Головна » Блог » Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

19.10.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Науково-дослідний інститут Capgemini надав звіт про функціональні обов’язки директора по маркетингу. Відповідно до показників 76% співробітників на цій посаді відповідають за ріст та розвиток бізнесу, майже 74% – за технологією й обробку даних.

Маркетинг в реальном времени: исследование Capgemini



 

Поняття “real-time” маркетинг

Поняття маркетинг в реальному часі означає взаємодію з клієнтом на будь-якому етапі покупки, в форматі “тут і зараз”. Традиційні підходи маркетингових стратегій вже не працюють в рамках сучасних технологій. Якщо використовувати звичайний підхід та створювати конкуренцію на ринку, необхідно зробити кардинальний крок по зміні внутрішньої команди, функціональних обов’язків, звернути увагу на освоєння нових навичок.

За результатами звіту Capgemini було з’ясовано, що більшість маркетологів на керівних посадах не застосовують маркетинг в реальному часі в процесі прийняття рішення. Статистика свідчить:

  • 43% використовують дані тільки при розробці стратегії про введення нового товару або послуги на ринок;
  • 40% – при внесенні змін в загальну стратегію компанії.

Ще 42% не використовують інструмент, але розуміють переваги в цілях гнучкої комунікації з клієнтом та закриття його потреб.

 

Аналіз споживання контенту в режимі реального часу

Дослідження інституту Capgemini довело, що всі першочергові зміни слід вносити саме в керівну верхівку маркетингового управління. Майже третина директорів несуть відповідальність за збір, розуміння споживчої та ринкової інформації, стежать за поточними трендами. Крім цього, важливо контролювати такі технологічні інструменти як управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), платформи автоматизації маркетингових кампаній.

Основний висновок привів до того, що керівникові ввели нові обов’язки, використовуючи “real-time” маркетинг. Маркетологи, здатні управляти даними, можуть адаптувати контент, вносити зміни в режимі реального часу. Ця функція дозволить аналізувати, обробляти й застосовувати інформацію безпосередньо в точці входу. Це дасть можливість підвищити впізнаваність бренду, якість обслуговування клієнтів, їх утримання та, як наслідок, коефіцієнт конверсії.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті