TikTok оновлює алгоритм рекомендації контенту
06.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
TikTok вирішив змінити набір алгоритмів, який відповідає за рекомендації у стрічці. Новину повідомив “The Wall Street Journal”.
За словами представників мобільного додатка TikTok, у рекомендаціях у користувачів не буде висвічуватися повторюваний контент. Відео, що постійно спливають, з однаковим змістом може негативно позначитися на психічному здоров’ї.
TikTok скоригує свій алгоритм, щоб уникнути негативного впливу. Розробники працюють над різноманітністю контенту, запропонованого окремим користувачам, з метою захистити їх психічний добробут.
Можливою причиною змін стало розслідування The Wall Street Journal у вересні минулого року. У процесі видання демонструє, як кілька простих кліків може привести користувача на безкінечний потік відео із забороненим контентом. Після цього вийшла стаття, яка привернула широку увагу публіки. Програму TikTok розкритикували за існуючі алгоритми.
TikTok, як одну з найбільш швидко зростаючих та завантажуваних програм, вже неможливо ігнорувати. Тому у багатьох країнах соціальну мережу вивчають на політичному рівні. Виникають питання з порушенням конфіденційності даних та негативний вплив на підліткове покоління.
При цьому алгоритм TikTok простий, успіх будуватися у величезному наборі даних. Додаток містить короткі вірусні відео, починаючи від танцювальних і закінчуючи кулінарними рецептами. Багато користувачів відзначають, що TikTok “підсаджує”, що приносить соціальній мережі величезний успіх.
На даний момент у TikTok розробляють та тестують нові алгоритми. За допомогою цих методів можна уникнути поширення великої кількості відео з однаковим змістом на певну тему. Це може бути контент, який несе негативний підтекст (болючі розлучення, пропаганда екстремальної дієти, прояв депресії).
Після оновлення користувач зможе самостійно вибирати контент, який хоче чи не хоче переглядати. Крім цього, TikTok впроваджує функцію, яка дозволить відзначати неприпустимі теми контенту за допомогою хештегів та ключових слів. Таким чином, подібні відео не висвічуватимуться у стрічці.
Нагадаємо, що Facebook Ads Manager також ввів обмеження щодо налаштувань детального націлення. Оновлення контенту, що стосується делікатних та спірних тем
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Підсумки року: найпопулярніші пошукові запити Google 2021;
- Google Search News за грудень 2021 року;
- TikTok став найвідвідуванішим сайтом у 2021 році?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.