The Campaign Ideas Generator — новий інструмент для генерацій ідей кампаній в Facebook
27.08.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Facebook Facebook представив нові можливості для генерації ідей кампаній для бізнесу, який потребує керівництва по розробці контенту. Інструмент Campaign Ideas Generator дозволяє знайти ідеї для рекламних кампаній і варіанти використання конкретних прикладів, характерних для галузі. Надихайтеся і створюйте рекламу в Facebook Ads, використовуючи ідеї, адаптовані до потреб вашого бізнесу.
Щоб розпочати роботу, скористайтеся простою формулою: потрібно вказати тип вашого бізнесу і період за який ви б хотіли отримати пропозиції по кампанії Facebook. Всього доступно 14 сфер бізнесу і 47 варіантів вибору періоду часу або найближчого свята. Наприклад, у мене автомобільний бізнес, і мені хотілося б отримати пропозиції з кампанії в будь-який час року. Далі натиснути кнопку “Отримати ідеї кампаній”.
У Campaign Ideas Generator вам відкриється смуга, де будуть доступні блоки: Ідеї для кампаній, Дані і статистика, Ресурси. Їх можна досліджувати.
Наведемо приклади популярних ідей для кампаній будь-якої пори року:
- Не забувайте піклуватися про себе! Даруємо знижку 30% на комплексні спа-процедури;
- Тільки сьогодні: знижка 10% на всі товари зеленого кольору!;
- Купуйте екологічно безпечні — x —;
- Запросіть свою другу половинку на — x —;
- Здійсніть пожертвування на користь — x — і отримайте знижку 20% на наступну покупку.
Важливо! Представлені об’єкти можуть бути використані тільки в рекламі вашої компанії в Facebook. При цьому, реклама бізнесу повинна відповідати вказівкам Facebook по використанню корпоративного стилю і правилам рекламної діяльності.
Facebook також пропонує набір з 24-х органічних публікацій, за допомогою яких ви можете підтримувати зв’язок зі своїми клієнтами. Використовуйте їх для спілкування з підписниками, діліться новинами і розповідайте про особливості свого бренду.
Додатково, Campaign Ideas Generator допомагає також вивчити історії успіху компаній, схожих на вашу, і надихнутися їх прикладами. Дізнайтеся, як інші компанії досягають успіху за допомогою маркетингу на платформах Facebook і Instagram.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Search trend insights — новий інструмент в акаунті Google Ads для статистики пошукових тенденцій;
- Google буде карати за повторні порушення правил реклами;
- Facebook обмежить таргетовану рекламу для користувачів молодше 18 років
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.