Показник оптимізації в додатку Google Ads розмістили на головному екрані
03.03.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
Мобильное приложение Google Ads оновили. У ньому з’явилися нові функції, серед яких Dark mode, миттєві повідомлення та дані про показник оптимізації на головному екрані.
Основна частина інтерфейсу програми віддана під показник оптимізації, оскільки зараз він став одним з ключових для учасників програми Google Partners.

Показник оптимізації на головному екрані мобільного додатка Google Ads
При вході в свій аккаунт в додатку Google Ads на головному екрані рекламодавець побачить показник оптимізації, під яким розміщений слайдер з даними по кампаніям. Інформація про кампаніях ранжируватиметься в міру їх впливу на ефективність, від більшого до меншого.
Крім цього, в додаток додали миттєві повідомлення. Включивши їх в налаштуваннях, користувач відразу зможе отримувати інформацію про зміни показників оптимізації.
Для візуальної зручності додали Dark mode. Цей режим перегляду більш зручний при недостатньому освітленні або якщо користувач вважає за краще темний фон екрану свого мобільного пристрою. Якщо відповідні налаштування вже встановлені в смартфоні, то Google Ads App автоматично перейде в темний режим. Якщо немає, функцію можна включити в налаштуваннях програми.

Dark mode в інтерфейсі мобільного додатка Google Ads
Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем? Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook та Instagram.