Головна » Блог » Маркетинг з вірою в Україну. Інтерв'ю з CEO Webpromo Юрієм Копишинським

Маркетинг з вірою в Україну. Інтерв'ю з CEO Webpromo Юрієм Копишинським

10.11.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Конференція «Маркетинг з вірою в Україну» відбудеться 10 листопада 2022 року об 11.00 за Києвом. Організатором виступає агентство інтернет-маркетингу Webpromo та Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts.

Це перша онлайн-конференція в форматі ток-шоу. У заході приймають участь відомі маркетологи, які сьогодні роблять маркетинг майбутнього з вірою в Україну. Протягом ефіру кожен із спікерів розкаже власну історію, поділиться досвідом, як запускати проєкти у часи війни, адаптовуватися під нові реалії часу, а також де шукати мотивацію та натхнення для нових ідей.

конференция по маркетингу



Юрій Копишинський, CEO агентства інтернет-маркетингу Webpromo, відповів на питання про концепцію та мету конференції, поділився власним поглядом на майбутнє маркетингу в Україні та можливості експорту українських товарів за кордон.

Конференція «Маркетинг з вірою в Україну» — про що, для кого та чому?

Юрий Копишинський, CEO Webpromo

конференция по маркетингу

Про такі івенти ми почали думати з початку літа, бо його створення для нас це бачення майбутнього. Це можливість повірити у майбутнє України великій кількості маркетологів, які знаходяться в Україні або виїхали, але хочуть повернутися.

Івент «Маркетинг з вірою в Україну» дасть можливість всім, хто долучений до маркетингу (спеціалісти, підприємці, маркетологи), створювати класний продукт в Україні, творити і працювати в перспективі часу, а також відкриває вікно в сильне, українське маркетингове майбутнє. 

 

Webpromo ― це про performance-маркетинг, про вимірюванні результати, прогнози. Як в цю формулу успіху потрапила неосяжна віра і чи можливо зараз робити щось у маркетингу без віри?

Для мене це питання філософське. В житті, якщо я вірю в добро, воно трапляється. Тому у слово «віра» я вкладаю досить серйозні, енергетичні посили. Щоб працювати у своїй країні, допомагати українцям, підприємцям, давати робочі місця, експортувати товари, перш за все, потрібно повірити, що ми можемо це робити, бути конкурентними та, найголовніше, почати щось робити.

Якщо ти віриш, ― в майбутнє України, в український маркетинг, в український продукт ― ти зможеш створювати більше та краще в будь-яких умовах.

конференция по маркетингу



В кого і в що потрібно вірити маркетологу?

  • По-перше, в себе, в свої сили та знання.
  • По-друге, в те, що ти знаходишся на своєму місці та працюєш. 
  • І по-третє, в продукт

Тільки так маркетолог створить для нього класний імідж та донесе до клієнтів всі переваги. 

Якщо в якомусь із цих напрямків недостатньо «віри», то ти або не там працюєш, або не тим займаєшся.

 

Мета конференції ― мотивація. Що вас мотивує продовжувати робити маркетинг у такі непрості часи?

Мене мотивують люди, які знаходяться в Україні. Вони мали можливість виїхати та перебувати в більш безпечному місці, але вони тут. Переходять на державну мову, підтримують український продукт, допомагають. Вони дійсно круті, відкриті, щирі, патріотичні і мотивують інших. 

Мені не потрібна додаткова мотивація, щоб робити маркетинг. Мені достатньо жити та працювати в Україні, серед таких неймовірних людей.

 

Про зміни сприйняття та відношення до бізнесу у реальному часі

Які найбільш помітні зміни відбулися в українському бізнес-середовищі і про що можна сказати «як раніше вже не буде»?

На мою думку, ще рано підводити підсумки. Але ми можемо споглядати певні зміни в реальному часі. Особисто я бачу як змінилося сприйняття впізнаваних людей ― лідерів думок, які були в Україні і поїхали. Так само змінилося ставлення до певних бізнесів. Наприклад, Укрзалізниця. Якщо раніше перевізник асоціювався з сервісом низької якості, то з початком війни Укрзалізниця ― це безпека, евакуація людей з окупованих регіонів, безперебійна робота критичної сфери у надскладних умовах, сміливість та героїзм. 

Також варто відмітити  ДТЕК, яка робить надзусилля аби забезпечити країну світлом, Нову Пошту, Ощадбанк. Їхня мотивація вражає. І вона точно не криється в додаткових прибутках.

Війна показала суть. Це стосується як людей, так і бізнесу: хтось декларував про свою першість, але покинув і перестав комунікувати, а хтось був справжнім і проявив себе на 100% у тяжкі місяці. Тому для мене війна ― це зміна сприйняття «хто є хто». Я точно буду пам’ятати компанії, які зараз роблять вклад у відновлення інфраструктури, допомагають людям адаптуватися в непростих умовах.

Якщо дивитися з точки зору підходу до реклами, то ситуація відновиться в певному ритмі у майбутньому. Проте, відношення до брендів та інфлюєнсерів буде вже більш прискіпливим, ніж до повномасштабної війни.

 

Виклики, спільна мета та підтримка країни: чим зараз живуть маркетологи України?

Перша конференція проводиться у форматі ток-шоу. Чому обрали саме такий формат? в чому його переваги порівняно із звичайними вебінарами або прямими ефірами?

Мені подобається спілкуватися з людьми. Хотілося б більше поговорити з представниками компаній, бо це фахівці з найкращою експертизою, які роблять великий вклад у майбутнє країни. Вони представляють кращі компанії з великою маркетинговою командою, роблять глобальний продукт, тут і зараз змінюють реальність України, формують її майбутнє. Цікаво дізнатися, що ними рухає і де черпають мотивацію. Сьогодні нам не потрібні слайди або презентації.

Наша ціль зрозуміти, чим живуть найкращі маркетологи України

конференція Маркетинг з вірою в Україну

 



Як щодо організаційних викликів? В поточних умовах можливі повітряні тривоги, обрив зв’язку або віялове відключення світла. Як буде відбуватися конференція в разі форс-мажорів?

Так, складнощі є. Виходячи із ситуації на сьогодні, вирішуємо додаткові питання: як будемо брати інтерв’ю, хто буде на підстраховці, як підключити інтернет і скільки девайсів потрібно. Купуємо повербанки, щоб забезпечувати техніку електроенергією у разі форс-мажору. Навіть розглядаємо підключення Starlink (глобальна супутникова система ― прим. ред.). Ми готові до викликів, продумуємо різні варіанти ситуацій, адаптовуємося під поточні умови.

 

Щодо учасників, скоріше гостей конференції. У досвідчених маркетологів не виникне питання чому вони тут. Але все ж таки чому обрали цих учасників і що для вас найважливіше при виборі гостей?

Ми обрали компанії, які щиро вірять в Україну. Кожен з представників робить свою роботу та вклад у розвиток нашої країни, прикладаючи надзусилля. Не всіх, кого хотіли бачити, вдалося запросити в міру об’єктивних та суб’єктивних причин. 

 

Що спільного між спікерами, запрошеними на конференцію?

Відкрита чи закрита комунікація щодо вкладу у підтримку країни. Команда, ризикуючи власним життям, надає ресурси, займається волонтерством, приймає участь у відновленні інфраструктури.

 

Як їм це вдається, на вашу думку? Завдяки патріотичній позиції та віри в Україну?

У нас в країні працюють найкращі спеціалісти, які щиро та якісно надають послуги, виробляють товари. Мені подобається подорожувати, отримувати досвід, але для мене велика мотивація ― жити в Україні і вести бізнес тут. Впевнений, що у більшості з власників компаній, які будуть присутні на конференції, ця позиція схожа. І це вибір, який ми зробили.

 

Тренди, стратегії та маркетингові кроки для «виживання»

Попереду український бізнес чекають складнощі, але всі ми продовжуємо працювати на підтримку України. Які тенденції онлайн-маркетингу ви спостерігаєте сьогодні?

Потрібно вибудовувати процеси, логіку роботи, щоб після перемоги бути готовими до швидкого зростання. У багатьох бізнесів буде шанс перезавантажитись, вирости, розширитись. Наразі всі економлять, наскільки це можливо, щоб перейти у наступний період. 

Ще один тренд ― благодійні збори, які закриваються за добу. Це показує тенденцію на донати (добровільні внески на допомогу армії, біженцям, країні ― прим.ред). Ми готові віддавати все, щоб пришвидшити нашу перемогу.

конференция по маркетингу



Які стратегії допомагають зберігати ці ресурси і рухатися далі?

Потрібно почати рахувати, швидко приймати рішення, заглиблюватися та оптимізувати процеси. Немає часу на помилки, тому переходимо на прагматичний прорахунок. Скоротити витрати, які можна проінвестувати в нові кадри, рекламні бюджети або заробітну плату. Ми маємо бути готовими до різних сценаріїв, прораховуючи гірші варіанти, вірити в кращі. 

 

Які маркетингові кроки варто зробити, щоб «вижити»? 

Збільшити власну частку, кількість клієнтів та запустити нові проєкти. Зараз не варто чекати «кращих часів». Важливо розширювати напрямки, які сприяють масштабуванню бізнесу. Маркетинг точно буде покращувати показники. Треба чітко прораховувати об’єми, зменшити цикли оцінки результатів з місяця до тижня. 

 

Експорт українських товарів ― казка чи реальність?

Це реальність. Європейські міжнародні компанії розглядають Україну як потенційно цікавий ринок. Українським підприємцям потрібно дивитися на інші ринки, розглядати шляхи експорту товарів, приділяти час цьому питанню, заглиблюватися у деталі.

 

Якому бізнесу варто спробувати вийти на західний ринок і з чого йому почати?

Кожному бізнесу варто виходити на західний ринок. Почніть з дослідження, порівняйте вартість продукту та попиту на ринках, знайдіть дефіцит. Також потрібно відслідковувати стан ринку у країнах, де ваші послуги або товари будуть конкурентні, ознайомитися з правилами та пробувати експортувати. Питання вибору ринку залежить від підприємця та продукту.

При цьому, зараз існують можливості, які спрощують процес експорту. Наприклад, «Укрпошта» надає швидкі послуги логістики у більшість країн світу. «Нова пошта» робить та запускає центр діяльності у Польщі.

Держава стимулює український бізнес розширювати кордони. З початку війни вийшло багато освітніх проєктів, вебінарів. Команда Мінцифри (Міністерство цифрової трансформації Україні – прим.ред.) навчає підприємців продавати товари за кордоном. На нашій конференції “Маркетинг з вірою в Україну” буде присутня Килина Бішер, представник Мінцифри, яка робить корисні та цікаві проєкти.

 

Можете назвати в яких країнах які ніші будуть затребувані?

Не можу точно відповісти, бо не маю інформації по усім нішам. Головна задача ― знайти свого клієнта і з ним працювати, враховуючи якість та крафтовість продукту, що цінується у світі. Популярний Handmade має хорошу структуру дистриб’юції. Щоб зрозуміти який товар буде мати попит в інших країнах світу, треба провести дослідження. 

 

Як просувати українські товари за кордоном? Можете назвати приклади?

Українські підприємці давно освоюють інші ринки. Багато з них успішно продають товари, послуги, сервіси через Amazon (найбільший маркетплейс у США ― прим. ред.).

Експортна історія в Україні тільки зароджується і далі буде покроково розвиватися. Раніше була дистриб’юція, а зараз є можливість самостійно продавати, будувати власний впізнаваний бренд.

 

Про майбутнє українського ринку та передумови для інвестування  

Бізнес-ландшафт майбутньої України ― яким ви його бачите по закінченню війни?

Мовою аграріїв, бізнес-ландшафт майбутньої України ― це земля, яка має відпочити та перезавантажитися. Потрібно буде багато працювати на відновлення, щоб мати найкращий врожай. Потенціал є, ринки зростають. Зараз світова криза, але у кризу з’являються можливості. Українським підприємцям треба прикладати більше зусиль, щоб отримати якісний результат.

конференция по маркетингу



А в яких саме нішах є потенціал?

В Україні ― це точно будівельні матеріали. Окрім цього, харчування, медицина, як стандартні ніші. У світових тенденціях глобальних змін не бачу. Ситуація залежатиме від економічної стабільності у світі. 

 

Наприклад, якщо розглядати будівельну сферу як висококонкурентну, чи потрібно маркетологам вже зараз готуватися до «боротьби» за клієнта? 

Наразі не потрібно. Приблизно через півроку ситуація стабілізується, буде зростання, попит. При цьому, не можна сидіти, склавши руки і нічого не робити.

Треба просто постійно тримати руку на пульсі и не випадати з інформаційного поля. Можна планувати, виходячи із поточної ситуації, бути готовим вчасно діяти, але не потрібно готуватися наперед.

Маркетолог, як спортсмен, має постійно бути в тонусі, розуміти, що відбувається на ринках, слідкувати за трендами.

 

Наскільки цікавий український ринок західним інвесторам?

Зараз найкраща можливість заходити на український ринок. Далі він буде тільки зростати и по закінченню війни інвестиції перетворяться не на 4%, а на 30-40% річних мінімум. Звісно, важливо розуміти ризики, що у твою «інвестицію» може щось «прилетіти». 

Яким чином заходити на український ринок? Держава має формувати чіткі правила інвестування, прозорі закони, а також дати стимул та гарантії для інвесторів.

 

На вашу думку, зараз держава створює передумови для інвестування? 

Так. Держава проводить багато змін і заохочень, робить ті кроки, яких не було раніше. А це маркетинг наших можливостей.

 

Безкоштовна онлайн-конференція «Маркетинг з вірою в Україну» відбудеться уже цього четверга, 10 листопада. У програмі приймає участь 6 спікерів ― досвідчених маркетологів України, які відверто розкажуть про особисті страхи, антикризові рішення в умовах воєнної економіки.

Зареєструватись на конференцію можна за посиланням

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності