У картці Google My Business незабаром з’явиться атрибут з типами послуг
28.11.2019
В Google My Business для місцевих компаній, що працюють в сфері послуг, стала доступна функція, яка покликана генерувати більш релевантні ліди. Поки скористатися нею можуть підприємці з США, але ще з серпня її тестували і в інших країнах.
Сервіс GMB рекомендуватиме локальним бізнесам вказувати надані ними послуги, вибравши одну або кілька з стандартизованого списку. Якщо серед запропонованих варіантів не знайдеться підходящого, його можна буде вказати самостійно.
В панелі управління GMB на відповідній вкладці з’явилося багато варіантів послуг для різних сфер діяльності. Їх можна вибрати в якості атрибутів картки. В першу чергу вони призначені для невеликих компаній і приватних підприємців, таких як майстерні, репетитори, кваліфіковані робітники.
Наприклад, сантехнічна компанія може уточнити перелік своїх послуг, вказавши в картці GMB «Установка кранів» або «Ремонт туалету».
Таким чином Google одночасно хоче спростити користувачам пошук потрібних послуг і швидше приводити компаніям клієнтів.
Відзначимо, що в Google передбачено й інший функціонал по генерації лідів, доступний в Україні, з яким можна детально ознайомитися на сторінці послуг Webpromo.