Головна » Блог » Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

19.10.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Науково-дослідний інститут Capgemini надав звіт про функціональні обов’язки директора по маркетингу. Відповідно до показників 76% співробітників на цій посаді відповідають за ріст та розвиток бізнесу, майже 74% – за технологією й обробку даних.

Маркетинг в реальном времени: исследование Capgemini



 

Поняття “real-time” маркетинг

Поняття маркетинг в реальному часі означає взаємодію з клієнтом на будь-якому етапі покупки, в форматі “тут і зараз”. Традиційні підходи маркетингових стратегій вже не працюють в рамках сучасних технологій. Якщо використовувати звичайний підхід та створювати конкуренцію на ринку, необхідно зробити кардинальний крок по зміні внутрішньої команди, функціональних обов’язків, звернути увагу на освоєння нових навичок.

За результатами звіту Capgemini було з’ясовано, що більшість маркетологів на керівних посадах не застосовують маркетинг в реальному часі в процесі прийняття рішення. Статистика свідчить:

  • 43% використовують дані тільки при розробці стратегії про введення нового товару або послуги на ринок;
  • 40% – при внесенні змін в загальну стратегію компанії.

Ще 42% не використовують інструмент, але розуміють переваги в цілях гнучкої комунікації з клієнтом та закриття його потреб.

 

Аналіз споживання контенту в режимі реального часу

Дослідження інституту Capgemini довело, що всі першочергові зміни слід вносити саме в керівну верхівку маркетингового управління. Майже третина директорів несуть відповідальність за збір, розуміння споживчої та ринкової інформації, стежать за поточними трендами. Крім цього, важливо контролювати такі технологічні інструменти як управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), платформи автоматизації маркетингових кампаній.

Основний висновок привів до того, що керівникові ввели нові обов’язки, використовуючи “real-time” маркетинг. Маркетологи, здатні управляти даними, можуть адаптувати контент, вносити зміни в режимі реального часу. Ця функція дозволить аналізувати, обробляти й застосовувати інформацію безпосередньо в точці входу. Це дасть можливість підвищити впізнаваність бренду, якість обслуговування клієнтів, їх утримання та, як наслідок, коефіцієнт конверсії.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Новини Google

Головні новини за підсумками Google Search On 2022

Що планує впроваджувати Google? Ключові тези про нові функції

Glovo Україна

Замовлення у Glovo зросли на 442%: як компанія справляється з...

Як Glovo пережив день відкриття McDonald's та як компанія справляється з неймовірним ажіотажем киян?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті