Головна » Блог » Google розширив функцію Scroll To Text: тепер і в результатах товарного пошуку

Google розширив функцію Scroll To Text: тепер і в результатах товарного пошуку

16.02.2021

Ольга Коцофане


Google розширив функцію прокрутки і виділення тексту (Scroll To Text), яка була запущена в червні 2020 року. Раніше вона використовувалася в обраних сниппетах і Google Картинках. Тепер же прокрутка до виділеного фрагмента тексту буде поширюватися і на карусель з результатами товарного пошуку. На оновлення звернув увагу австралійський SEO-спеціаліст Броди Кларк, опублікувавши скріншоти в своєму акаунті Twitter. Ось вони:

Google розширив функцію прокрутки на товарні оголошення

Google розширив функцію прокрутки на товарні оголошення

Так, при натисканні на результат пошуку, яким в даному випадку є товарне оголошення, Google автоматично прокручує сторінку вниз до відповідного блоку фрагмента. Разом з тим функція підсвічується необхідний текст.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті