Головна » Блог » Google AdSense запускає показ фіксованих оголошень на широких екранах

Google AdSense запускає показ фіксованих оголошень на широких екранах

09.07.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Сервіс Google AdSense оголосив про запуск показу фіксованих оголошень на широких екранах різних розмірів. Нова функція «Широкий екран» в налаштуваннях автоматизованих оголошень запрацює з 19 липня 2021 року. Про те, кому вона буде корисна, як нею користуватися та аналізувати вхідні дані, розберемо далі.

Google AdSense запускає показ фіксованих оголошень на широких екранах

 

Кому буде корисний новий функціонал?

Сервіс Google AdSense призначений для видавців — тих, хто володіє сайтами, блогами, форумами і хоче монетизувати вхідний трафік. Для отримання додаткового доходу необхідно лише встановити код на свій сайт — інше зробить Google! При цьому видавець в будь-який момент може змінювати налаштування розміщення на його ресурсі рекламних оголошень.

 

Що таке фіксовані оголошення?

Фіксовані оголошення — один із форматів автоматизованих оголошень в Google AdSense. Їх особливість полягає в тому, що банер прикріплюється до краю екрану і не заважає користувачеві взаємодіяти з іншим контентом. Залежно від дизайну сайту фіксовані оголошення відображаються в верхній частині, внизу або в кутку екрану. При цьому користувачі можуть в будь-який момент закрити рекламний матеріал, натиснувши на хрестик в правому верхньому куті.

Google AdSense запускає показ фіксованих оголошень на широких екранах

Фіксовані оголошень прикріплюються до краю екрану, і користувачі можуть закрити їх в будь-який момент.



 

У чому суть нововведення?

Раніше фіксовані оголошення використовувалися переважно для показу на мобільних пристроях. Але з 19 липня 2021 року такі рекламні заставки будуть показуватися і на широких екранах більше 1000 пікселів. Це дозволить збільшити видавцям охоплення рекламних оголошень на своїх ресурсах.

 

Як скористатися функцією?

Показ фіксованих оголошень Google AdSense почнеться автоматично з моменту запуску нововведення для всіх видавців. Самостійно включати цю опцію не потрібно. Але ось відключити можна: зайдіть в налаштування автоматизованих оголошень і відключіть функцію «Широкий екран».

Як агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo рекомендує покладатися не так на особисту думку, а на результати тестування показу на широких екранах. Якщо раніше ви вже використовували фіксовані автоматичні оголошення на своїх сайтах, то протестуйте вже з запропонованої нової опцією і потім порівняйте результати за однакові періоди. Для чистоти експерименту виберіть періоди з невеликою різницею у вхідному трафіку на сайті і ідентичним розташуванням фіксованого оголошення.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в...

Основні переваги "real-time" маркетингу для керівників відділу

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Основні інструменти сезонної реклами. 7 дієвих порад для успішного запуску осінньої кампанії.

Новые правила мета-описания тегов Title и Description от Google

Новые правила мета-описания тегов Title и Description от Google Нові правила мета-опису тегів Title і Description від Google Теги Title и Description («тайтл» и...

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті