Головна » Блог » Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням

22.02.2021

Ольга Коцофане


Релевантність пошукових оголошень — один з ключових питань, над яким Google постійно працює. І чергове оновлення покликане залучити більше клієнтів для бізнесів онлайн і розширити охоплення. Так, з 18 лютого 2021 року пошукові оголошення стали адаптивними за замовчуванням для всіх пошукових кампаній в Google Рекламі. Для того, щоб створити розгорнутий текстове оголошення, необхідно буде вибрати даний тип оголошення вручну.

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням



Основні причини, за якими Google вважав за краще встановити за замовчуванням саме адаптивний формат оголошень:

  • створення займає менше часу, бо найкраще поєднання заголовків і описів, а також ширина оголошень підбирається автоматично;
  • більш висока релевантність, тому що враховуються місце розташування та інтереси клієнта;
  • реклама частіше бере участь в аукціонах і показується по більшій кількості запитів, що підвищує охоплення оголошень;
  • більше торкань з ЦА за рахунок більшої кількості плейсмент.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Як працює монетизація в українському Ютубі

Як працює монетизація в українському YouTube?

Заробляти гроші на YouTube – навряд причина створення каналу, але можливості заробітку приємний бонус. Наразі YouTube пропонує одразу кілька...

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Більшість погодяться, що Google Analytics 4 має свої переваги. Які з них будуть корисними для PPC-спеціалістів – розповімо у цій статті.

Аудит юзабіліті сайту: навіщо його проводити і як це...

Якщо ви не знаєте, які ключові етапи включає в себе проведення аудиту юзабіліті веб-сайту, тоді рекомендуємо до прочитання цю статтю....

Найкращий час для постингу в Telegram у 2023 році

Telegram — це платформа, яку сучасні бренди активно використовують у своїх маркетингових стратегіях. На швидкість розвитку і показники...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності