Головна » Блог » TikTok оновлює алгоритм рекомендації контенту

TikTok оновлює алгоритм рекомендації контенту

06.01.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


TikTok вирішив змінити набір алгоритмів, який відповідає за рекомендації у стрічці. Новину повідомив “The Wall Street Journal”.

TikTok



За словами представників мобільного додатка TikTok, у рекомендаціях у користувачів не буде висвічуватися повторюваний контент. Відео, що постійно спливають, з однаковим змістом може негативно позначитися на психічному здоров’ї.

TikTok скоригує свій алгоритм, щоб уникнути негативного впливу. Розробники працюють над різноманітністю контенту, запропонованого окремим користувачам, з метою захистити їх психічний добробут.

Можливою причиною змін стало розслідування The Wall Street Journal у вересні минулого року. У процесі видання демонструє, як кілька простих кліків може привести користувача на безкінечний потік відео із забороненим контентом. Після цього вийшла стаття, яка привернула широку увагу публіки. Програму TikTok розкритикували за існуючі алгоритми.

TikTok

TikTok, як одну з найбільш швидко зростаючих та завантажуваних програм, вже неможливо ігнорувати. Тому у багатьох країнах соціальну мережу вивчають на політичному рівні. Виникають питання з порушенням конфіденційності даних та негативний вплив на підліткове покоління.

При цьому алгоритм TikTok простий, успіх будуватися у величезному наборі даних. Додаток містить короткі вірусні відео, починаючи від танцювальних і закінчуючи кулінарними рецептами. Багато користувачів відзначають, що TikTok “підсаджує”, що приносить соціальній мережі величезний успіх.

На даний момент у TikTok розробляють та тестують нові алгоритми. За допомогою цих методів можна уникнути поширення великої кількості відео з однаковим змістом на певну тему. Це може бути контент, який несе негативний підтекст (болючі розлучення, пропаганда екстремальної дієти, прояв депресії).

Після оновлення користувач зможе самостійно вибирати контент, який хоче чи не хоче переглядати. Крім цього, TikTok впроваджує функцію, яка дозволить відзначати неприпустимі теми контенту за допомогою хештегів та ключових слів. Таким чином, подібні відео не висвічуватимуться у стрічці.

Нагадаємо, що Facebook Ads Manager також ввів обмеження щодо налаштувань детального націлення. Оновлення контенту, що стосується делікатних та спірних тем

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

  

Последние материалы рубрики

Детальна інструкція про просування телеграм каналу.

Як розкрутити телеграм канал? Поради щодо просування

Детальна інструкція по просуванню телеграм каналу. Які існують способи?

Маркетинг в Ковальскій

Якою має бути стратегія для нерухомості в умовах війни?...

Володимир Соболев розповів про майбутнє українського девелопменту, відновлення роботи на об'єктах, нові проекти та стратегію бренду...

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за...

Чому ІТ-відділ має відповідати за рентабельність інвестицій у маркетинг?

Як вивести бізнес на міжнародний рівень

Особливості вебсайту компанії-експортера

Як підготувати сайт до виходу на зарубіжні ринки?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті