Головна » Блог » Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням

22.02.2021

Ольга Коцофане


Релевантність пошукових оголошень — один з ключових питань, над яким Google постійно працює. І чергове оновлення покликане залучити більше клієнтів для бізнесів онлайн і розширити охоплення. Так, з 18 лютого 2021 року пошукові оголошення стали адаптивними за замовчуванням для всіх пошукових кампаній в Google Рекламі. Для того, щоб створити розгорнутий текстове оголошення, необхідно буде вибрати даний тип оголошення вручну.

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням



Основні причини, за якими Google вважав за краще встановити за замовчуванням саме адаптивний формат оголошень:

  • створення займає менше часу, бо найкраще поєднання заголовків і описів, а також ширина оголошень підбирається автоматично;
  • більш висока релевантність, тому що враховуються місце розташування та інтереси клієнта;
  • реклама частіше бере участь в аукціонах і показується по більшій кількості запитів, що підвищує охоплення оголошень;
  • більше торкань з ЦА за рахунок більшої кількості плейсмент.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна...

Технології, які Google планує використовувати у найближчому майбутньому. Короткий огляд, що потрібно знати про зміни.

Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?

Аналіз мобільного ринку показує скільки сьогодні користувачі витрачають на покупку мобільних додатків. Яку суму витрат становитиме...

Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

Наскільки важливо для Google наповнення ключовими словами? Оновлення Google, що змінили принципи SEO та критерії ранжування сайтів

Статистика: наскільки швидко зростає популярність Social commerce?

Звіт Accenture прогнозує, скільки відсотків доходу надходитиме від Social commerce. Хто купує у соціальних мережах, а також найпопулярніші товари

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті