Головна » Блог » Показник оптимізації в додатку Google Ads розмістили на головному екрані

Показник оптимізації в додатку Google Ads розмістили на головному екрані

03.03.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


Мобильное приложение Google Ads оновили. У ньому з’явилися нові функції, серед яких Dark mode, миттєві повідомлення та дані про показник оптимізації на головному екрані.

Основна частина інтерфейсу програми віддана під показник оптимізації, оскільки зараз він став одним з ключових для учасників програми Google Partners.

Показник оптимізації на головному екрані мобільного додатка Google Ads

Показник оптимізації на головному екрані мобільного додатка Google Ads

При вході в свій аккаунт в додатку Google Ads на головному екрані рекламодавець побачить показник оптимізації, під яким розміщений слайдер з даними по кампаніям. Інформація про кампаніях ранжируватиметься в міру їх впливу на ефективність, від більшого до меншого.

Крім цього, в додаток додали миттєві повідомлення. Включивши їх в налаштуваннях, користувач відразу зможе отримувати інформацію про зміни показників оптимізації.

Для візуальної зручності додали Dark mode. Цей режим перегляду більш зручний при недостатньому освітленні або якщо користувач вважає за краще темний фон екрану свого мобільного пристрою. Якщо відповідні налаштування вже встановлені в смартфоні, то Google Ads App автоматично перейде в темний режим. Якщо немає, функцію можна включити в налаштуваннях програми.

Dark mode в інтерфейсі мобільного додатка Google Ads

Dark mode в інтерфейсі мобільного додатка Google Ads

Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем? Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook та Instagram.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності