Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей
10.10.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
У Google Analytics 4 інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції за замовчуванням (знято вимоги до мінімального обсягу даних), а також показали 2 нові моделі машинного навчання. Про це йдеться в блозі розділу аналітики Google.
Інтеграція Search Console допоможе зрозуміти, яка роль Пошуку в залученні трафіку на ваш сайт. У Search Console міститься інформація про ефективність пошуку, позиції в рейтингу, запити користувачів з переходами і кліками, а також події (дії після кліків, залучені сеанси і конверсії).
Атрибуція на основі даних (data-driven attribution) представлена на додаток до вже існуючих звітів «Шляхи конверсії» (Conversion paths) і «Порівняння моделей» (Model comparison). Вона розподіляє цінність кожної маркетингової точки взаємодії для досягнення конверсії. З новою моделлю атрибуції Google ви зможете краще розуміти дії і конверсії з вашого сайту. Вона буде доступна в звітах про атрибуції, а потім на рівні ресурсу з’явиться пов’язаний дохід і конверсії в звіті «Переходи» (Conversions report) і в «Дослідженнях» (Explorations).
Також в Google Analytics 4 можна проаналізувати великі обсяги історії даних, виявити тенденції і використовувати прогнозування шляху клієнта до покупки. В аналітиці використовуються дві нові моделі машинного навчання:
- Моделювання конверсій (Conversion modeling) в звітах з атрибуції, конверсії і дослідженнях для кращого розуміння джерела конверсій та їх розподілу по необхідним каналам. Наприклад, електронній пошті, соціальних мережах, пошуковій рекламі;
- Поведінкове моделювання – його підтримка скоро з’явиться в звітах Google Analytics 4 (середній дохід одного користувача, кількість активної аудиторії).
Google Analytics використовують для підвищення рентабельності інвестицій (ROI) в сфері маркетингу для довгострокової перспективи. Ресурси сервісу пропонують підвищену конфіденційність, вимір шляху клієнта, машинне навчання для прогнозування результатів і автоматизації виявлення аналітичних даних. Додатково GA4 допомагає в активації цієї аналітичної інформації на рекламних платформах Google. До того ж, інтегрування нових функцій в сервіс, як поліпшена рекламна звітність (Improved advertising reporting) і підтримка варіантів згоди користувачів (Support for user consent choices) допомагає в досягненні ваших маркетингових цілей.
Запуск додаткових можливостей в Google Analytics таких, як поліпшена інтеграція з Пошуком та інтелектуальна атрибуція для надання аналітичної інформації, необхідні для оптимізації ефективності маркетингових каналів. Нові функції моделювання усунуть прогалини в даних і допоможуть забезпечити відповідність ваших вимірювань в майбутньому.
Для рекламодавців такі оновлення, як інтеграція аналітики з Search Console, нова атрибуція на основі даних стануть мотивацією для переходу з Universal Analytics в Google Analytics 4 і досягнення маркетингових цілей (залучення потенційних клієнтів, нових користувачів і збільшення продажів офлайн і в інтернеті). Дізнатися більше про це ви можете в блозі Google.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- В Україні стартувало нове дослідження Ukrainian Digital Advertisers Insights;
- Всесвітні мережі Facebook, Instagram, WhatsApp припинили роботу — все, що відомо про збій платформ;
- Новий звіт для візуалізації даних бюджету кампанії в Google Ads.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.