Головна » Блог » Facebook вніс зміни у моделювання атрибуції після оновлення IOS до 14.5

Facebook вніс зміни у моделювання атрибуції після оновлення IOS до 14.5

07.07.2021

Ольга Коцофанэ


Facebook анонсував зміни свого підходу до моделювання та відстеження конверсій і подій у відповідь на нове оновлення Apple App Tracking Transparency (АТТ), тобто правил відстеження на IOS. Про це повідомили в розсилці для рекламодавців.

В результаті ATT багато користувачів відключили відстеження своїх даних в додатках, що обмежує розуміння рекламодавців. Тепер Facebook планує внести зміни в процеси моделювання атрибуції, щоб надавати кращі рішення для рекламодавців в майбутньому.

Facebook анонсировал изменения своего подхода к моделированию и отслеживанию конверсий и событий в ответ на новое обновление Apple App Tracking Transparency (АТТ), то есть правил отслеживания на IOS



 

Що приніс IOS 14.5?

Apple офіційно оголосила про вихід оновлення iOS 14.5 з новими правилами відстеження користувачів. Воно доступно сьогодні у вигляді безкоштовного оновлення програмного забезпечення.

Що нового? Відтепер компанія вимагає від розробників додатків запит на дозвіл збору даних для користувачів. Які, в свою чергу, зможуть відмовлятися від відстеження, що ускладнить показ для них персоналізованої реклами. З ризиків для соціальних гігантів прогнозують падіння доходів Audience Network більш ніж на 50%.

В оновленні iOS 14.5 Apple пропонує нові функції:

  • можливість розблокувати iPhone за допомогою Apple Watch навіть з маскою на обличчі;
  • більш різноманітні параметри голосу Siri;
  • нові елементи управління конфіденційністю;
  • параметри тону шкіри для пар в смайликах і багато іншого.

Что принесло новое обновлени IOS 14.5 от Apple?

 

Нові зміни у відстеженні конверсій і подій Facebook

Ще навесні в компанії Facebook запевнили, що впораються зі змінами Apple IOS 14. Підхід в процесі моделювання атрибуції передбачає, що:

  1. Facebook дозволяє рекламодавцям оновлювати основну подію для кампанії не припиняючи і не перезапускаючи його вручну при кожній зміні.

Це спростить просування ваших кампаній і дасть більше гнучкості для зміни фокусу в залежності від тенденцій ефективності.

      2. Facebook також додав прогнозовану кількість конверсій в 7-денне вікно атрибуції кліків, що допоможе рекламодавцям враховувати дані, втрачені через нове оновлення АТТ.

Через зміни ATT багато рекламодавців Facebook помітили значне скорочення конверсій, тому що Facebook не може їх відстежувати. Однак, тепер вони отримають більш точне уявлення про ефективність на основі змодельованих оцінок.

Моделювання також допоможе скоротити розрив між серйозними розбіжностями між інструментами звітності рекламодавців. Наприклад, зараз вони не можуть зв’язати точки між звітами Facebook та їх фактичною ефективністю.

      3. Facebook забезпечить більше можливостей рекламодавцям, які хочуть максимізувати ефективність для користувачів Android. Для цього будуть розширені варіанти подій, проведення заходів під час налаштування кампанії.

Недолік у тому, що рекламодавці не зможуть охопити користувачів IOS, хоча і отримають більше можливостей для оптимізації своїх кампаній на основі ефективності. Змодельовані дані не настільки корисні, як реальні.

Новые изменения в отслеживании конверсий и событий Facebook



 

Зміни оновлення Apple і моделювання атрибуції Facebook: з чого все почалося?

Facebook запустив масштабну кампанію проти оновлення Apple еще в декабре, ще в грудні, так як воно прогнозовано принесло б шкоду малому бізнесу.

«Останнє оновлення Apple ставить під загрозу персоналізовану рекламу, на яку покладаються мільйони малих підприємств, щоб знайти і залучити клієнтів. Ми даємо власникам малого бізнесу можливість висловити свою думку».

У свою чергу Apple відповіли, що Facebook хоч і побічно, але завжди збирає якомога більше даних про користувачів.

Цієї весни Марк Цукерберг запевнив, що Facebook впорається зі змінами Apple в IOS 14.

Цікаво, що Apple правда планує додати ще один слот для пошукової реклами в App Store, при цьому розвиваючи конкурентне середовище.

Нагадаємо, що в січні Google и Facebook розповіли, як розробники і рекламодавці можуть підготуватися до нових правил App Store.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності