Головна » Блог » Атрибуція на основі даних стане основною моделлю Google Ads до 2022 року

Атрибуція на основі даних стане основною моделлю Google Ads до 2022 року

27.10.2021

Ольга Коцофанэ


Google Ads зробить модель атрибуції на основі даних за замовчуванням на початок 2022 року. Також рекламодавці здобудуть можливість переключитися вручну на одну з 5 моделей атрибуції. Про зміни у всіх облікових записах повідомляється в блозі Google.

Google Ads зробить модель атрибуції на основі даних за замовчуванням на початок 2022 року. Також рекламодавці матимуть можливість переключитися вручну на одну з 5 моделей атрибуції. Про зміни у всіх облікових записах повідомляється в блозі Google.



Які моделі атрибуції доступні для рекламодавців Google Ads?

  1. Останній клік. Цінність конверсії призначається оголошенню, що відповідає ключовому слову і на яке натиснули останнім.
  2. Перший клік. Цінність конверсії призначається оголошенню, що відповідає ключовому слову і на яке натиснули першим.
  3. Лінійна атрибуція. Між усіма взаємодіями на шляху клієнта цінність конверсії розподіляється однаково.
  4. З урахуванням давності взаємодії. Взаємодія з оголошенням, яка відбулася за 8 днів до конверсії, призначається вдвічі менша цінність ніж нещодавній взаємодії (за 1 день до конверсії).
  5. На основі позиції. Відповідним ключовим словам, а також першій та останній взаємодії з оголошенням призначається по 40% цінності конверсії. Інші 20% цінності конверсії між іншими взаємодіями розподіляються рівномірно.

Цінність конверсії в моделі атрибуції на основі даних (Data-driven) розподіляється з урахуванням статистики щодо обраної вами дії-конверсії. Використовуючи машинне навчання і ґрунтуючись на даних про конверсії, модель визначає внесок кожної взаємодії. Таким чином рекламодавці зможуть розподіляти бюджет на ефективні кампанії.

Цінність конверсії в моделі атрибуції на основі даних (Data-driven) розподіляється з урахуванням статистики щодо обраної вами дії-конверсії. Використовуючи машинне навчання і ґрунтуючись на даних про конверсії, модель визначає внесок кожної взаємодії. Таким чином рекламодавці зможуть розподіляти бюджет на ефективні кампанії.



Що зміниться у моделі атрибуції Google Ads? 

  1. Вимоги до даних, які обмежують рекламодавців у використанні атрибуції на основі даних (акаунти з менше ніж 3000 взаємодій та 300 дій-конверсій протягом 30 днів);
  2. Збільшення кількості типів офлайн-конверсій та конверсій у додатках (зараз є кампанії у КМС, Пошуку, YouTube).
  3. Атрибуція на основі даних стане основною моделлю Google Ads у деяких акаунтах починаючи з жовтня, а в усіх – до 2022 року. Також рекламодавці здобудуть можливість переключитися вручну на іншу модель атрибуції.

В моделях атрибуції раніше Google Ads став підтримувати оголошення КМС, а також рекламу на YouTube.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності