Головна » Блог » Global Insights 2021: ТОП-16 популярних пошукових запитів Google цієї осені

Global Insights 2021: ТОП-16 популярних пошукових запитів Google цієї осені

24.10.2021

Ольга Коцофанэ


Щомісяця команда Google Ads Research and Insights аналізує набори даних мільярдів нещодавніх пошукових запитів і поведінку споживачів, щоб визначити і зрозуміти ключові ринкові тенденції. На початку осені 2021 вони провели дослідження Global Insights Briefing, в якому визначили бажання користувачів поліпшити свій будинок та відсвяткувати Хелловін. Однак, багато хто ставиться з обережністю до планів особистого або дистанційного проведення часу.

З огляду на зростання сезонних захворювань восени багато людей вирішують, до яких занять вони повернуться особисто, а які продовжать робити з дому. В цьому році користувачі заздалегідь займалися плануванням Хелловіна, наприклад цікавилися зображеннями по пошуковим запитам «костюми для сімейного хелловіна» та «ідеї костюмів», а також шукали на Google Картах «гарбузову ділянку».

Люди, як і раніше, вкладають кошти в благоустрій будинку, незалежно від бюджету, зі зростаючими пошуковими запитами Google «фотографії дизайну дерев’яних диванів», «ідеї для душа» та «бюджетні ідеї для невеликих ванних кімнат». Також зростає інтерес до послуг, оскільки люди починають віддавати на аутсорсинг завдання, які вони виконували вдома, наприклад «послуги з прибирання будинку поруч зі мною», «послуги пральні поруч» і «різноробочий біля мене».

Люди, як і раніше, вкладають кошти в благоустрій будинку, незалежно від бюджету, зі зростаючими пошуковими запитами Google «фотографії дизайну дерев'яних диванів», «ідеї для душа» та «бюджетні ідеї для невеликих ванних кімнат». Також зростає інтерес до послуг, оскільки люди починають віддавати на аутсорсинг завдання, які вони виконували вдома, наприклад «послуги з прибирання будинку поруч зі мною», «послуги пральні поруч» і «різноробочий біля мене».



 

Що шукають люди в усьому світі в порівнянні з аналогічним періодом минулого року?

1. Хелловін

  • Пошук запитів на Google Картах гарбузової ділянки («гарбузова ділянка поруч зі мною», «гарбузова ділянка в місті Хелловін») в світі виріс більш ніж на 100%;
  • Пошукові запити Google картинок для сімейного Хелловіна («домашні сімейні костюми на Хелловін», «сімейні костюми на Хелловін для трьох малюків», «страшні сімейні костюми на Хелловін») у всьому світі зросли більш ніж на 90%;
  • Пошукові запити Google про кількість днів до Хелловіна («скільки днів залишилося до Хелловіна», «скільки днів до Хелловіна», «скільки днів до Хелловіна 2021», «скільки днів до Хелловіна зворотний відлік») в світі зросли більш ніж на 80%;
  • Пошукові запити Google про костюми («ідеї костюмів на Хелловін», «ідеї костюмів для пар», «ідеї сімейних костюмів», «ідеї групових костюмів») у всьому світі зросли більш ніж на 60%.

2. Розвиток дому

  • Пошуки Google зображень дизайну дерев’яних диванів («зображення дизайну диванів з тикового дерева», «малюнки дизайну диванів з тикового дерева для вітальні») в світі зросли більш ніж на 400%;
  • Пошукові запити Google зображень бюджетної ванної кімнати («ідеї бюджетної маленької ванної», «ідеї як переробити бюджетно маленьку ванну кімнату», «ідеї для бюджетної маленької ванної кімнати з душем», «ідеї для бюджетної реконструкції маленької ванної кімнати») у всьому світі зросли більш ніж на 200%;
  • Пошукові запити Google зображень душової кабіни («ідеї душової кабіни без дверей», «ідеї душової кабіни для маленької ванної») виросли в світі більш ніж на 80%;
  • Пошукові запити Google зображень для озеленення двору («ідеї ландшафтного дизайну з каменю для переднього двору», «ідеї для бюджетного ландшафтного дизайну двору», «ідеї ландшафтного дизайну для маленького двору») у всьому світі зросли більш ніж на 90%.

Щомісяця команда Google Ads Research and Insights аналізує набори даних мільярдів нещодавніх пошукових запитів і поведінку споживачів, щоб визначити і зрозуміти ключові ринкові тенденції. На початку осені 2021 вони провели дослідження Global Insights Briefing, в якому визначили бажання користувачів поліпшити свій будинок та відсвяткувати Хелловін. Однак, багато хто ставиться з обережністю до планів особистого або дистанційного проведення часу.

3. Аутсорсинг задач під час пандемії

  • Пошукові запити Google про послуги для будинку («кращі послуги з прибирання будинку поруч зі мною», «місцеві послуги з прибирання будинку неподалік», «послуги повного прибирання будинку біля мене») в світі зросли більш ніж на 100%;
  • Пошукові запити Google зі стрижки газону («дешеві послуги стрижки газонів поруч зі мною», «послуги стрижки газонів біля мене ціни», «кращий сервіс стрижки газонів в житлових будинках поруч зі мною») виросли в усьому світі більш ніж на 100%;
  • Пошукові запити на послуги пральні («послуги пральні біля мене», «послуги пральні з прийомом і доставкою поруч», «прання, сушка та складання послуги пральні біля мене») в світі зросли більш ніж на 90%;
  • Пошукові запити Google про працівників для будинку («різноробочий біля мене», «різноробочий поруч невелика робота», «місцевий різноробочий біля мене», «дешевий різноробочий поруч зі мною», «кращий різноробочий біля мене») у всьому світі зросли більш ніж на 80%.

4. Комфорт або Особистий досвід

  • Пошукові запити про доставку їжі («замовити доставку їжі», «замовити доставку їжі поруч зі мною», «замовити доставку їжі онлайн») виросли в світі більш ніж на 200%;
  • Пошукові запити Google кращих готелів по системі all inclusive («кращі готелі все включено», «кращі готелі все включено в Мексиці», «кращі готелі все включено на Карибах», «кращі готелі все включено в Каліфорнії») у всьому світі зросли більш ніж на 200%;
  • Пошукові запити онлайн-знайомств («топ 5 кращих безкоштовних сайтів онлайн-знайомств», «онлайн-знайомства», «додатки для онлайн-знайомств») зрости в світі більш ніж на 1000%;
  • Пошукові запити Google ідей для побачень («ідеї побачення поруч зі мною», «ідеї побачення вдома», «ідеї веселого побачення») виросли в усьому світі більш ніж на 50%.

Повну презентацію популярних пошукових запитів команди Google Ads Research and Insights ви можете подивитися тут.

З огляду на зростання сезонних захворювань восени багато людей вирішують, до яких занять вони повернуться особисто, а які продовжать робити з дому. В цьому році користувачі заздалегідь займалися плануванням Хелловіна, наприклад цікавилися зображеннями по пошуковим запитам «костюми для сімейного хелловіна» та «ідеї костюмів», а також шукали на Google Картах «гарбузову ділянку».

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності