Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як збільшити небрендовий трафік для новинного порталу: кейс «24 Канал»

Як збільшити небрендовий трафік для новинного порталу: кейс «24 Канал»

12.07.2017

Артем Гідін


Тематика: новинний портал
Сайт: 24tv.ua

Логотип 24 канала

Мал. 1. Логотип компанії.

24 канал — український новинний телеканал, метою якого є висвітлювати останні події, надавати найдостовірніші і актуальні новини. В інтернеті канал представлений сайтом 24tv.ua.

У цьому кейсі ми представимо результати SEO-оптимізації сайту, які дозволили поліпшити безбрендових трафік на 47%, збільшити мобільний трафік і поліпшити показники інтерактивності.

Ситуація по проєкту

Клієнт звернувся до нас з проблемою відсутності постійної динаміки зростання відвідувачів ресурсу, що впливало на бізнес-завдання проекту. Також спостерігалося зниження небрендові трафіку.

Основним завданням будь-якого інформаційного проекту є розширення постійної аудиторії.
З огляду на специфіку просування новинних ресурсів, ми почали роботу з нарощування органічного трафіку. Він повинен був стати основним каналом отримання відвідувачів. Також переслідувалася мета нарощування постійної аудиторії.

Спеціально під вимоги пошукових систем були сформовані наступні завдання:

  1. Поліпшення ранжирування сторінок новин.
  2. Поліпшення ранжирування сторінок розділів.
  3. Збільшення частки інформаційного трафіку.
  4. Координація правильності технічних змін проекту.

Що ми зробили?

1. Мобільність і тонкощі роботи — прив’язка мобільного додатка до сайту.

У 24 телеканалу набирає популярність мобільний додаток “24 канал”, яке дозволяє отримувати актуальні відеоновини і дивитися телепрограми.

Якщо такий додаток зв’язати з сайтом, воно буде просуватися через мобільний пошукову видачу (як показано на скріншоті нижче). Це збільшує CTR і популяризує сам додаток.

Щоб Google зміг зрозуміти, що між веб-ресурсом і додатком існує зв’язок, ми додали елемент rel=alternate в HTML код на сайті:

Для оптимізації видачі за допомогою файлу Sitemaps XML позначили зв’язок і визначили, як варто відображати результати пошуку. У файлі Sitemap розміщуються посилання на всі сторінки, контент яких слід пов’язати з додатком.

Приклад:

В результаті цих дій ми отримали поліпшення інтерактивності і зростання мобільного трафіку.

Давайте подивимося на результати в таблиці:

Критерій До оптимізації Після оптимізації Покращення
Перегляд сторінок 3,03 с 3,33 с ↑ 9,76%
Довжина сеансу 4,19 с 4,35 с ↑ 6,12%
Показник відмов 50,39% 41,95% 16,74%
Нові сеанси 26,71% 30,05% ↑ 12,52%

Як змінилися показники за період 01.09.2015-30.11.2015 в порівнянні з 02.06.2015-31.08.2015:

Як змінився відсоток мобільного трафіку за 01.09.2015-30.11.2015 в порівнянні з 02.06.2015-31.08.2015:

2. Завдання, спрямовані на зростання небрендового трафіку:

  • Роботи по перелінкуванню

Додаткова настройка перелинковки дозволяє значно поліпшити якість пошукового індексу, відповідно поліпшити ранжування сайту по НЧ і СЧ запитам. Тому ми:

  1. Створили додатковий блок на сторінках публікацій з лінками на релевантні публікації останніх періодів: місяць, 1-3 місяці, 3-6 місяців (по два посилання на публікації кожного з періодів).
  2. Облінкований сторінки тегів, створивши блок «Схожі теги», який включає перелік тематичних і/або популярних тегів.
  • Організація тех. правок

На сайті був виявлений ряд проблем, пов’язаних з технічними недоробками по сайту. Наприклад: значний внутрішній дубляж, відсутність на більшості сторінок атрибутів rel=”canonical” і rel=”hreflang”, наявність в коді сторінок 404 і 301, велика кількість вихідних зовнішніх посилань, які незакритих атрибутом rel=”nofollow”.

Тому приступили до оптимізації технічної складової сайту. Відповідно до рекомендацій пошукових систем було впроваджено:

  • ЛЗУ для сторінок новин і тегів;
  • ЛЗУ для мовних версій і розмітка;
  • Усунення внутрішніх дублів;
  • Налаштування атрибутів hreflang і canonical;
  • Налаштування пагінацію (атрибути prev, next);
  • Закриття від індексації неінформативних сторінок;
  • Усунення 404 помилок;
  • Організація багаторівневої карти сайту.

 

  • Робота з контентною складовою

На порталі була проблема з дублюванням і низькою інформативність мета-тегів, був відсутній текстовий контент. Все це негативно відбивалося на ранжируванні сторінок сайту за цільовими пошуковими запитами.

Для поліпшення ситуації ми провели ряд дій:

  • Оптимізація мета-тегів на сайті — кастомними настройка мета-тегів основних сторінок сайту + шаблонна унікалізація за типами сторінок;
  • Налаштування структурованих даних на сайті: breadcrumb, мікророзмітки відео і фото контенту;
  • Розміщення текстового контенту на сторінках цільових тегів.

 

  • Організація зовнішньої ваги

У нарощуванні посилальної маси ми зробили акцент на сторінки пріоритетних категорій. Перевага віддавалася трафіковий майданчикам доменної зони .ua.

Крім перерахованих, були також проведені роботи:

  • Оптимізація існуючої посилальної маси:
    • аналіз доменів, що посилаються
    • усунення битих посилань (настройка 301-го редіректу)

  • Аналіз посилального профілю основних конкурентів;
  • Формування плану з нарощування посилальної маси;
  • Нарощування посилальної маси.

Проробивши цілий комплекс робіт, ми отримали збільшення безбрендових трафіку на 47%:

Тепер розглянемо зміна кількості позицій в ТОП 10 і ТОП 3 по релевантними запитами основних тегів сайту, в порівнянні.

Графік позицій в ТОП 10 (синій) і ТОП 3 (зелений) за 01.09.2015-11.10.2015:

Графік позицій в ТОП 10 (синій) і ТОП 3 (зелений) за 19.05.2016-01.06.2016:

Що в підсумку?

Як бачите, саме робота з комплексом позвозволіла домогтися високого результату і успішно виконати поставлені завдання.

1. Основний упор в роботі ми зробили на внутрішню оптимізацію: усунення внутрішнього дубляжу, усунення з коду адрес з 404-м і 301-м відповідями, настройка файлів sitemap.xml, оптимізація вихідних посилань (атрибут rel = “nofollow”), чистка індексу пошукової системи, а також поліпшення внутрішньої перелінковки.

2. Проведена ретельна робота з контентом: Унікалізація мета-тегів, оптимізація сторінок по входженням ключових слів, робота з контентом на цільових сторінках.

3. За зовнішньої оптимізації сайту особлива увага приділялася аналізу доменів на відвідуваність, співвідношення вхідних / вихідних посилань, контент та інші оцінки якості домену, а посилальна маса розподілялася відповідно до пошукової популярністю розділів.

4. За час просування проекту, позиції сайту вийшли в ТОП 10 по 80% ключових фраз, портал зайняв топові позиції по основній частині ВЧ запитів, а також по широкому спектру СЧ-НЧ запитів.

Webpromo радить

Підводячи підсумки, хочемо залишити вам кілька підказок з просування інформаційних ресурсів.

  • Слідкуйте за якісним розподілом внутрішнього ваги сторінки (внутрішня перелінковка сторінок тегів і публікацій) — це дозволить високо ранжувати старіші публікації, які також приносять трафік.
  • Налаштуйте коректні файли sitemap.xml із заданими пріоритетами і частотою сканування — це обов’язковий пункт для об’ємних сайтів з великою кількістю сторінок, який значно прискорює індексацію / переіндексацію сторінок.
  • Впровадити в роботу редакторів принципи SEO, наприклад: застосування релевантних анкоров при перелинковке публікацій, входження ключових слів в заголовках, захоплююче виклад матеріалу і інтерактивний контент і т.д. — все це в значній мірі поліпшить як релевантність сторінок, так і поведінкові показники, що є основним критерієм якості для новинних порталів.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті