Google Cloud презентував нові інструменти на основі штучного інтелекту для сайтів e-commerce
18.01.2023
В рамках заходу NRF 2023, масштабної щорічної конференції Американської національної федерації ритейлерів, Google Cloud представив чотири нові функції штучного інтелекту. Згідно джерелу Search Engine Journal, інструменти розроблені для забезпечення сайтів е-commerce сучасними можливостями перегляду, персоналізованим купівельним досвідом та кращими рекомендаціями товарів покупцям. Пропонуємо коротко ознайомитись з кожним:
- Персоналізований пошук та перегляд сайтів електронної комерції. Дозволяє визначати уподобання клієнтів, аналізуючи їхню поведінку, наприклад, які товари вони переглядають, додають у кошик та купують. Відповідно – формує пріоритети покупця та пропонує йому кращі, більш персоналізовані, рекомендації. Ця технологія розширює можливості поточного рішення Google Cloud Retail Search та сприяє створенню позитивного купівельного досвіду.
- Сортування товарів на основі ШІ. Традиційно, на сайтах е-commerce за замовчуванням сортування товарів відбувається на основі бестселерів за категоріями. Нова функція від Google Cloud враховує поведінку користувачів (що вони натискали та купували) для формування персоналізованих пропозицій.
- Рекомендації продуктів. Функція дозволяє сайту визначати більш релевантні рекомендації супутніх товарів покупцю та потенційно збільшити його середній чек.
- Відслідковування товарів на сайті. Спрямована на полегшення відслідковування наявності товарів, доступної кількості продукції та актуалізації статусів. Особливо доцільна для великих інтернет-магазинів з десятками тисяч позицій.
Google зазначає, що дані та зображення ритейлера залишаються його власністю, а система штучного інтелекту використовується лише для розпізнавання продуктів та цінників.