Google дав вказівки з налаштування рекламних кампаній на час пандемії COVID-19
27.03.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
У блозі Google з’явилися вказівки щодо адаптації та налаштування рекламних кампаній, які б допомогли бізнесу впоратися з труднощами, спровокованими пандемією COVID-19.
Перегляньте ваші рекламні оголошення
- Враховуйте контекст і тон висловлювань: для цього перш за все проаналізуйте, що ви розумієте, як ваша цільова аудиторія сприймає ті чи інші фрази. Будьте обережні, використовуючи деякі слова з подвійним значенням, такі як «перевірка», «захист», «профілактика», «вірус» та ін. Міжнародні компанії повинні розібратися в місцевій термінології, що використовується для позначення COVID-19 і правопорушень в регіоні.
- Переконайтеся в корисності рекламного меседжу: при необхідності відредагуйте свої оголошення, щоб в них була актуальна інформація про можливість доставки та отримання товару в торговій точці. Перевірте зазначені умови і терміни доставки, які точно відображають ваші можливості.
- Ретельно перевірте креативи: вирішите, чи варто запускати рекламу з фото- або відеоконтентом, на яких зображено велику кількість людей або взаємодії людей. Враховуйте тон ваших заголовків, описів і цільових сторінок. Будьте відповідальними та повідомляйте про зміни в роботі бізнесу: вкажіть актуальний робочий графік на сайті, в Google My Business і Google Maps, в соцмережах і рекламних оголошеннях, щоб проінформувати своїх клієнтів.
Пристосовуйтеся до мінливих ринкових реалій
- Слідкуйте за місцевими умовами: для цього використовуйте сервіс Google Trends, який допоможе оцінити серйозність ситуації в різних країнах і зрозуміти настрої споживачів.
- Проаналізуйте ваші метрики ефективності і будьте готові до змін: вони можуть зажадати коригування показників. Наприклад, при змінах в коефіцієнті конверсії потрібно відкоригувати цілі в стратегії автоматичного призначення ставок.
- При необхідності призупиніть рекламу: вивчіть продукти і послуги, попит на які знизився в зв’язку з коронавірусів, і налаштуйте рекламу відповідним чином. Наприклад, вкажіть, що товарів, які продаються онлайн або в певному регіоні, «немає в наявності» за умови, що ви не впевнені в тому, що вони є на складі або будуть доставлені вчасно.
- Вивчіть інструменти, які допоможуть вам працювати віддалено: мобільні додатки, в тому числі Google Ads app, допоможе стежити за ходом ваших рекламних кампаній.
Раніше ми писали про те, як відреагували на загрозу поширення коронавируса такі корпорації, як Google і Facebook.