Головна » Блог » Google дав вказівки з налаштування рекламних кампаній на час пандемії COVID-19

Google дав вказівки з налаштування рекламних кампаній на час пандемії COVID-19

27.03.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


У блозі Google з’явилися вказівки щодо адаптації та налаштування рекламних кампаній, які б допомогли бізнесу впоратися з труднощами, спровокованими пандемією COVID-19. 

 

Перегляньте ваші рекламні оголошення

  • Враховуйте контекст і тон висловлювань: для цього перш за все проаналізуйте, що ви розумієте, як ваша цільова аудиторія сприймає ті чи інші фрази. Будьте обережні, використовуючи деякі слова з подвійним значенням, такі як «перевірка», «захист», «профілактика», «вірус» та ін. Міжнародні компанії повинні розібратися в місцевій термінології, що використовується для позначення COVID-19 і правопорушень в регіоні.
  • Переконайтеся в корисності рекламного меседжу: при необхідності відредагуйте свої оголошення, щоб в них була актуальна інформація про можливість доставки та отримання товару в торговій точці. Перевірте зазначені умови і терміни доставки, які точно відображають ваші можливості.
  • Ретельно перевірте креативи: вирішите, чи варто запускати рекламу з фото- або відеоконтентом, на яких зображено велику кількість людей або взаємодії людей. Враховуйте тон ваших заголовків, описів і цільових сторінок. Будьте відповідальними та повідомляйте про зміни в роботі бізнесу: вкажіть актуальний робочий графік на сайті, в Google My Business і Google Maps, в соцмережах і рекламних оголошеннях, щоб проінформувати своїх клієнтів.

 

Пристосовуйтеся до мінливих ринкових реалій

  • Слідкуйте за місцевими умовами: для цього використовуйте сервіс Google Trends, який допоможе оцінити серйозність ситуації в різних країнах і зрозуміти настрої споживачів.
  • Проаналізуйте ваші метрики ефективності і будьте готові до змін: вони можуть зажадати коригування показників. Наприклад, при змінах в коефіцієнті конверсії потрібно відкоригувати цілі в стратегії автоматичного призначення ставок.
  • При необхідності призупиніть рекламу: вивчіть продукти і послуги, попит на які знизився в зв’язку з коронавірусів, і налаштуйте рекламу відповідним чином. Наприклад, вкажіть, що товарів, які продаються онлайн або в певному регіоні, «немає в наявності» за умови, що ви не впевнені в тому, що вони є на складі або будуть доставлені вчасно.
  • Вивчіть інструменти, які допоможуть вам працювати віддалено: мобільні додатки, в тому числі Google Ads app, допоможе стежити за ходом ваших рекламних кампаній.

Раніше ми писали про те, як відреагували на загрозу поширення коронавируса такі корпорації, як Google і Facebook.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності