Підсумки, плани та майбутнє Meta — Цукерберг представив квартальний звіт
02.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Наприкінці квітня засновник всесвіту Meta Марк Цукерберг у щоквартальному звіті про прибутки та збитки розповів про успіхи, а також плани корпорації. Незважаючи на те, що мети очікуваного прибутку не було досягнуто, команда не втрачає оптимізму, навпаки, визначила наступні напрямки на найближче майбутнє. Генеральний директор Meta планує уповільнити темпи деяких інвестицій та обговорив прогрес з Reels та метавсесвіту. Що чекає на Meta?
Проблеми та причини невдач
Про деякі проблеми Цукерберг написав у пості на своїй сторінці Facebook у день презентації. Вони стосувалися запуску на платформі короткометражних відео. Він зазначив, що інструмент «наразі не так добре монетизується. Проте, ми досить оптимістичні у довгостроковій перспективі». Також причинами стали втрата сигналу через зміни Apple в iOS, уповільнення зростання електронної комерції та війна в Україні.
Що нового чекати від Meta?
Щоб впоратися з поточними завданнями, Meta планує використовувати три основні інвестиційні пріоритети для стимулювання зростання: відеоролики, реклама та метавсесвіт.
Платформа має намір активно використовувати штучний інтелект для ефективнішого впливу. Відеорекомендації, які будуть запропоновані штучним інтелектом, забезпечать користувачам цінний та актуальний контент, що спільно використовується на ресурсах компанії.
Функція коротких відеороликів Meta під назвою Reels, запущена у лютому 2022 року, має створити конкуренцію TikTok. Meta планує отримати вигоду з популярності відеоконтенту, покращивши рекомендації штучний інтелект.
Марк Цукерберг стверджує:
«Роліки вже становлять понад 20% часу, який люди проводять у Instagram. Відео загалом становить 50% часу, який люди проводять на Facebook, і Reels також швидко зростає».
Майбутнє Meta
Meta будує нову платформу навколо віртуальної та доповненої реальності. Цукерберг розповів про плани щодо запуску нової платформи соціальних мереж, відомої як Horizon, наприкінці цього року.
Horizon буде працювати з платформами віртуальної реальності, такими як Quest, що належить Meta, і включатиме як розважальні заходи, такі як ігри, так і варіанти використання для роботи.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Keep Going: платформа для підтримки малого бізнесу;
- YouTube розширює можливості Shorts-відео;
- TikTok представив нові інтерактивні надналаштування для реклами.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.