Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням
22.02.2021
Релевантність пошукових оголошень — один з ключових питань, над яким Google постійно працює. І чергове оновлення покликане залучити більше клієнтів для бізнесів онлайн і розширити охоплення. Так, з 18 лютого 2021 року пошукові оголошення стали адаптивними за замовчуванням для всіх пошукових кампаній в Google Рекламі. Для того, щоб створити розгорнутий текстове оголошення, необхідно буде вибрати даний тип оголошення вручну.
Основні причини, за якими Google вважав за краще встановити за замовчуванням саме адаптивний формат оголошень:
- створення займає менше часу, бо найкраще поєднання заголовків і описів, а також ширина оголошень підбирається автоматично;
- більш висока релевантність, тому що враховуються місце розташування та інтереси клієнта;
- реклама частіше бере участь в аукціонах і показується по більшій кількості запитів, що підвищує охоплення оголошень;
- більше торкань з ЦА за рахунок більшої кількості плейсмент.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Ключові фрази long tail – значна частина SEO-оптимізації сайту;
- Як змінилась роль директора з маркетингу після пандемії? Дослідження LinkedIN та досвід Webpromo;
- Які соцмережі та месенджери найпопулярніші серед українців?
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.