Головна » Блог » Google Cloud презентував нові інструменти на основі штучного інтелекту для сайтів e-commerce

Google Cloud презентував нові інструменти на основі штучного інтелекту для сайтів e-commerce

18.01.2023

Таня Шевченко


В рамках заходу NRF 2023, масштабної щорічної конференції Американської національної федерації ритейлерів, Google Cloud представив чотири нові функції штучного інтелекту. Згідно джерелу Search Engine Journal, інструменти розроблені для забезпечення сайтів е-commerce сучасними можливостями перегляду, персоналізованим купівельним досвідом та кращими рекомендаціями товарів покупцям. Пропонуємо коротко ознайомитись з кожним:

  • Персоналізований пошук та перегляд сайтів електронної комерції. Дозволяє визначати уподобання клієнтів, аналізуючи їхню поведінку, наприклад, які товари вони переглядають, додають у кошик та купують. Відповідно – формує пріоритети покупця та пропонує йому кращі, більш персоналізовані, рекомендації. Ця технологія розширює можливості поточного рішення Google Cloud Retail Search та сприяє створенню позитивного купівельного досвіду.
  • Сортування товарів на основі ШІ. Традиційно, на сайтах е-commerce за замовчуванням сортування товарів відбувається на основі бестселерів за категоріями. Нова функція від Google Cloud враховує поведінку користувачів (що вони натискали та купували) для формування персоналізованих пропозицій.

Система штучного інтелекту

 

  • Рекомендації продуктів. Функція дозволяє сайту визначати більш релевантні рекомендації супутніх товарів покупцю та потенційно збільшити його середній чек. 
  • Відслідковування товарів на сайті. Спрямована на полегшення відслідковування наявності товарів, доступної кількості продукції та актуалізації статусів. Особливо доцільна для великих інтернет-магазинів з десятками тисяч позицій.


 

Google зазначає, що дані та зображення ритейлера залишаються його власністю, а система штучного інтелекту використовується лише для розпізнавання продуктів та цінників.

 

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності