Головна » Блог » TikTok оновлює алгоритм рекомендації контенту

TikTok оновлює алгоритм рекомендації контенту

06.01.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


TikTok вирішив змінити набір алгоритмів, який відповідає за рекомендації у стрічці. Новину повідомив “The Wall Street Journal”.

TikTok



За словами представників мобільного додатка TikTok, у рекомендаціях у користувачів не буде висвічуватися повторюваний контент. Відео, що постійно спливають, з однаковим змістом може негативно позначитися на психічному здоров’ї.

TikTok скоригує свій алгоритм, щоб уникнути негативного впливу. Розробники працюють над різноманітністю контенту, запропонованого окремим користувачам, з метою захистити їх психічний добробут.

Можливою причиною змін стало розслідування The Wall Street Journal у вересні минулого року. У процесі видання демонструє, як кілька простих кліків може привести користувача на безкінечний потік відео із забороненим контентом. Після цього вийшла стаття, яка привернула широку увагу публіки. Програму TikTok розкритикували за існуючі алгоритми.

TikTok

TikTok, як одну з найбільш швидко зростаючих та завантажуваних програм, вже неможливо ігнорувати. Тому у багатьох країнах соціальну мережу вивчають на політичному рівні. Виникають питання з порушенням конфіденційності даних та негативний вплив на підліткове покоління.

При цьому алгоритм TikTok простий, успіх будуватися у величезному наборі даних. Додаток містить короткі вірусні відео, починаючи від танцювальних і закінчуючи кулінарними рецептами. Багато користувачів відзначають, що TikTok “підсаджує”, що приносить соціальній мережі величезний успіх.

На даний момент у TikTok розробляють та тестують нові алгоритми. За допомогою цих методів можна уникнути поширення великої кількості відео з однаковим змістом на певну тему. Це може бути контент, який несе негативний підтекст (болючі розлучення, пропаганда екстремальної дієти, прояв депресії).

Після оновлення користувач зможе самостійно вибирати контент, який хоче чи не хоче переглядати. Крім цього, TikTok впроваджує функцію, яка дозволить відзначати неприпустимі теми контенту за допомогою хештегів та ключових слів. Таким чином, подібні відео не висвічуватимуться у стрічці.

Нагадаємо, що Facebook Ads Manager також ввів обмеження щодо налаштувань детального націлення. Оновлення контенту, що стосується делікатних та спірних тем

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

  

Последние материалы рубрики

Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

TikTok впровадив нові функції та налаштування для оптимізації рекламних кампаній

Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску...

Як розпочати роботу в Google Merchant Center та запустити рекламу в Google Shopping? Покрокова інструкція для сервісів Google

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Основні критерії ранжування YMYL-сторінок та як їх просувати в Google?

Просування сексшопів

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для...

П'ять основних причин, чому платна реклама не працює для магазинів із товарами 18+. Як збільшити органічний трафік та підняти позицію у...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті