Головна » Блог » TikTok оновлює алгоритм рекомендації контенту

TikTok оновлює алгоритм рекомендації контенту

06.01.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


TikTok вирішив змінити набір алгоритмів, який відповідає за рекомендації у стрічці. Новину повідомив “The Wall Street Journal”.

TikTok



За словами представників мобільного додатка TikTok, у рекомендаціях у користувачів не буде висвічуватися повторюваний контент. Відео, що постійно спливають, з однаковим змістом може негативно позначитися на психічному здоров’ї.

TikTok скоригує свій алгоритм, щоб уникнути негативного впливу. Розробники працюють над різноманітністю контенту, запропонованого окремим користувачам, з метою захистити їх психічний добробут.

Можливою причиною змін стало розслідування The Wall Street Journal у вересні минулого року. У процесі видання демонструє, як кілька простих кліків може привести користувача на безкінечний потік відео із забороненим контентом. Після цього вийшла стаття, яка привернула широку увагу публіки. Програму TikTok розкритикували за існуючі алгоритми.

TikTok

TikTok, як одну з найбільш швидко зростаючих та завантажуваних програм, вже неможливо ігнорувати. Тому у багатьох країнах соціальну мережу вивчають на політичному рівні. Виникають питання з порушенням конфіденційності даних та негативний вплив на підліткове покоління.

При цьому алгоритм TikTok простий, успіх будуватися у величезному наборі даних. Додаток містить короткі вірусні відео, починаючи від танцювальних і закінчуючи кулінарними рецептами. Багато користувачів відзначають, що TikTok “підсаджує”, що приносить соціальній мережі величезний успіх.

На даний момент у TikTok розробляють та тестують нові алгоритми. За допомогою цих методів можна уникнути поширення великої кількості відео з однаковим змістом на певну тему. Це може бути контент, який несе негативний підтекст (болючі розлучення, пропаганда екстремальної дієти, прояв депресії).

Після оновлення користувач зможе самостійно вибирати контент, який хоче чи не хоче переглядати. Крім цього, TikTok впроваджує функцію, яка дозволить відзначати неприпустимі теми контенту за допомогою хештегів та ключових слів. Таким чином, подібні відео не висвічуватимуться у стрічці.

Нагадаємо, що Facebook Ads Manager також ввів обмеження щодо налаштувань детального націлення. Оновлення контенту, що стосується делікатних та спірних тем

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

  

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності