або Wix, пропонують гарні, добре відредаговані шаблони, з якими ви можете експериментувати, щоб створити ідеальний сайт.

 

Помилка №2: Невдалий заклик до дії або його відсутність

Мета будь-якого веб-сайту — спонукати до дії. Часто у людей з’являються заплутані кнопки, де повідомлення просто неясно. Крім того, контент вашого веб-сайту повинен надихати людей слідувати заклику до дії.

Ось кілька речей, яких слід уникати:

  • дрібний текст;
  • неясний або розпливчастий заклик до дії;
  • занадто багато різних CTA в усіх напрямках;
  • нав’язливі спливаючі вікна з проханням залишити email або іншу інформацію.

Кращі заклики до дії, що використовуються успішними брендами, зазвичай прості. наприклад:

  • «Отримайте наше безкоштовне пропозицію»;
  • «Скачайте демоверсію»;
  • «Сплануйте свою відпустку».

Такі повідомлення гранично ясні: натискаючи на кнопку, людина знає, що саме він отримає.

 

Помилка № 3: Відсутність мобільної версії

Оскільки більше половини людей (якщо вірити Hootsuite — 67%) виходять в Інтернет зі смартфонів і планшетів, відсутність зручної версії сайту, адаптованої для мобільних пристроїв, може вкрай негативно позначитися на репутації вашого бренду.

Якщо ви використовуєте хостинг, то майте на увазі, що не всі вони однакові. Більшість з них зроблять ваш сайт зручним для мобільних пристроїв, але ваш сайт може виглядати не дуже добре на інших пристроях, тому обов’язково протестуйте і перевірте кілька форматів.

До речі, раніше ми вже розповідали про типові помилки мобільної версії сайту, які впливають на конверсію.

Наявність зручної мобільної версії - обов'язково при створенні сайту

 

Помилка №4: Ігнорування клієнтського шляху

Все, що ви використовуєте при створенні власного веб-сайту, має бути зосереджена на двох питаннях: «хто мій клієнт?» і «чого він хоче?». Часто одна з найбільших помилок власників бізнесу — створення контенту або сайту відповідно до своїх уподобань без урахування шляху клієнта.

Є кілька способів уникнути цієї величезної помилки:

  • Навігація. Забезпечення ясності, простоти і легкості навігації не тільки покращує ваш рейтинг, але і забезпечує простий шлях до цільового дії.
  • Відмінний контент. Переконайтеся, що мова і стиль вашого контенту привабливі, інформативні і не обмежуються однією аудиторією, якщо ви хочете, щоб його прочитав широке коло людей.
  • Аналітика. Ви можете подумати, що ваш сайт виглядає приголомшливо, але без тестування кожного елемента великий ризик даремно витрачати час і гроші. Консоль пошуку Google і конструктори сайтів, такі як Ucraft, допоможуть вам легко отримати доступ до аналітики з HotJar, Яндекс.Метрики та інших джерел.

 

Помилка №5: Відсутність SEO-оптиізації

Коли справа стосується веб-сайту, це може бути серйозною помилкою. Ваш сайт може виглядати ідеально, контент може бути цікавим і актуальним, але без SEO ви можете навіть не публікувати його. Просування виходить далеко за рамки бази ключових слів, хоча ключові слова — особливо з довгим хвостом — необхідні, якщо ви хочете підвищити свої позиції в пошуковій видачі і збільшити органічний трафік.

Більш того, починати роботи над оптимізацією під пошукові системи потрібно ще до публікації ресурсу. Детальніше про SEO на етапі розробки веб-сайту читайте в статті.

Слід враховувати, що багато конструктори сайтів можуть бути дещо обмежені в цьому відношенні. Один з варіантів — передати послуги SEO-агентству, яке знає, як оптимізувати кожен елемент вашого сайту. Ви також можете спробувати самі.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті