Google анонсував появу нових типів розмітки, але впроваджувати їх стане складніше
04.02.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
Аналітик Google Джон Мюллер заявив, що в найближчому майбутньому буде створено більше типів розмітки для структурованих даних, що, найімовірніше, ускладнить процес їх впровадження.
Про це він сказав під час чергової відеозустрічі вебмайстрів у відповідь на питання про складнощі додавання розмітки Schema.org, яка до квітня поточного року повинна замінити застарілу розмітку Data-vocabulary.org.
За словами Мюллера, впровадження нових типів розмітки пов’язано з майбутнім ускладненням пошукових запитів, у відповідь на які повинні з’являтися нестандартні результати видачі. Також нові типи розмітки дадуть можливість Google Assistant «промовляти» ці результати.
Він припустив, що з часом штучний інтелект зможе виконувати завдання по додаванню розмітки на сайт. Але поки вебмастерам варто або потурбуватися вивченням JSON-LD, щоб додавати розмітку самому, або, якщо їх веб-ресурс зроблений на основі CMS, підключити плагіни, які будуть розмічати контент автоматично.
Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем?
Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook та Instagram.