Головна » Блог » Перше застосування технології MUM в пошуковику Google

Перше застосування технології MUM в пошуковику Google

02.07.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Улучшение поисковых запросов Google с помощью MUM

За допомогою нової моделі MUM за кілька секунд було виявлено понад 800 варіантів назв вакцин на 50+ мовах. Про особливості принципу функціонування технології на прикладі процесу пошуку розповіли в Google.

Нагадаємо, Google презентував MUM нову технологію обробки складних пошукових запитів у травні цього року на конференції I / O. Мета багатозадачної уніфікованої моделі (Multitask Unified Model, MUM) допомогти Google відповідати на складні пошукові запити і обробляти їх швидше.

Завдання першого тестування технології MUM полягала в здатності правильно ідентифікувати всі можливі назви для надання користувачам актуальної і найновішої інформації про вакцину.

Без технології MUM пошуковику Google знадобилося б опрацювати великий обсяг інформації про всі можливі варіанти назв вакцин у світі. За попередніми підрахунками, це б зайняло кілька тижнів (більше ста людино-годин!).

Виявляється, відомі нам AstraZeneca, CoronaVac, Moderna, Pfizer, Sputnik та інші мають багато різних назв у всьому світі. Люди, які шукають інформацію про вакцини, використовують різні комбінації слів і вирази, наприклад «Coronavaccin Pfizer», «mRNA-1273», «CoVaccine» і т.д.

Таким чином, нова багатофункціональна уніфікована модель (Multitask Unified Model, MUM) в пошуку вперше була випробувана на запитах, пов’язаних з вакцинами проти COVID-19. Після перевірки результатів MUM їх застосували до пошуку Google, що дозволить людям набагато швидше знаходити своєчасну і якісну інформацію про вакцини COVID-19 в усьому світі.

новая многозадачная унифицированная модель (Multitask Unified Model, MUM) в поиске впервые была опробована на запросах, связанных с вакцинами против COVID-19



 

Особливості застосування технології MUM

Вперше нову MUM технологію Google представили на конференції I / O в травні. Інструмент розробили на основі архітектури трансформерів, але з доповненням в 1000 разів міцнішим. Її мета швидке вивчення і обробка складних пошукових запитів. Багатозадачна уніфікована модель (MUM) працює за аналогією з людським мисленням, може швидко навчатися і масштабуватися.

Якщо MUM отримує знання певною мовою і в конкретній галузі, тоді їй не потрібно вивчати знову цю тему іншою мовою. Додатково, інформацію з джерела MUM може порівнювати під час вивчення матеріалу іншою мовою.

Відзначимо, що Google поки не повідомляє про повноцінний запуск технології. Застосування технології MUM в пошуковику для поліпшення пошукових запитів щодо вакцинації стало першим тестовим запуском цього багатофункціонального інструменту.

 

Поліпшення пошукових запитів Google за допомогою MUM

Як повідомляють в Google, ранній етап тестування показує, що MUM не тільки зможе поліпшити багато аспектів існуючих систем пошуковика, але також допоможе створити абсолютно нові способи пошуку і вивчення інформації.

У компанії планують зробити пошук більш корисним для людей по всьому світу в майбутньому. Перший етап своєчасного отримання важливої інформації для користувачів стане можливим завдяки технології MUM. А швидкий і якісний пошук назв вакцин по всьому світу тому підтвердження.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності