Головна » Блог » Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

10.10.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


У Google Analytics 4 інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції за замовчуванням (знято вимоги до мінімального обсягу даних), а також показали 2 нові моделі машинного навчання. Про це йдеться в блозі розділу аналітики Google.

У Google Analytics 4 інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції за замовчуванням (знято вимоги до мінімального обсягу даних), а також показали 2 нові моделі машинного навчання. Про це йдеться в блозі розділу аналітики Google.



Інтеграція Search Console допоможе зрозуміти, яка роль Пошуку в залученні трафіку на ваш сайт. У Search Console міститься інформація про ефективність пошуку, позиції в рейтингу, запити користувачів з переходами і кліками, а також події (дії після кліків, залучені сеанси і конверсії).

Атрибуція на основі даних (data-driven attribution) представлена ​​на додаток до вже існуючих звітів «Шляхи конверсії» (Conversion paths) і «Порівняння моделей» (Model comparison). Вона розподіляє цінність кожної маркетингової точки взаємодії для досягнення конверсії. З новою моделлю атрибуції Google ви зможете краще розуміти дії і конверсії з вашого сайту. Вона буде доступна в звітах про атрибуції, а потім на рівні ресурсу з’явиться пов’язаний дохід і конверсії в звіті «Переходи» (Conversions report) і в «Дослідженнях» (Explorations).

Інтеграція Search Console допоможе зрозуміти, яка роль Пошуку в залученні трафіку на ваш сайт. У Search Console міститься інформація про ефективність пошуку, позиції в рейтингу, запити користувачів з переходами і кліками, а також події (дії після кліків, залучені сеанси і конверсії).  Атрибуція на основі даних (data-driven attribution) представлена ​​на додаток до вже існуючих звітів «Шляхи конверсії» (Conversion paths) і «Порівняння моделей» (Model comparison). Вона розподіляє цінність кожної маркетингової точки взаємодії для досягнення конверсії. З новою моделлю атрибуції Google ви зможете краще розуміти дії і конверсії з вашого сайту. Вона буде доступна в звітах про атрибуції, а потім на рівні ресурсу з'явиться пов'язаний дохід і конверсії в звіті «Переходи» (Conversions report) і в «Дослідженнях» (Explorations).

Також в Google Analytics 4 можна проаналізувати великі обсяги історії даних, виявити тенденції і використовувати прогнозування шляху клієнта до покупки. В аналітиці використовуються дві нові моделі машинного навчання:

  1. Моделювання конверсій (Conversion modeling) в звітах з атрибуції, конверсії і дослідженнях для кращого розуміння джерела конверсій та їх розподілу по необхідним каналам. Наприклад, електронній пошті, соціальних мережах, пошуковій рекламі;
  2. Поведінкове моделювання його підтримка скоро з’явиться в звітах Google Analytics 4 (середній дохід одного користувача, кількість активної аудиторії).

Google Analytics використовують для підвищення рентабельності інвестицій (ROI) в сфері маркетингу для довгострокової перспективи. Ресурси сервісу пропонують підвищену конфіденційність, вимір шляху клієнта, машинне навчання для прогнозування результатів і автоматизації виявлення аналітичних даних. Додатково GA4 допомагає в активації цієї аналітичної інформації на рекламних платформах Google. До того ж, інтегрування нових функцій в сервіс, як поліпшена рекламна звітність (Improved advertising reporting) і підтримка варіантів згоди користувачів (Support for user consent choices) допомагає в досягненні ваших маркетингових цілей.

Запуск додаткових можливостей в Google Analytics таких, як поліпшена інтеграція з Пошуком та інтелектуальна атрибуція для надання аналітичної інформації, необхідні для оптимізації ефективності маркетингових каналів. Нові функції моделювання усунуть прогалини в даних і допоможуть забезпечити відповідність ваших вимірювань в майбутньому.

Для рекламодавців такі оновлення, як інтеграція аналітики з Search Console, нова атрибуція на основі даних стануть мотивацією для переходу з Universal Analytics в Google Analytics 4 і досягнення маркетингових цілей (залучення потенційних клієнтів, нових користувачів і збільшення продажів офлайн і в інтернеті). Дізнатися більше про це ви можете в блозі Google.

Для рекламодавців такі оновлення, як інтеграція аналітики з Search Console, нова атрибуція на основі даних стануть мотивацією для переходу з Universal Analytics в Google Analytics 4 і досягнення маркетингових цілей (залучення потенційних клієнтів, нових користувачів і збільшення продажів офлайн і в інтернеті). Дізнатися більше про це ви можете в блозі Google.

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в...

Основні переваги "real-time" маркетингу для керівників відділу

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Основні інструменти сезонної реклами. 7 дієвих порад для успішного запуску осінньої кампанії.

Новые правила мета-описания тегов Title и Description от Google

Новые правила мета-описания тегов Title и Description от Google Нові правила мета-опису тегів Title і Description від Google Теги Title и Description («тайтл» и...

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті