«Експромо. Як українським компаніям вийти на міжнародний ринок?» Новий вебінарний проєкт
30.08.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Український бізнес виходить за межі локального ринку на світову арену. За відкритих можливостей, як правильно реалізувати ідею та вивести компанію на міжнародний ринок?
Агентство інтернет-маркетингу Webpromo спільно з Дія.Бізнес, Академією WebpromoExperts та Офісом розвитку підприємництва та експорту запускає новий вебінарний проєкт «Експромо. Як українським компаніям вийти на міжнародний ринок?» У рамках безкоштовних вебінарів експерти розкажуть про ключові етапи, складнощі, з якими можна зіткнутися в процесі, а також поділяться порадами, як правильно розробити стратегію.
Проєкт «Експромо» включає 8 вебінарів, під час яких ви дізнаєтесь:
- Можливості малого та середнього бізнесу на західних ринках;
- Стратегії виходу на міжнародний ринок;
- Особливості експорту: чому зараз найкращий час;
- Ефективні рішення логістики для продажу з України в поточних умовах;
- Особливості веб-сайту компанії-експортера;
- Ключові етапи просування бізнесу на світовий ринок;
- Як адаптувати маркетингову стратегію бізнесу?
Спікерами представлені: СЕО Академії WebPromoExperts Антон Воронюк, СЕО агентства інтернет-маркетигу Webpromo Юрій Копішинський, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії «Бізнес-Конструктор» Кирило Куницький, ініціатор E-Export School Юлія Павленко та інші.
Старт: 8 вересня
На фінальному вебінарі на всіх учасників чекає спеціальний краш-тест.
Детальну інформацію та програму можна знайти на сайті Міністерства цифрової трансформації України за посиланням.
Для участі необхідно зареєструватися та заповнити форму.