Головна » Блог » Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням

22.02.2021

Ольга Коцофане


Релевантність пошукових оголошень — один з ключових питань, над яким Google постійно працює. І чергове оновлення покликане залучити більше клієнтів для бізнесів онлайн і розширити охоплення. Так, з 18 лютого 2021 року пошукові оголошення стали адаптивними за замовчуванням для всіх пошукових кампаній в Google Рекламі. Для того, щоб створити розгорнутий текстове оголошення, необхідно буде вибрати даний тип оголошення вручну.

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням



Основні причини, за якими Google вважав за краще встановити за замовчуванням саме адаптивний формат оголошень:

  • створення займає менше часу, бо найкраще поєднання заголовків і описів, а також ширина оголошень підбирається автоматично;
  • більш висока релевантність, тому що враховуються місце розташування та інтереси клієнта;
  • реклама частіше бере участь в аукціонах і показується по більшій кількості запитів, що підвищує охоплення оголошень;
  • більше торкань з ЦА за рахунок більшої кількості плейсмент.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті