Головна » Блог » Можливості малого та середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки

Можливості малого та середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки

09.09.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Стартував проєкт «Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?» Перший вебінар про можливості малого та середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки провів CEO Академії WebpromoExperts Антон Воронюк. Ми зібрали думки та тези про головне.

«Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?»



Сьогодні експорт це питання, яке стосується економіки України, підтримки української армії, загального руху до перемоги. Основна мета вебінарного проєкту розповісти українським підприємцям, як почати експортувати з України щоб заробляти гроші з інших ринків.

 

З чого почати? 

По перше, поставити питання, чи обов’язково виходити на міжнародний ринок? Аналітичні дані допоможуть зрозуміти, яка ситуація у вашого бізнесу була до війни та які для вас є оптимальні ринки для виходу. Для того, щоб зібрати більше даних використовуйте наступні інструменти:

  1. Google Shopping Ads Grader безкоштовний сервіс для порівняння європейських чи міжнародних ринків, які ви теоретично розглядаєте для себе. Також можна подивитися конкурентів, порівняти, зрозуміти, які порядки там діють. 
  2. Google Trends також безкоштовний інструмент, який дозволяє відслідкувати тренди по ринку, аналізувати, наскільки ваш товар затребуваний.  

Найважче для багатьох підприємців це почати. Варто поставити собі головні питання, щоб рухатися далі. 

  • Хто ми? Місія, спрямованість, цінності бренду. 
  • Що пропонуємо? Продукт або послуга. 
  • Де?  Конкурентний аналіз
  • Навіщо? KPI, веб-аналитика
  • Хто? Персонажі, цільова аудиторія 
  • Як? Джерела трафику
  • Як покращити? Оптимізація дій

«Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?»



 

Де ми зараз?

Важливо підготуватися та зібрати інформацію, як взагалі працює ринок, проаналізувати його статус. Додаткові сервіси та інструменти допоможуть визначити ключові етапи: розуміння ринку, з яким будемо взаємодіяти (ключові майданчики), гравці (скільки у них трафіку, звідки він приходить, залучення аудиторії). 

  1. SimilarWeb універсальний інструмент як для українських активностей, так і для міжнародної експансії. Ви отримаєте відповіді на такі питання: яка зараз є аудиторія в цілому, як змінюється динаміка по конкурентам, по ніші. 
  2. Google Market Finder безкоштовний інструмент, який сканує сайт та відображає, що не працює, що треба покращити, а що змінити. 
  3. Serpstat український сервіс, де можна перевірити результати органічного пошуку у будь-які країні, які сайти конкурують. Інструмент дозволяє порівнювати попит по ринкам, аналізувати популярні товари.     

Отже, варто почати з внутрішньої аналітики тематичних маркетплейсів. Маркетплейс це швидкий старт. Аналіз майданчиків дає розуміння, чи є можливість такого старту для вас.

 

Як вимірювати результати?

Існує 3 рівня аналітики 

  1. Facebook, Instagram, YouTube Analytics базова аналітика, на якій працює більшість бізнесу.
  2. Google Analytics + Call-Tracking рівень конверсійної аналітики та система відслідковування дзвінків.
  3. Наскрізна аналітика це повноцінна воронка, аналітика пов’язана з SERM. 

Якщо ви плануєте заходити на довгостроковий період у нішу на міжнародному ринку, потрібно швидко перейти на 2-3-й рівень. Для цього налаштувати Google Analytics та Call-Tracking та почати працювати.

«Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?»



 

Хто ваша цільова аудиторія? 

Ви можете спочатку використовувати український досвід. Методом тестування, масштабування, поступово знайдите цільову аудиторію. Як пришвидшити цей процес? Застосовуйте ресурси, де розміщено дослідження, кейси по ринкам, деталізація, приклади:

Потрібно вивчити інформацію, ключові запити по ринку, що дозволить зрозуміти та знайти вашу цільову аудиторію.

 

Як працює воронка?

Існує 4 основні етапи:

  1. Розповісти, що ми є (See);
  2. Сформувати попит (Think);
  3. Розказати, чому потрібно купити/замовити товар/послугу (Purchase); 
  4. Підштовхнути людину до прийняття рішення та регулярно з нею комунікувати (Care).

Воронка працює на всіх ринках майже однаково.

«Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?»



 

Що по В2В?

  1. Навігатор Linkedin це інструмент для пошуку партнерів, контрагентів, івентів, тощо (є безкоштовна версія на 3 місяці для України). Також підходить для сфери В2С.
  2. Lusha дозволяє знайти ще більше контактів, спеціалістів вищого рівня (директорів, тощо). 

 

Висновок: з чого почати?

Перелік конкретних тактичних інструментів допоможе тим, хто ще вагається або не вирішив, чи готовий бізнес йти на міжнародні ринки. Дослідження, збір та аналіз інформації допоможуть зрушити з місця.

План дій:

  1. Не чекати, а почати діяти!
  2. Зробити аналітику ринків.
  3. Провести конкурентний анализ за допомогою Similarweb, внутрішньої аналітики маркетплейсів.
  4. Продумати посадкову сторінку.
  5. Налаштувати аналітику.
  6. Запустити рекламу (пошук внутрішнього маркетплейсу, таргет) 
  7. Постійний контроль, тестування, покращення допоможе триматися в тонусі. Без постійних покращувань не зможемо рухатися далі. 

 

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності