Головна » Блог » SEO оптимізація для сайту по нерухомості: технічні стандарти, особливості та творчий креатив

SEO оптимізація для сайту по нерухомості: технічні стандарти, особливості та творчий креатив

30.06.2020

Елена Мельник


 

Зміст:

  1. Створення релевантного семантичного ядра, визначення посадкових сторінок та їх наступна оптимізація
  2. SEO просування сайту по нерухомості: важливі технічні моменти
  3. SEO просування сайту по нерухомості: творча робота
  4. SEO просування сайту по нерухомості: висновки


Пошукова оптимізація для бізнесу з нерухомістю — це вдячна робота. Будь-яке SEO просування займає час і вимагає гроші, а результат далеко не завжди може бути прогнозованим. І якщо просувати необхідно дрібні недорогі товари, то часто “овчинка вичинки не варто” — можуть змінюватися асортимент, ціни, фокус, потреба. І до моменту, коли сторінка з товаром або групою таких товарів потрапить в заповітну видачу ТОП10, отриманий результат просто перестає бути актуальним. А якщо актуальність і зберігається, то окупність вкладених коштів в SEO просування зажадає довгого часу.У випадку з нерухомістю, ситуація кардинально інша. Імовірність того, що просувається нерухомість перестане бути актуальною на момент виходу сайту або його окремих сторінок в ТОП — вкрай низька. Так, саме SEO нерухомості коштує дорожче і часто триває довше, але ця гра однозначно варта свічок, особливо, якщо підійти з розумом і креативом. Далі розглянемо стандартні інструменти SEO просування щодо бізнесу в сфері нерухомості більш докладно.

 

Створення релекантного семантичного ядра, визначення посадкових сторінок та їх наступна оптимізація

SEO просування будь-якого сайту прийнято починати зі складання списку ключових слів і їх подальшого розподілу за релевантними групами. Цей список в кожному конкретному випадку буде індивідуальний залежить від особливостей бізнесу нерухомості (це сайт забудовника або агентства нерухомості, орієнтований тільки на продаж, оренду або інвестування в будівництво, а також інші нюанси), цільового регіону покупців і фактичного регіону нерухомості (наприклад, можна продавати нерухомість в Києві для киян, а можна продавати закордонну нерухомість для росіян підхід до SEO просування таких сайтів по нерухомості буде різний). Однак існують деякі негласні правила, яких можна дотримуватися в будь-якій ситуації:

  • Релевантність. Для SEO просування нерухомості необхідно вибирати тільки релевантні ключові слова. Якщо настройка контекстної реклами допустима на широкі ключові слова, околотематіческіе ключові слова і навіть на запити пов’язані з конкурентами, то займатися оптимізацією сайту для пошукових систем можна тільки за своїми релевантними запитами. Так, не варто оптимізувати сайт за запитами “нерухомість в Києві”, якщо сайт займається продажем нерухомості в передмістях Києва, а запити з купівлі нерухомості від забудовника не має сенсу вести на сайт ріелторського агентства. Так чи інакше, перед тим як складати повне семантичне ядро ​​сайту по нерухомості необхідно зосередитися і зрозуміти “що” конкретно ми просуваємо і підібрати максимально релевантні запити.
  • Угруповання і розподіл. Ключові слова необхідно розподіляти на головні розділи сайту і, бажано, основні ключі виділити на розділи першого рівня вкладеності. Наприклад, такі ключі як “купити нерухомість, нерухомість на продаж, нерухомість в головному цільовому регіоні” — вести на головну сторінку, ключі зі словом “будинки” — на розділ сайту, в якому можна вибрати саме будинок, а всі ключові слова, які пов’язані з орендою — на сторінку з вибором житла для оренди. Слідуючи цій логіці бажано скласти грамотну структуру сайту ще на моменті його створення.
  • Одна сторінка = 10 ключових слів. При цьому всі комбіновані ключові слова повинні містити головне однокореневе слово. Наприклад, всі ключі зі словом “нерухомість” — ведуть на свою сторінку, а ключові слова зі словом “квартира” — вже на іншу. Не можна на одній сторінці просувати ключові слова “купити квартиру, будинки на продаж і будується нерухомість”. Або можна, тільки ефективного SEO просування сайту нерухомості в такому разі не буде.
  • Сторінки фільтрів. Якщо CMS сайту дозволяє створювати посадочні сторінки для нерухомості за різними фільтрам, прописуючи для них свої URL, мета-теги і тексти, то цим необхідно обов’язково скористатися. У такому випадку всі вузькі запити, пов’язані з кількістю кімнат, санвузлів, метражем, районами, містами, цінами і тд. необхідно розподілити на окремі релевантні посадочні сторінки. Якщо ж такої технічної можливості немає, то вузькі запити краще не використовувати для SEO оптимізації, тому що ймовірність успішного просування запитів на нерелевантних сторінках дуже невелика. Можна витратити багато грошей, але не отримати ніякого ефекту. Оптимально для цієї мети знову таки використовувати контекстну рекламу. Однак для її ефективної роботи правильний вибір посадкових сторінок теж вкрай важливий. Покрокове керівництво по налаштуванню контекстної реклами в Facebook і Google Ads для нерухомості можна почитати в нашому блозі за посиланням, а його продовження — за цим посиланням.
  • Мета-тег title. Для кожної просуває сторінки необхідно прописати унікальний заголовок. При цьому унікальність важлива як по відношенню до самого сайту, так і по відношенню до ресурсів всього Інтернет простору. Щоб домогтися зовнішньої унікальності мета-тега title, можна в нього включати назву компанії або сайту (найкоротший і лаконічний варіант, звичайно). Не варто в заголовок включати всі можливі ключові слова цієї сторінки, краще вибрати одне-два найголовніших ключових слова (максимально схожих) і дотримуватися рекомендованої довжини тега title (у кожної пошукової системи ця довжина різна і час від часу змінюється). Заголовок повинен бути красивим і человекочітаемим — пам’ятайте, це та фраза, яка представлятиме сайт компанії в пошуковій мережі, то, що користувач побачить в першу чергу. Приклад хорошого заголовка для сторінки, яка продає нерухомість в Києві: Купити нерухомість в Києві від ЛучшійЗастройщік (де “Кращий Забудовник” — це назва компанії). Даний приклад містить два ключових слова — “купити нерухомість в Києві” і “нерухомість в Києві”, а унікальності йому надає назва Забудовника.
  • Мета-тег description. Даний мета-тег не повинен містити більше двох пропозицій, а при його складанні також бажано дотримуватися рекомендованої кожної пошукової мережею довжини. Найчастіше саме опис є сніпетів сайту в пошуковій видачі. У нього можна вставити головне лаконічне УТП компанії або заклик до дії, а також не забути про ключові слова. Пам’ятайте, що читається красивий і унікальний сниппет підвищує кликабельность і виділять серед конкурентів.
  • Мета-тег keywords. Не дивлячись на те, що мета-тег keywords вже давно не враховується пошуковими системами, рекомендуємо його прописувати на кожній просуває сторінці для себе, щоб зручно було працювати з просуванням сайту по нерухомості, особливо якщо в цьому задіяні різні фахівці. Будь-копірайтер, SEO-оптимізатор або аутсорсингова компанія, яка виконує роботу по просуванню сайту може в будь-який момент подивитися в браузері код необхідної сторінки сайту і зрозуміти які запити для неї є головними. 
  • Розміщення оптимізованого тексту на просуваються сторінках. Сайти по нерухомості повинні бути авторитетними, а значить порожні набори ключових слів, які часто розміщуються в вигляді переховуються текстів на сторінках інтернет-магазинів тут неприпустимі. Для кожної просуває сторінки необхідно підготувати якісний унікальний структурований текст, який “сподобається” не тільки пошуковим системам, але і буде являти собою цікаву інформацію для відвідувачів. Це можуть бути поради щодо вибору необхідної нерухомості, перерахування переваг, опис обробки, планування, ідеї для облаштування та багато іншого. При цьому текст повинен відображати головне “продає” зміст сторінки. І, найважливіше, необхідно вставити в цей текст ключові слова даної конкретної сторінки в прямому входження по одному разу. Якщо ви все зробили правильно і сторінка містить не більше 10 слів, а самі слова є найбільш релевантними, то природне їх включення в якісний текст не складе великих труднощів. Головні ключові слова можна також зробити назвами абзаців і під абзаців.

 

SEO просування сайту по нерухомості: важливі технічні моменти

Перед початком зовнішньої оптимізації сайту, необхідно звернути увагу на наступне:

  • Наявність іконки favicon — це маленький, але досить важливий графічний елемент для кожного сайту, він не тільки відображається в браузерах біля назви сайту по нерухомості, але також використовується в багатьох пошукових системах на сторінках видачі.
  • Домен. Добре, якщо доменне ім’я містить головне ключове слово в будь-якому його прояві, ще краще – якщо це ключове слово є частиною назви самої компанії. Доменна зона повинна відповідати головному регіону просування сайту, а не фактичного знаходження просуває нерухомості.
  • Реєстрація сайту по нерухомості в сервісах пошукових систем. Щоб пошукова система ставилася до продвигаемому сайту з повагою, дуже бажано його зареєструвати в усіх релевантних сервісах і службах цієї пошукової системи. Наприклад, корисними для нерухомості можуть бути такі сервіси як Google My Business, Яндекс.Карти і Яндекс.Нерухомість. У пошуковій видачі цих систем буде відображатися адреса, відгуки, рейтинг і інша інформація, що в цілому збільшить розмір відображення просувається в результатах пошуку, а також підвищить позиції для регіональних запитів.
  • Перевірка сайту на наявність дублюючого контенту. Кращий і самий надійний спосіб — це перевірка через сервіси для вебмайстрів: Яндекс.Вебмайстер і Google Search Console. Якщо доступу до веб-майстрам немає, то можна використовувати різні безкоштовні і платні сервіси, наприклад Screaming Frog SEO Spider, Сайт Репорт і інші.
  • Sitemap.xml. Перевірити наявність і правильність складання даного файлу, так як це безпосередньо впливає на швидкість і якість індексування сайту. А швидке і правильне індексування є важливою частиною для SEO просування сайту по нерухомості.
  • Файл robots.txt. У цьому файлі необхідно вказати адресу для карти сайту, головне доменне ім’я (c wwww або без), а також прописувати заборона на індексацію сторінок, якщо така потреба виникне. Однак щодо заборони можуть бути нюанси і це варто позначити окремо.
  • Заборона на індексацію. Перш ніж закривати що-небудь від індексації важливо розуміти, що ніякої спосіб не дає 100% гарантії неіндексацію. Тому треба завжди дивитися на ці сторінки і думати що можна на них змінити. Звичайно, є сторінки пошуку, фільтрів, різної сортування — тут не уникнути заборони і в такому випадку треба робити відповідні записи в файл robots.txt. Але в тих випадках, коли забороняють індексацію через неунікального контенту або дублів сторінок на рівні розробника, краще йти іншим шляхом — робити контент унікальним, налаштовувати редіректи, вказувати канонічні стр, змінювати структуру і т.д. Так, це складніше, довше і дорожче. Але це краще для оптимізації сайту в цілому. 

 

SEO просування сайту по нерухомості: творча робота

Основна робота по просуванню нерухомості — це творчість, адже необхідно придумати і реалізувати “щось”, що допоможе виділитися серед конкурентів, завоювати авторитетність пошукових систем і запам’ятатися потенційним покупцям. Добре працюють такі інструменти:

  • Розміщення корисних і цікавих статей в блозі сайту по нерухомості. Ведення власного блогу на сторінках сайту покращує індексацію, дозволяє гармонійно використовувати внутрішні посилання (які працюють не гірше покупних посилань на зовнішніх ресурсах), а також залучати користувачів на взаємодію з контентом сайту. Цікавими статтями діляться з друзями в соціальних мережах, зберігають в закладки браузера, залишають коментарі. Ваше завдання — надати користувачам таку можливість;
  • Пошукова оптимізація статей блога за своїми релевантними запитами. Над розвитком блога необхідно працювати — розробляти контент план і намагатися його виконувати. Теми для статей можна шукати в інструментах для збору ключових слів — аналізувати питання і запити потенційних покупців і надавати їм авторитетну статтю з відповідями (наприклад, як вибрати будинок, чи варто інвестувати в нерухомість або ТОП 7 питань, які необхідно обговорити з ріелтором перед здачею своєї квартири в оренду). Такі статті дуже добре можна просувати в органічній видачі за своїми релевантними запитами, а потрапляючи на першу сторінку і починаючи приводити зацікавлених читачів на сайт, посилюється вага внутрішніх посилань в цих статтях;
  • Реалізація логічною внутрішньої перелинковки статей блогу. На етапі формування контент-плану для блогу, можна заздалегідь подумати про те, яка стаття буде логічно доповнювати іншу, а також згадка яких просуваються сторінок сайту в цій статті буде найбільш доречним. Рекомендуємо використовувати не більше трьох внутрішніх посилань в одній статті. Оптимальний розмір статті — не менше 5000 знаків.
  • Написання та розміщення корисних експертних статей про нерухомість сайту на релевантних сайтах-партнерах з прямим посиланням. Необхідно скласти список ресурсів, популярних серед потенційних покупців і дізнатися про можливості розміщення рекламного матеріалу на їхніх сторінках, зрозуміло з можливістю залишити індексований зовнішнє посилання. До підготовки матеріалу необхідно підійти відповідально і реалізувати його в цікавій чіпляє темі, з картинками і легким текстом. Таке розміщення буде дорожче, ніж покупка посилань в статтях на призначених для цього ресурсах, але ефект завжди помітний з моменту першого розміщення. До слова, на сторінках таких статей можна встановити свій код ремаркетингу (якщо погодиться власник ресурсу) для збору аудиторії читачів і подальшого використання даної аудиторії в налаштуванні кампанії ремаркетингу. Більше цікавих ідей про налаштування контекстної реклами для просування нерухомості ми описали в кейсі про роботу над проєктом “Комфорт Таун”.
  • Купівля вічних посилань на тематичних і близько тематичних ресурсах і новинних порталах. Головне, вибирати якісні донори з хорошим віком, цікавим контентом, великою кількістю відвідувачів і прийнятним показником індексації, незаспамленние;
  • Робота над поліпшенням поведінкових факторів. Для цієї мети можна розміщувати на просуваються сторінках максимальну кількість різноманітного контенту. Це можуть бути відеоролики про об’єкти нерухомості, фотографії, 3D плани і 3D тури — все, що може затримати користувача на сторінці і залучити його у взаємодію з контентом.

Пам’ятайте, продаючи і просуваючи нерухомість, ви рекламуєте не стандартний продукт, разову послугу або популярні нині “емоції”, а частинку життя. Середньостатистична людина купує нерухомість рідко, іноді не частіше ніж один раз в житті. Тому необхідно дуже постаратися, задіяти весь свій креатив, вміння і навички SEO просування, щоб “показати” цей шматочок життя в повній мірі, надавши кожному відвідувачу можливість відчути це життя “на смак” і захотіти зробити її своєю реальністю в найкоротші терміни.

 

SEO просування сайту по нерохомості: висновки

Продаючи і просуваючи нерухомість, ви рекламуєте не стандартний продукт, разову послугу або популярні нині “емоції”, а частинку життя. Середньостатистична людина купує нерухомість рідко, іноді не частіше ніж один раз в житті. Тому необхідно дуже постаратися, задіяти весь свій креатив, вміння і навички SEO просування, щоб “показати” цей шматочок життя в повній мірі, надавши кожному відвідувачу можливість відчути це життя “на смак” і захотіти зробити її своєю реальністю в найкоротші терміни. Пам’ятайте:

  • До підбору семантичного ядра необхідно підходити дуже точково, підбираючи тільки релевантні ключові слова. Більш того, найкраще це робити на етапі розробки сайту, виділяючи для кожної групи слів свою ідеальну посадкову сторінку;
  • Технічна оптимізація сайту по нерухомості це невід’ємна частина успішного просування, в якому важлива кожна деталь, навіть така незначна як favicon;
  • Якісні, грамотні, унікальні і цікаві тексти допоможуть вирішити кілька завдань одночасно просунути головні сторінки, реалізувати ефективну систему внутрішньої перелинковки і запастися працюють зовнішніми посиланнями на кожній сторінці по нерухомості.

Последние материалы рубрики

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

Виберіть особистий стиль оформлення досить популярною сторінки з помилкою 404 в інтернеті. Подумайте, якою ви б хотіли її побачити, щоб...

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs. Налаштування та обмеження

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs....

Чи знали ви, що більшість користувачів мережі не вміють відкривати або забороняти доступ до файлів гугл диску? Створити і надіслати...

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті