Головна » Блог » Google анонсував появу нових типів розмітки, але впроваджувати їх стане складніше

Google анонсував появу нових типів розмітки, але впроваджувати їх стане складніше

04.02.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


Аналітик Google Джон Мюллер заявив, що в найближчому майбутньому буде створено більше типів розмітки для структурованих даних, що, найімовірніше, ускладнить процес їх впровадження. 

Про це він сказав під час чергової відеозустрічі вебмайстрів у відповідь на питання про складнощі додавання розмітки Schema.org, яка до квітня поточного року повинна замінити застарілу розмітку Data-vocabulary.org.

За словами Мюллера, впровадження нових типів розмітки пов’язано з майбутнім ускладненням пошукових запитів, у відповідь на які повинні з’являтися нестандартні результати видачі. Також нові типи розмітки дадуть можливість Google Assistant «промовляти» ці результати.

Він припустив, що з часом штучний інтелект зможе виконувати завдання по додаванню розмітки на сайт. Але поки вебмастерам варто або потурбуватися вивченням JSON-LD, щоб додавати розмітку самому, або, якщо їх веб-ресурс зроблений на основі CMS, підключити плагіни, які будуть розмічати контент автоматично.

Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем?

Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на нас в Facebook та Instagram.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності