Головна » Блог » Apple буде запитувати дозвіл для показу власної цільової реклами в App Store

Apple буде запитувати дозвіл для показу власної цільової реклами в App Store

28.09.2021

Ольга Коцофанэ


Під час бета-тестування iOS 15 та iPadOS 15 в додатках Apple App Store, Apple News, Stock компанія вперше запросила дозвіл у користувачів на активацію або деактивацію персоналізованої реклами. Водночас, в iOS 14.5 і попередніх версіях мобільної операційної системи Apple, за замовчуванням увімкнуто персоналізовану рекламу.

Під час бета-тестування iOS 15 та iPadOS 15 в додатку Apple App Store, Apple News, Stock компанія вперше запросила дозвіл у користувачів на активацію або деактивацію персоналізованої реклами. Водночас, в iOS 14.5 і попередніх версіях мобільної операційної системи Apple, за замовчуванням увімкнуто персоналізовану рекламу.



Що змінилося в політиці Apple?

Компанія Apple стежить за антимонопольним законодавством. Зараз ці персоналізовані рекламні оголошення, що активовані за замовчуванням, предмет скарги організації із захисту даних France Digitale в CNIL. Асоціація, яка об’єднує понад 1800 французьких цифрових стартапів та інвесторів, вважає, що ці оголошення не відповідають правилам захисту особистих даних.

Тому, поява запиту про дозвіл на цільову рекламу в продуктах Apple може бути реакцією на заяву про порушення компанією Загального регламенту про захист даних (General Data Protection Regulation, GDPR), а саме відстеження користувачів у власних додатках за замовчуванням.

Проте рекламодавцям, які хочуть використовувати IDFA для відстеження реклами, потрібно отримати згоду через платформу Apple AppTrackingTransparency. Розробники та додатки повинні запитувати додаткові дозволи, які можуть знадобитися їм окремо, для дотримання закону і правил платформи Apple. Оновлені правила почали діяти з випуском iOS 14.5.

Таким чином, починаючи з iOS 15 Apple дотримується GDPR & ePrivacy, надавши користувачам можливість вибору: вікно із запитом дозволу на увімкнення або вимкнення персоналізованої реклами. Однак, в компанії як і раніше не застосовується ATT. Тому, щоб відмовитися від реклами, користувачам мобільних операційних систем iOS 14.5 і нижче доведеться вивчити налаштування свого пристрою. Щоб вимкнути персоналізацію, перейдіть в «Налаштування»> «Конфіденційність»> «Реклама Apple».

Як відключити рекламу в Apple

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності