Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як збільшити небрендовий трафік для новинного порталу: кейс «24 Канал»

Як збільшити небрендовий трафік для новинного порталу: кейс «24 Канал»

12.07.2017

Артем Гідін


Тематика: новинний портал
Сайт: 24tv.ua

Логотип 24 канала

Мал. 1. Логотип компанії.

24 канал — український новинний телеканал, метою якого є висвітлювати останні події, надавати найдостовірніші і актуальні новини. В інтернеті канал представлений сайтом 24tv.ua.

У цьому кейсі ми представимо результати SEO-оптимізації сайту, які дозволили поліпшити безбрендових трафік на 47%, збільшити мобільний трафік і поліпшити показники інтерактивності.

Ситуація по проєкту

Клієнт звернувся до нас з проблемою відсутності постійної динаміки зростання відвідувачів ресурсу, що впливало на бізнес-завдання проекту. Також спостерігалося зниження небрендові трафіку.

Основним завданням будь-якого інформаційного проекту є розширення постійної аудиторії.
З огляду на специфіку просування новинних ресурсів, ми почали роботу з нарощування органічного трафіку. Він повинен був стати основним каналом отримання відвідувачів. Також переслідувалася мета нарощування постійної аудиторії.

Спеціально під вимоги пошукових систем були сформовані наступні завдання:

  1. Поліпшення ранжирування сторінок новин.
  2. Поліпшення ранжирування сторінок розділів.
  3. Збільшення частки інформаційного трафіку.
  4. Координація правильності технічних змін проекту.

Що ми зробили?

1. Мобільність і тонкощі роботи — прив’язка мобільного додатка до сайту.

У 24 телеканалу набирає популярність мобільний додаток “24 канал”, яке дозволяє отримувати актуальні відеоновини і дивитися телепрограми.

Якщо такий додаток зв’язати з сайтом, воно буде просуватися через мобільний пошукову видачу (як показано на скріншоті нижче). Це збільшує CTR і популяризує сам додаток.

Щоб Google зміг зрозуміти, що між веб-ресурсом і додатком існує зв’язок, ми додали елемент rel=alternate в HTML код на сайті:

Для оптимізації видачі за допомогою файлу Sitemaps XML позначили зв’язок і визначили, як варто відображати результати пошуку. У файлі Sitemap розміщуються посилання на всі сторінки, контент яких слід пов’язати з додатком.

Приклад:

В результаті цих дій ми отримали поліпшення інтерактивності і зростання мобільного трафіку.

Давайте подивимося на результати в таблиці:

Критерій До оптимізації Після оптимізації Покращення
Перегляд сторінок 3,03 с 3,33 с ↑ 9,76%
Довжина сеансу 4,19 с 4,35 с ↑ 6,12%
Показник відмов 50,39% 41,95% 16,74%
Нові сеанси 26,71% 30,05% ↑ 12,52%

Як змінилися показники за період 01.09.2015-30.11.2015 в порівнянні з 02.06.2015-31.08.2015:

Як змінився відсоток мобільного трафіку за 01.09.2015-30.11.2015 в порівнянні з 02.06.2015-31.08.2015:

2. Завдання, спрямовані на зростання небрендового трафіку:

  • Роботи по перелінкуванню

Додаткова настройка перелинковки дозволяє значно поліпшити якість пошукового індексу, відповідно поліпшити ранжування сайту по НЧ і СЧ запитам. Тому ми:

  1. Створили додатковий блок на сторінках публікацій з лінками на релевантні публікації останніх періодів: місяць, 1-3 місяці, 3-6 місяців (по два посилання на публікації кожного з періодів).
  2. Облінкований сторінки тегів, створивши блок «Схожі теги», який включає перелік тематичних і/або популярних тегів.
  • Організація тех. правок

На сайті був виявлений ряд проблем, пов’язаних з технічними недоробками по сайту. Наприклад: значний внутрішній дубляж, відсутність на більшості сторінок атрибутів rel=”canonical” і rel=”hreflang”, наявність в коді сторінок 404 і 301, велика кількість вихідних зовнішніх посилань, які незакритих атрибутом rel=”nofollow”.

Тому приступили до оптимізації технічної складової сайту. Відповідно до рекомендацій пошукових систем було впроваджено:

  • ЛЗУ для сторінок новин і тегів;
  • ЛЗУ для мовних версій і розмітка;
  • Усунення внутрішніх дублів;
  • Налаштування атрибутів hreflang і canonical;
  • Налаштування пагінацію (атрибути prev, next);
  • Закриття від індексації неінформативних сторінок;
  • Усунення 404 помилок;
  • Організація багаторівневої карти сайту.

 

  • Робота з контентною складовою

На порталі була проблема з дублюванням і низькою інформативність мета-тегів, був відсутній текстовий контент. Все це негативно відбивалося на ранжируванні сторінок сайту за цільовими пошуковими запитами.

Для поліпшення ситуації ми провели ряд дій:

  • Оптимізація мета-тегів на сайті — кастомними настройка мета-тегів основних сторінок сайту + шаблонна унікалізація за типами сторінок;
  • Налаштування структурованих даних на сайті: breadcrumb, мікророзмітки відео і фото контенту;
  • Розміщення текстового контенту на сторінках цільових тегів.

 

  • Організація зовнішньої ваги

У нарощуванні посилальної маси ми зробили акцент на сторінки пріоритетних категорій. Перевага віддавалася трафіковий майданчикам доменної зони .ua.

Крім перерахованих, були також проведені роботи:

  • Оптимізація існуючої посилальної маси:
    • аналіз доменів, що посилаються
    • усунення битих посилань (настройка 301-го редіректу)

  • Аналіз посилального профілю основних конкурентів;
  • Формування плану з нарощування посилальної маси;
  • Нарощування посилальної маси.

Проробивши цілий комплекс робіт, ми отримали збільшення безбрендових трафіку на 47%:

Тепер розглянемо зміна кількості позицій в ТОП 10 і ТОП 3 по релевантними запитами основних тегів сайту, в порівнянні.

Графік позицій в ТОП 10 (синій) і ТОП 3 (зелений) за 01.09.2015-11.10.2015:

Графік позицій в ТОП 10 (синій) і ТОП 3 (зелений) за 19.05.2016-01.06.2016:

Що в підсумку?

Як бачите, саме робота з комплексом позвозволіла домогтися високого результату і успішно виконати поставлені завдання.

1. Основний упор в роботі ми зробили на внутрішню оптимізацію: усунення внутрішнього дубляжу, усунення з коду адрес з 404-м і 301-м відповідями, настройка файлів sitemap.xml, оптимізація вихідних посилань (атрибут rel = “nofollow”), чистка індексу пошукової системи, а також поліпшення внутрішньої перелінковки.

2. Проведена ретельна робота з контентом: Унікалізація мета-тегів, оптимізація сторінок по входженням ключових слів, робота з контентом на цільових сторінках.

3. За зовнішньої оптимізації сайту особлива увага приділялася аналізу доменів на відвідуваність, співвідношення вхідних / вихідних посилань, контент та інші оцінки якості домену, а посилальна маса розподілялася відповідно до пошукової популярністю розділів.

4. За час просування проекту, позиції сайту вийшли в ТОП 10 по 80% ключових фраз, портал зайняв топові позиції по основній частині ВЧ запитів, а також по широкому спектру СЧ-НЧ запитів.

Webpromo радить

Підводячи підсумки, хочемо залишити вам кілька підказок з просування інформаційних ресурсів.

  • Слідкуйте за якісним розподілом внутрішнього ваги сторінки (внутрішня перелінковка сторінок тегів і публікацій) — це дозволить високо ранжувати старіші публікації, які також приносять трафік.
  • Налаштуйте коректні файли sitemap.xml із заданими пріоритетами і частотою сканування — це обов’язковий пункт для об’ємних сайтів з великою кількістю сторінок, який значно прискорює індексацію / переіндексацію сторінок.
  • Впровадити в роботу редакторів принципи SEO, наприклад: застосування релевантних анкоров при перелинковке публікацій, входження ключових слів в заголовках, захоплююче виклад матеріалу і інтерактивний контент і т.д. — все це в значній мірі поліпшить як релевантність сторінок, так і поведінкові показники, що є основним критерієм якості для новинних порталів.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті