Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » CRO-аудит сайту і внесення доробок: кейс palyvo.com.ua

CRO-аудит сайту і внесення доробок: кейс palyvo.com.ua

20.09.2018

Влад Сідньов, керівник відділу CRO і аналітики Webpromo


Тип послуг: CRO-аудит сайту компанії

Проект: palyvo

Сайт: palyvo.com.ua

Про компанію: palyvo.com.ua – сайт компанії AI Business Group, яка займається оптовою та дрібнооптової продажем палива по всій Україні. В даний момент компанія продає дизельне паливо, в планах також є продаж бензину. Компанія поставляла паливо при будівництві та ремонті важливих державних об’єктів, таких як Бескидський тунель, Черкаська веслування, дорога Київ – Знам’янка, дороги в м Березань, і зарекомендувала себе як надійний партнер, але ця інформація не була вказана на сайті. Також на ньому не були передбачені форми для замовлення палива і оформлення передплати, не настроєна аналітика.

Основні цілі проекту

  • Збільшення кількості продажів з сайту
  • Підвищення кількості макро конверсій (дзвінки і заявки через онлайн-форму)

Стратегія роботи за проектом

Usability & CRO аудит
сайту.
Аналіз конкурентів
в ніші.
Дослідження
семантики.

Usability и CRO аудит

Головна сторінка palyvo.com.ua

Як уже згадували раніше, Головна сторінка до початку наших робіт була реалізована вкрай нестандартно і незручно, при цьому сайту бракувало продуманої навігації, яка дозволила б користувачу звернеться до певного розділу будь-якої миті взаємодії.

В результаті нашої роботи були внесені зміни в шапку сайту – доданий номер телефону та адресу, зафіксовані всі пункти меню, щоб користувачеві не доводилося шукати дану інформацію. Такі, здавалося б очевидні речі, істотно підвищують конверсію, але часто не беруться до уваги при проектування сайтів в гонитві за wow-ефектом.

Додавання блоку “Паливо дрібним оптом”

На сайті була відсутня інформація про те, що таке дрібний опт, який обсяг палива вважається дрібним оптом; дана послуга не продавала себе, чи не акцентувалася увага на особливостях дрібного опту.

Додавання блоку на головній сторінці з поясненням що таке дрібний опт, як відбувається доставка, привернуло більше уваги користувачів до послуги і, як результат, збільшилася кількість замовлень по дрібному опту.

Додавання форми заявки на сайт

Раніше на сайті була відсутня можливість залишити заявку на замовлення палива. Було вирішено додати форму для онлайн замовлення партії палива.
Форма розкривається в поп-ап вікні і містить в собі тільки найнеобхідніші поля. Варто відзначити, що форма наскрізна, тобто присутній на всіх сторінках. Таким чином у користувача завжди є можливість відправити заявку, не здійснюючи зайвих дій.

Форма заявки – важливий інструмент комунікації з замовниками, оскільки ми повинні врахувати на сайті зручність і комфорт не тільки тих, хто звик відразу дзвонити, але також і тих, кому дзвонити може бути не так зручно в силу різних причин. Для такої частини відвідувачів форма онлайн-заявки є відмінним рішенням, що завжди підтверджується підвищенням загальної кількості заявок з сайту при тому ж трафіку.

Щоденна sms-розсилка, як спосіб підтримки лояльності клієнтів

Додавання блоку з підпискою на розсилку дозволять підтримувати лояльність користувачів до компанії, оскільки таким чином вони отримують цінну інформацію, яка впливає на їх рішення.

Отриманий номер телефону може використовуватися для повідомлення про цінної інформації, інших акціях.

Додавання розділу “Партнерство” замість “Фотогалереї”

Мета розділу – показати в яких проектах і при будівництві яких об’єктів брала участь компанія AI Business Group. Така інформація підвищить рівень довіри до компанії, оскільки деякі з об’єктів мали національний масштаб будівництва і були знайомі кожному потенційному замовнику. Головний посил: паливо для техніки поставлялося вчасно, без затримок, і те, що компанія працює не на регіональному, а на державному рівні і їй можна довіряти.

2. Дослідження семантики

Дослідження семантичного ядра, дозволили переконати клієнта в необхідності створення двох мовних версій сайту. Була додана російськомовна версія, яка, як показують дані Google Analytics, має більш високу кількість переглядів.

Коефіцієнт конверсії по Львівській області становить 4,35%

Результати роботи

  • Архітектура сайту

У процесі вивчення потреб цільової аудиторії, ми виявили, що структура сайту не відповідає ні пошуковим запитам, ні Customer Journey Map. У зв’язку з чим запропонували клієнту переробити архітектуру всього сайту, щоб створити більш релевантні сторінки з усією необхідною інформацією, якої якраз і цікавляться потенційні покупці палива. Це має залучити відвідувача в продає контент на сторінці, що переконає потенційного клієнта залишити заявку саме на цьому сайті.

  • SMS-розсилка

Дослідивши портрет цільової аудиторії, ми звернули увагу на те, що клієнти дуже довго приймають рішення, при цьому вони часто роблять повторні замовлення. У зв’язку з цим, було прийнято з клієнтом рішення використовувати sms-розсилку. Наше завдання було розмістити форму для підписки в помітному місці, але так, щоб це не заважало користувачу вивчати основний продає контент.

  • Юзабіліті аудит

Юзабіліті аудит виявив великі проблеми як на Головній сторінці, так і у внутрішніх, а також помилки в меню, в структурі сторінок.

  1. Головна сторінка не розкривала всієї суті діяльності компанії. Всього на Головній було 3 зображення без назв і кнопок. Було взагалі незрозуміло як з ними взаємодіяти. Особливість цього рішення була в тому, що потрібно було навести на якесь із зображень, і тільки тоді можна було побачити назву розділу з описом і кнопкою для переходу. За нашими дослідженнями, це катастрофічно знижувало розуміння того, яку дію слід виконати відвідувачеві на головній, щоб перейти в потрібний йому розділ і призводило до відходу відвідувачів з сайту.
  2. В меню була відсутня інформація про географію діяльності компанії. Також незрозуміла була структура сайту, так як на деяких сторінках вгорі були присутні переходи на інші розділи, а на деяких сторінках ці посилання вже були відсутні.
  3. Всі сторінки були тупиковими і не мали жодного заклику до дії. Це завжди псує конверсію будь-якого сайту.

Після внесених змін користувачі сайту отримали можливість замовити паливо онлайн через зручні форми, а також підписатися на розсилку новин. Була змінена подача головної сторінки, додано розділ “Партнерство” – покликаний підвищити довіру до компанії, а також представити відвідувачам інформацію про проекти в яких брала участь А. І. Бізнес груп.

На жаль, через ненастроенной раніше аналітики ми не можемо відстежити зміну кількісних показників, але за словами клієнта, присутній зростання продажів в порівнянні з попереднім періодом. В даний момент аналітика налаштована і клієнт має можливість працювати з одержуваними даними.

 

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті