Головна » Блог » Перевірка позицій сайту в AllPositions від А до Я

Перевірка позицій сайту в AllPositions від А до Я

06.06.2019

Ярослав Рушковський


06.06.2019

Ярослав Рушковський, SEO-спеціаліст Webpromo


Так склалося, що кращий спосіб оцінити ефективність просування сайту в органічному пошуку — заміряти позиції. І зробити це можна в сервісі AllPositions. Причому працювати там можна не тільки зі своїми проектами, але і з сайтами конкурентів. Втім, давайте краще ми детально розповімо як це працює.

Зміст:

  1. Початок роботи
  2. Створюємо проєкт
  3. Створення звіту позицій ключових слів
  4. Додаємо ключові запити в звіт
  5. Корисні фішки системи
  6. Альтернативні сервіси виміру позицій ключових слів
  7. Висновки

Початок роботи

Як і всюди, все починається з реєстрації — http://allpositions.ru/user/registration/.

Стандартне вікно реєстрації:

Три поля для заповнення і можна приступати до роботи. Не забудьте підтвердити реєстрацію по відправленої на пошту посиланням.

Після реєстрації вам дістанеться 1000 монет для тестування роботи сервісу. Монети — це внутрішня валюта. Один завмер одного ключового слова коштує 1 монету. Потім монети доведеться купувати за реальні гроші, але про це пізніше.

Створюємо проєкт

Кожен сайт, позиції по якому ви будете заміряти, в сервісі називається проектом. Після створення проекту переходите в звіти http://allpositions.ru/reports/site_position/

На сторінці сміливо натискайте кнопку “Додати”.

У спливаючому вікні заповніть наступні поля:

  • Назва проекту (якщо залишити порожнім, проект матиме назву адреси сайту);
  • Url проекту.

Після знову тисніть на кнопку “Додати”.

Новий проект створений. Тепер потрібно створити звіт.

Створення звіту позицій ключових слів

Позиції з потрібних ключових запитах можна подивитися тільки в звіті. Натисніть на “Додати звіт”.

Виконайте три прості кроки:

  1. Вказуйте всі домени сайту. Не забувайте галочку у відповідному полі, якщо є піддомени.

    Якщо немає, залишайте поле порожнім і натискайте “Далі”

  2. На другому кроці вибирайте пошукову систему, по якій буде відбуватися завмер.На даний момент з попередньо встановлених країн доступні:
    • Росія
    • Україна
    • Білорусь

    Із пошукових систем:

    • Яндекс
    • Google
    • Mail.ru
    • Rambler
    • Tut.by

    Якщо цікавить вимір позицій по інших регіонах, засмучуватися не потрібно. Це всього лише налаштування. Більш гнучке налаштування можна виконати натиснувши на кнопку “Додати Яндекс”.

    Або “Додати Google”.

    И да, замер позиций можно проводить сразу по нескольким поисковым системам. Потому никаких проблем не будет, если ваш сайт продвигается сразу на несколько регионов.

    Для прикладу я виберу 4 системи — це Яндекс і Google в Україні та Росії.

    Після вибору пошукових систем переходимо до наступного кроку “Далі”.

  3. На третьому кроці вказуємо частоту сканування.

Невелика ремарка. Сервіс AllPositions більшою мірою інтегрований з пошуковою системою Яндекс, тому в ньому більше налаштувань пов’язаних з нею.

Наприклад, “Перевірка позицій після апдейта Яндекса” і т.д.

Якщо хочете уникнути автоматичного списання коштів системою, вказуйте частоту “на вимогу”.

Натискаємо “Додати”.

Додаємо ключові запити в звіт

Після настройки відкривається можливість додати в нього ключові запити.

Клікайте на Додати звіт “і вказуйте цікавлять пошукові запити у вікні. Кожен запит з нового рядка.

Якщо є файл із зібраним семантичним ядром для сайту, можна використовувати функцію Імпорту запитів.

Після того як внесли всі питання, що цікавлять ключі, натискайте на “Додати”.

Відразу запуститися процес виміру позицій за вказаними ключових запитах. Залишиться лише трохи почекати … або багато, якщо у вас велика кількість запитів. Але, треба віддати сервісу належне, він працює досить швидко.

Про хід роботи сигналізує індикатор у правій частині сторінки

Ось як виглядає звіт по позиціях:

  1. Запити, які ми додали самі.
  2. Частота (за замовчуванням дані беруться з wordstat.yandex.ru).
  3. Пошукові системи (які ми вибрали для звіту).
  4. Колонка з прочерками. У ній буде виводиться інформація, коли за запитами буде 2 і більше виміру позицій. Сама інформація буде показувати тенденцію зростання або спаду запиту.

  5. Дата виміру позицій.

Посилання на сам звіт — http://allpositions.ru/reports/guest/index/860583/8e111a7cea1a82f553c3cfc8f14b19f3

Для створення подібної посилання вибирайте “Звіт для клієнтів” і натискайте на “Звіт”.

Корисні фішки системи

  1. У звіті можете подивитися, яку сторінку виявила система по кожному із запитів. Для цього необхідно натиснути на цифру позиції навпроти запиту.

  2. Кожному запиту можна задати цільової URL. Для цього натискайте на сам ключовий запит.

    У вікні прописуйте необхідну адресу сторінки.

  3. Пошукова система може відображати не ту сторінку, яку ви просуваєте за цільовим запитом, тому краще це зробити.
  4. Прискорити процес допоможе файл у форматі .csv, в якому потрібно прописати Запит; URL. Обов’язково розділіть через крапку з комою. Кожен запит з цільовим урлом повинні бути з нового рядка. наприклад:википедия;https://ru.wikipedia.orgкавказкая пленица;https://ru.wikipedia.org/wiki/Після використовуйте систему Імпорту.

  5. Використовуйте угруповання запитів по посадковим сторінкам. Якщо кластерізованний семантика знаходиться в відповідних групах, аналіз спрощується (особливо при великих обсягах). І тому створюйте файл у форматі .csv і повторюйте всі дії з пункту 2 (тільки замість URL вказуйте назву групи). Або вибирайте потрібні запити в самому звіті.

    Нижче вибирайте “Перемістити в іншу групу”.

    Після натискання на “Застосувати” можете вибрати групу або створити нову.

    Після переміщення відфільтрувати запити можна в “Групі запитів”.

  6. Для зміни вже створеного звіту можна використовувати:

    • Додати запит (додавання нових запитів через інтерфейс системи).
    • Оновити звіт (запуск вімиру позицій).
    • Налаштування (викликає вікно із пункту “Створення звіту позицій ключових слів”).
  7. Зв’яжіть аналітику і AllPositions. Це дозволить вам бачити ще більш повну картину по сайту. Зробити це можна в розділі “Статистика”.
  8. Користуйтеся довідкою, якщо незрозумілий якийсь із розділів.

Альтернативні сервіси виміру позицій ключових слів

Наведу альтернативні сервіси дозволяють заміряти позиції:

  1. Search Console і/або Яндекс.Вебмайстер
  2. Seranking.ru
  3. Topvisor.ru
  4. Serpstat.com
  5. Rush-Analytics.ru
  6. Rankinity.ru
  7. Seolib.ru
  8. Line.pr-cy.ru

У кожного з цих сервісів, незважаючи на специфіку і спрямованість, є можливість виміру позицій. Але тільки AllPositions є вузьконаправленим інструментом, що дозволяє максимально просто заміряти позиції як свого сайту, так і сайтів конкурентів.

Висновки

Сервіс AllPositions простий в освоєнні і використанні. У ньому можна отримати ключову інформацію для аналізу ефективності просування в органічному пошуку. Гнучка система настройки і автоматизації звітів робить сервіс корисним і для SEO-фахівців, і для власників сайту.

Последние материалы рубрики

Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити...

Facebook представив нову ініціативу для малого і середнього бізнесу. В його основу лягла ідея персоналізації. Детальніше про це читайте в...

Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?

Як правильно оформити сторінку з контактами в...

У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на...

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті