Головна » Блог » «Експромо. Як українським компаніям вийти на міжнародний ринок?» Новий вебінарний проєкт

«Експромо. Як українським компаніям вийти на міжнародний ринок?» Новий вебінарний проєкт

30.08.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Український бізнес виходить за межі локального ринку на світову арену. За відкритих можливостей, як правильно реалізувати ідею та вивести компанію на міжнародний ринок?

Агентство інтернет-маркетингу Webpromo спільно з Дія.Бізнес, Академією WebpromoExperts та Офісом розвитку підприємництва та експорту запускає новий вебінарний проєкт «Експромо. Як українським компаніям вийти на міжнародний ринок?» У рамках безкоштовних вебінарів експерти розкажуть про ключові етапи, складнощі, з якими можна зіткнутися в процесі, а також поділяться порадами, як правильно розробити стратегію.

Проєкт «Експромо» включає 8 вебінарів, під час яких ви дізнаєтесь:

  • Можливості малого та середнього бізнесу на західних ринках;
  • Стратегії виходу на міжнародний ринок;
  • Особливості експорту: чому зараз найкращий час;
  • Ефективні рішення логістики для продажу з України в поточних умовах;
  • Особливості веб-сайту компанії-експортера;
  • Ключові етапи просування бізнесу на світовий ринок;
  • Як адаптувати маркетингову стратегію бізнесу?

Спікерами представлені: СЕО Академії WebPromoExperts Антон Воронюк, СЕО агентства інтернет-маркетигу Webpromo Юрій Копішинський, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії «Бізнес-Конструктор» Кирило Куницький, ініціатор E-Export School Юлія Павленко та інші.

Старт: 8 вересня

На фінальному вебінарі на всіх учасників чекає спеціальний краш-тест.

Детальну інформацію та програму можна знайти на сайті Міністерства цифрової трансформації України за посиланням.

Для участі необхідно зареєструватися та заповнити форму.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності