Головна » Блог » Facebook змінює назву?

Facebook змінює назву?

20.10.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


У мережі з’явилася новина про те, що Марк Цукерберг хоче перейменувати Facebook. Засновник планує зробити це вже в кінці жовтня в рамках щорічної конференції Connect. Що вплинуло на технічного гіганта і чому генеральний директор прийняв таке серйозне рішення?

Марк Цукерберг хочет переименовать Facebook



Основною метою та задумом вважається ідея створити Всесвіт віртуальної реальності або Метавсесвіт. Facebook є частиною величезної корпорації Цукерберга. Нагадаємо, що американському мільярдерові також належить соціальна мережа для розміщення фото Instagram, а також месенджер для моментального обміну повідомленнями WhatsApp. Можливо, це спонукало Марка Цукерберга об’єднати сервіси в холдинг під єдиною назвою.

Засновник лише раз прокоментував цю новину журналу The Verge в липні поточного року. Він сказав, що для проекту вже залучили близько 10 тисяч осіб, які створюють віртуальні окуляри. На його думку незабаром таке обладнання стане таким же популярним й затребуваним як смартфон. Крім цього, команда фахівців кілька років працює над розробкою онлайн-ігри в форматі віртуальної реальності Horizon, яка зараз доступна тільки на запрошення, так як знаходиться в режимі бета-тестування. Незабаром мобільний додаток перейменували на Horizon Worlds. Приблизно в цей же час Facebook презентував проект для організації робочого місця під назвою Horizon Workrooms.

Дані факти наштовхують на думку, що Цукерберг дійсно вирішив об’єднати всі проекти в глобальну Метавсесвіт. За словами генерального директора вона стане важливою частиною наступного розділу про те, як інтернет розвивається після мобільної версії.

Я думаю, що це стане наступною великою головою для нашої компанії, ми дійсно подвоїмо свої зусилля в цій області.

Марк Цукерберг хочет переименовать Facebook



Ребрендинг Facebook також пов’язують зі скандальною інформацією, яку поширює колишня співробітниця Френсіс Хоуген. За її словами компанія використовує жорстокі методи, викликає “Культ ненависті” серед користувачів всередині соціальної мережі для більшого залучення уваги. Крім цього, неодноразово Федеральна служба США називала корпорацію монополістом та вимагала продати компанію. Це варто віднести до можливої ​​причини, пов’язаної з кардинальною зміною іміджу компанії.

Ще один варіант – володар корпорації хоче привернути увагу після недавнього збою, в результаті якого соціальні мережі “лягли” більше ніж на шість годин. За цей час користувачі масово перейшли в Telegram.

Поки на офіційних джерелах Facebook немає ніякої інформації. Може бути, що нас дійсно чекає масштабна реалізація крутий ідеї, з огляду на потенціал Марка Цукерберга. Ми з нетерпінням чекаємо наступного тижня, коли стане відомо, наскільки правдива та реальна це задумка.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності