Головна » Блог » Стоп-фейк: як Google і Facebook борються з дезінформацією про китайський коронавірус

Стоп-фейк: як Google і Facebook борються з дезінформацією про китайський коронавірус

03.02.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


Проблема поширення і боротьби з новим видом коронавірусу 2019 nCoV, вперше зафіксованим в китайському місті Вухань, як і раніше на порядку денному. Тому не дивно, що кількість пошукових запитів щодо даних про хворих і видужали, дослідженнях в області лікування цього захворювання і заходи щодо його профілактики б’є рекорди. І цілком закономірно, що поряд з перевіреними відомостями в інтернеті в цілому і соціальних мережах зокрема з’являється багато інформаційного сміття, фейкових новин, а то і просто містифікацій.

Щоб не стати майданчиками для поширення дезінформації про коронавіруси і нагнітання паніки, такі компанії як Google, Facebook, Twitter, TikTok і ряд інших вирішили вжити заходів по боротьбі з нею.

Так, 31-го січня Google заявив про запуск SOS Alerts, які будуть з’являтися в пошуковій видачі у відповідь на відповідний пошуковий запит.

Нагадаємо, що вперше такі оповіщення з’явилися в Google в 2017-му році, щоб інформувати користувачів про стихійні лиха та інших небезпечних ситуаціях, пов’язаних з певним інцидентом або регіоном, а також для того, щоб вони могли розмістити оповіщення, що знаходяться в зоні ризику.

Зрозуміти, що SOS-повідомлення активовано у вашому регіоні, можна за відповідною написи вгорі сторінки видачі.

У блоках Google SOS Alerts будуть міститися тільки актуальні місцеві й глобальні новини з надійних джерел. Крім того, видача буде містити посилання на сайти організацій охорони здоров’я, на яких можна дізнатися правдиву інформацію про коронавіруси.

Разом з тим, Facebook вирішив блокувати інформацію про помилкові методи лікування, профілактики і інших недоведених теоріях, пов’язаних з 2019-nCoV. У соцмережі повідомили, що при виявленні таких постів будуть обмежувати можливість їх поширення, а також відправляти повідомлення користувачам, які їх публікують. Крім того, глобальні організації з охорони здоров’я зможуть поскаржитися на рекламу про продаж фальшивих ліків, після чого Facebook її видалить. В той самий час в Instagram будуть обмежені або заблоковані хештеги, використовувані для поширення дезінформації.

Також Facebook надав установ охорони організаціям можливість розмістити безплатну таргетовану рекламу, щоб вони могли провести освітні кампанії в тих регіонах, які постраждали від коронавірусу.

В іншій всесвітньої соцмережі, Twitter, заявили, що за останній місяць було опубліковано понад 15 млн твітів про коронавіруси. У зв’язку з цим була створена підказка «Дізнайтеся факти» (Know the facts), яка з’являється при пошуку інформації про захворювання всередині соцмережі. Це повинно спонукати користувачів керуватися офіційними даними Всесвітньої організації охорони здоров’я та Центрів по контролю за захворюваннями.

У соціальній мережі TikTok з’явилося посилання на сайт ВООЗ і заклик про необхідність повідомляти про появу інформації, яка може бути шкідливою і небезпечною для здоров’я.

Певні обмеження на контент, що містить інформацію про коронавіруси, ввели й інші глобальні онлайн-сервіси, такі як YouTube, Reddit і Snapchat.

Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем? Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook та Instagram.

 

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності