Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс квітень
02.05.2019
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Юрій Копишинский
Спеціалісти агентства Webpromo зібрали за квітень найактуальніше, що відбувається в роботі інтернет-маркетологів, веб-аналітиків, PPC і SEO фахівців.
Зміст:
- Повільні сайти стали швидше завдяки Google Speed Update
- Виклики AJAX витрачають краулінговий бюджет
- Посилання впливають на ранжування сайтів
- Лапки не врятують від дублювання контенту
- Структуровані дані допоможуть поліпшити результати пошуку
- Google додасть нові сигнали для інтелектуальних стратегій
- Facebook запустив нову стратегію управління ставками
- Google по новому буде аналізувати зображення
- Google аналізує «no-click поведінку»
- Google представила новий мобільний шаблон Custom Search
#SEO
Повільні сайти стали швидше завдяки Google Speed Update
У своєму блозі для вебмайстрів компанія Google повідомила, що новий алгоритм Speed Update зробив інтернет швидше.
У компанії відзначили, що повільні сайти стали швидше на 15-20 відсотків. Фахівці «спостерігали поліпшення за багатьма сторінками в інтернеті».
The Speed Update, which enables page speed in mobile search ranking📱, is now rolling out for all users!
More details on Webmaster Central 👉 https://t.co/fF40GJZik0
— Google Webmasters (@googlewmc) July 9, 2018
Відомо що:
- Алгоритм поширюється тільки на мобільний пошук;
- Speed Update торкнеться перш за все сайти з дійсно повільною швидкістю завантаження;
- Алгоритм враховує при ранжируванні навіть незначні зміни в швидкості завантаження сторінки;
- Сайти, які раніше швидко завантажувалися, що не будуть зачепленіі алгоритмом Speed Update.
Для вимірювання швидкості завантаження сторінки рекомендується використовувати інструмент Google — Page Speed Insights , а також плагін для браузеру, розроблений Google — Lighthouse.
Виклики AJAX витрачають краулінговий бюджет
Альтернативні URL-адреси, такі як AMP або hreflang, а також вбудований контент, такий як CSS і JavaScript, включаючи виклики AJAX (тобто XHR), теж можуть скануватися і в такому випадку будуть споживати краулінговий бюджет.
Про це представник компанії Google Гері Ілш повідомив в Twitter:
JFYI: based on @ajkohn ‘s recommendation, i added AJAX/XHR calls explicitly to the list of things that will consume your site’s crawl budget.https://t.co/kVYj6XaNn0
— Gary “鯨理/경리” Illyes (@methode) April 23, 2019
Посилання впливають на ранжування сайтів
Провідний аналітик Google Джон Мюллер пояснив як закриття всіх вихідних посилань атрибутом nofollow впливає на ранжування сайтів.
За словами Мюллера сайти, включаючи новинні, які закривають посилання, не порушують контрольний граф. Це не впливає на те, як пошукова машина знаходить і ранжирує сайти. Він також зазначив, що при ранжируванні використовується багато сигналів крім посилань.
Зрозуміло, що посилання залишаються важливим фактором ранжирування. Однак, якщо ви приділяєте занадто багато уваги посиланням, то це може бути менш продуктивним підходом, ніж фокусування на контенті. Роль посилань в ранжируванні залежить від контексту, а хороший підхід полягає в баланс між посиланнями і контентом.
Лапки не врятують від дублювання контенту
Пошукові машини не люблять дубльований контент. Тому сайти з таким вмістом займають нижчі позиції у видачі.
На жаль, якщо в тексті дубльований контент виділити лапками і позначити, що це цитата з іншого джерела, то Google не відкидає укладений в них текст.
При цьому необхідно знати, що сайт не отримає ніяких переваг у видачі, якщо в тексті використовується велика кількість цитат.
Структуровані дані допоможуть поліпшити результати пошуку
Структуровані дані допомагають сайту:
- Підвищити впізнаваність бренду.
- Виділити зміст.
- Виділити інформацію про продукт.
Сайти, які використовують структуровані дані, помітили, що багаті результати допомагають користувачам краще зрозуміти, наскільки сторінки релевантні їх пошуку.
Є кілька досліджень, які підтверджують зростаюче прийняття структурованих даних в екосистемі:
- Eventbrite використовував структуровані дані подій і побачив 100% -ве збільшення типового зростання трафіку YOY з пошуку.
- Jobrapido інтегрувався з досвідом роботи в пошуку Google і побачив збільшення органічного трафіку на 115%, збільшення реєстрації нових користувачів на 270% за рахунок органічного трафіку і зниження відмов відвідувачів Google на сторінках вакансій на 15%.
- Rakuten використовував досвід пошуку за рецептом і побачив збільшення трафіку від пошукових систем в 2,7 рази і збільшення тривалості сеансу в 1,5 рази.
Більш докладно можна почитати тут.
#PPC
Google додасть нові сигнали для інтелектуальних стратегій
Google додасть нові сигнали, які будуть враховувати розумні стратегії призначення ставок для кампаній з рекламою додатків і торгових кампаній.
Всього буде три нових типи сигналів:
- рейтинги мобільних додатків;
- конкурентоспроможність цін;
- сезонність торгових кампаній.
Про нововведення можна почитати в Довідці Google.
Наприклад, рейтинги мобільних додатків дозволять коригувати ставки залежно від змісту і кількості відгуків на рекламований додаток.
Ціна вже включена в список сигналів для торгових кампаній в Google, але конкурентоспроможність прямо не вказана. Коли почне враховуватися цей сигнал, Google зможе оптимізувати ставки на основі ціни продукту в порівнянні з конкурентами — іншими учасниками аукціону. Низькі ціни, пропозиції і знижки будуть впливати на призначення ставок.
Google також скоро візьме до уваги сезонні тенденції в торгових кампаніях.
Поки невідомо, коли почнуть працювати нові сигнали. Фахівці вважають, що нововведення запрацює в найближчі місяці.
Facebook запустив нову стратегію управління ставками
Соціальна мережа Facebook анонсувала запуск нової стратегії управління ставками — граничну ціну (cost cap), яка дозволить підвищити рентабельність реклами і максимізувати обсяг конверсій, найбільш важливих для бізнесу.
На відміну від інших стратегій призначення ставок, які допомагають оптимізувати витрати, гранична ціна дозволяє рекламодавцеві встановити максимальну і комфортну для нього ціну конверсії або установки програми. А система буде намагатися отримати максимально кількість конверсій, не перевищуючи це значення. Такий підхід полегшує управління ставками, допомагає масштабувати кампанії, зберігаючи контроль над витратами, і максимізує віддачу від реклами.
Детальніше про всі можливості управління ставками на Facebook читайте в керівництві (на английскій мові).
#Вебаналітика
Google по новому буде аналізувати зображення
Google представив новий інструмент з лінійки продуктів Cloud Vision, який допоможе зробити розгорнутий аналіз зображень. Google Cloud Vision API дозволяє користувачам аналізувати зображення за допомогою машинного навчання.
Аналіз виконується за сімома напрямками, для кожного з яких в результатах виділена окрема вкладка:
- Faces
- Objects
- Labels
- Web Entities
- Text
- Properties
- Safe Search
Цей метод можна включати на сайти і в додатки. Також з його допомогою можна добувати дуже корисну інформацію про зображення, класифікувати за категоріями і підкатегоріями, досягати глибокого рівня деталізації інформації.
За допомогою програми можна добувати дуже корисну інформацію про зображення, класифікувати за категоріями і підкатегоріями, досягати глибокого рівня деталізації інформації.
Більш детально можна дізнатися з статті в SearchEngineJournal.
Google аналізує «no-click поведінку»
Google може багато дізнатися навіть, якщо користувач не натискає на сайт. Компанія Path Interactive провела дослідження феномену «результати без кліків» опитавши 1400 користувачів з різних країн.
Більшість користувачів не клацають на рекламні оголошення. Молода аудиторія використовує поради без кліків, а користувачі старшого віку шукає відповіді з інших органічних посилань, не довіряючи готовим радам.
Google представила новий мобільний шаблон Custom Search
Система користувальницького пошуку Custom Search представила новий мобільний шаблон. Тепер користувачеві стало простіше знаходити потрібну інформацію.
Вебмайстри можуть налаштовувати зовнішній вигляд вікна пошуку та сторінки результатів під стиль сайту, просувати результати, аналізувати поведінку користувачів, зв’язавши систему з Google Analytics.
Що змінилося:
- Вікно пошуку і уточнення тепер більш чіткі.
- Розмір мініатюри збільшився.
- Нумерація сторінок була спрощена.
Крім того, власники сайтів можуть відключити зміни для мобільних пристроїв, встановивши для атрибута «mobileLayout» пошукового елемента значення «відключено».