За рахунок чого диджитал став єдиним напрямком, який виріс — думка експерта
23.05.2023
В ексклюзиві для порталу “NV” СЕО Webpromo Юрій Копишинський розповів, чому диджитал став єдиним напрямком, який показав зростання.
Сфера диджитал-маркетингу стрімко розвивалася протягом останніх 10 років: приблизна динаміка була на рівні 25-60%. Порівняно з іншими рекламними каналами, розвиток диджитал-сфери був найбільш помітним. Зокрема, у 2021 році загальна тенденція трималася на рівні 25%, однак деякі сегменти давали помітне зростання, наприклад:
- performance-marketing (на 40%);
- мобайл (на 72%).
З початком повномасштабного вторгнення усе змінилося, однак сфера диджитал-маркетингу доволі гнучка і здатна швидко адаптуватися до нових реалій. Наприклад, згідно із дослідженням ВРК, у 2013-2014 році лише диджитал-сфера показала зростання. У 2022 році digital-падіння склало 42%, однак це все одно на 21%, ніж в інших напрямках. Для порівняння: середнє падіння по іншим рекламним каналам склало в середньому 63%.

Джерело: дослідження ВРК 2021/2022 рік
Юрій Копишинський каже, що гірше кризи, ніж війна, бути не може. Незважаючи на це, диджитал-маркетинг вкотре довів свою адаптивність до криз. Зокрема спеціаліст зазначив, що початок повномасштабного вторгнення змінив сприйняття багатьох речей. Так, у 2022 році важливіше було зберегти колектив, аніж підвищити прибуток.