Перше застосування технології MUM в пошуковику Google
02.07.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
За допомогою нової моделі MUM за кілька секунд було виявлено понад 800 варіантів назв вакцин на 50+ мовах. Про особливості принципу функціонування технології на прикладі процесу пошуку розповіли в Google.
Нагадаємо, Google презентував MUM – нову технологію обробки складних пошукових запитів у травні цього року на конференції I / O. Мета багатозадачної уніфікованої моделі (Multitask Unified Model, MUM) – допомогти Google відповідати на складні пошукові запити і обробляти їх швидше.
Завдання першого тестування технології MUM полягала в здатності правильно ідентифікувати всі можливі назви для надання користувачам актуальної і найновішої інформації про вакцину.
Без технології MUM пошуковику Google знадобилося б опрацювати великий обсяг інформації про всі можливі варіанти назв вакцин у світі. За попередніми підрахунками, це б зайняло кілька тижнів (більше ста людино-годин!).
Виявляється, відомі нам AstraZeneca, CoronaVac, Moderna, Pfizer, Sputnik та інші мають багато різних назв у всьому світі. Люди, які шукають інформацію про вакцини, використовують різні комбінації слів і вирази, наприклад «Coronavaccin Pfizer», «mRNA-1273», «CoVaccine» і т.д.
Таким чином, нова багатофункціональна уніфікована модель (Multitask Unified Model, MUM) в пошуку вперше була випробувана на запитах, пов’язаних з вакцинами проти COVID-19. Після перевірки результатів MUM їх застосували до пошуку Google, що дозволить людям набагато швидше знаходити своєчасну і якісну інформацію про вакцини COVID-19 в усьому світі.
Особливості застосування технології MUM
Вперше нову MUM технологію Google представили на конференції I / O в травні. Інструмент розробили на основі архітектури трансформерів, але з доповненням в 1000 разів міцнішим. Її мета – швидке вивчення і обробка складних пошукових запитів. Багатозадачна уніфікована модель (MUM) працює за аналогією з людським мисленням, може швидко навчатися і масштабуватися.
Якщо MUM отримує знання певною мовою і в конкретній галузі, тоді їй не потрібно вивчати знову цю тему іншою мовою. Додатково, інформацію з джерела MUM може порівнювати під час вивчення матеріалу іншою мовою.
Відзначимо, що Google поки не повідомляє про повноцінний запуск технології. Застосування технології MUM в пошуковику для поліпшення пошукових запитів щодо вакцинації стало першим тестовим запуском цього багатофункціонального інструменту.
Поліпшення пошукових запитів Google за допомогою MUM
Як повідомляють в Google, ранній етап тестування показує, що MUM не тільки зможе поліпшити багато аспектів існуючих систем пошуковика, але також допоможе створити абсолютно нові способи пошуку і вивчення інформації.
У компанії планують зробити пошук більш корисним для людей по всьому світу в майбутньому. Перший етап своєчасного отримання важливої інформації для користувачів стане можливим завдяки технології MUM. А швидкий і якісний пошук назв вакцин по всьому світу – тому підтвердження.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Податок на Google: що означає новий закон і як він вплине на ринок електронних послуг в Україні;
- Заборона переглянута: Google дозволить рекламувати кріптобіржі і гаманці, але з умовами;
- Shopify, WooCommerce, GoDaddy та Square: Google розширює партнерство з платформами e-commerce і не тількиSh
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.