Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб повернути інвестиції

Як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб повернути інвестиції

29.07.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Медіапланування та розробка стратегії запуску рекламних кампаній починається з брифу. Це джерело інформації про бізнес. Від якості заповнення брифу, в тому числі, залежить наскільки стратегія та  відповідатимуть вашим цілям та очікуванням. Бриф на контекстну рекламу допоможе виділити цілі та завдання, а також внести в курс справи команду фахівців, які працюватимуть над вашим проектом. Це важливий етап, який не варто пропускати навіть якщо ліди потрібні були “ще вчора”. У цій статті ми розповімо, що включає бриф, які функції він виконує і як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб повернути інвестиції.

Зміст:

  1. Що включає бриф на контекстну рекламу?
  2. Завдання брифа
  3. Як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу?
  4. Висновки

Бриф на контекстную рекламу



Що включає бриф на контекстну рекламу?

Як правило, менеджер агентства інтернет-реклами просить маркетолога заповнити невеликий бриф, який включає ряд питань про:

  • Сферу діяльності компанії;
  • Цілі та завданнях проекту;
  • Раніше проведенні маркетингові активності;
  • Запланований бюджет і т.д.

Ця інформація необхідна фахівцям, щоб ознайомитись зі специфікою бізнесу, оцінити реалістичність досягнення KPIs та розробити ефективну стратегію запуску контекстної реклами. Завдання маркетолога, при заповненні брифа занурити майбутніх партнерів у нюанси та особливості бізнесу.

 

Завдання брифа

Основна функція брифа ознайомча. По суті, це точка відліку майбутньої співпраці агенції та маркетолога. І щоб ця співпраця надалі була тривалою та успішною, партнерам важливо краще дізнатися один одного і визначити на скільки їх бачення та підхід збігаються. З основних завдань брифу можна виділити:

  • Структурувати цілі та завдання проекту
  • Ввести в курс справи фахівців з налаштування контекстної реклами
  • Виділити основну інформацію, яка потрібна для запуску контекстної реклами

Як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу?

Добре заповнений бриф допоможе мінімізувати непорозуміння між партнерами та збільшить шанс, що результати рекламних кампаній виправдають очікування маркетолога. Важливо детально і поетапно заповнити всі поля, які включає бриф.

1. Вкажіть загальну інформацію про компанію

Залишіть базову інформацію про компанію: назва, рід діяльності.

2. Залишіть контактні дані

Вкажіть свої контакти (телефон, e-mail), щоб з вами завжди можна було зв’язатися та надіслати потрібну інформацію. Додатково можна зазначити контакти інших членів маркетингової команди, які можуть поділитися корисною інформацією з фахівцями. Наприклад, якщо у вас є штатний таргетолог, він може надати дані про цільову аудиторію на основі статистики рекламних кампаній.

3. Поділіться посиланням на сайт

Також обов’язково залиште посилання на ваш сайт. Так спеціалісти зможуть ознайомитись з інформацією про ваш бізнес та проаналізувати посадкові сторінки. Це дасть розуміння того, наскільки ресурс готовий до запуску контекстної реклами. Коефіцієнт конверсій багато в чому залежить від релевантності та зручності сторінки, на яку потрапляє користувач після натискання на рекламу, тому важливо провести попередню оцінку.

4. Який бренд, товари чи послуги потрібно рекламувати?

Якомога детальніше опишіть послугу або товар, який випропонуєте, включаючи сезонність, напрямки, ціновий сегмент, середній чек і частоту повторних покупок.

5. Які ваші конкурентні переваги?

Вкажіть конкурентні переваги вашого бізнесу. Чому клієнт має купити саме у вас? Сюди можна віднести УТП, систему знижок та бонусів, карти лояльності постійних клієнтів тощо. Ефективність контекстної реклами багато в чому залежить від якості пропозиції. Зазначену вами інформацію фахівці надалі зможуть використовувати у рекламних оголошеннях, тому важливо детально описати усі переваги.

Бриф на контекстную рекламу



6. Хто ваші прямі конкуренти?

Вкажіть 3-4 сайти ваших конкурентів online, спеціалісти проаналізують конкуруючі ресурси (оцінять обсяг трафіку, рекламні канали тощо).

7. Як відбувається покупка товару/послуги?

Поетапно опишіть процес купівлі вашого товару чи послуги, починаючи з верхньої частини воронки “Виникнення потреби”. Вкажіть дії, які робить користувач на сайті для оформлення замовлення. Розкажіть, як довго клієнт може приймати рішення перед покупкою. Наприклад, замовити футболку можна в кілька кліків, оскільки це недорога та імпульсивна покупка, а ось рішення про придбання автомобіля можна обмірковувати кілька місяців. Ці дані впливають на відстеження ефективності контекстної реклами.

8. Чи був у вас досвід запуску контекстної реклами?

Якщо раніше ви запускали контекстну рекламу, обов’язково опишіть свій досвід. Які рекламні кампанії добре відпрацювали, а які не дали результату? В ідеалі в такому разі надати фахівцям доступ до рекламного кабінету та дати можливість їм проаналізувати перспективи та зони зростання компаній, що вже відпрацювали. Також вкажіть, чи є діючі рекламні активності, це важливо враховувати при розробці стратегії.

9. Які продукти чи категорії найпріоритетніші?

Вкажіть найпріоритетніші категорії товарів/послуг для бізнесу. Це допоможе оптимально розподілити бюджет, закладений на контекстну рекламу.

10. Хто ваша цільова аудиторія?

Важливо надати фахівцям інформацію про те, хто ваші клієнти та детально описати цільову аудиторію, для цього вкажіть:

  • Стать
  • Вік
  • Сімейний стан
  • Рівень освіти
  • Рівень доходів
  • Місце проживання
  • Сферу діяльності
  • Потреби, страхи та бажання
  • Відвідувані сайти

Бажано скласти кілька портретів ЦА. Про те, як це зробити, ви можете прочитати в нашій статті: Продуктивний маркетинг: Як визначити цільову аудиторію для вашої ніші?

11. На які регіони потрібно налаштувати рекламну кампанію?

Вкажіть у порядку пріоритетності, які регіони необхідно увімкнути під час показу рекламних оголошень.

12. Які KPIs для рекламної кампанії ставите?

Вкажіть досяжні та реалістичні цілі рекламних кампаній, важливо, щоб вони були оцифровані та вимірні. Наприклад, залучити з контекстної реклами 20 000 трафіку та отримати 200 лідів у рамках наступного року. Якщо ви вже маєте статистику рекламних кампаній, ваші KPIs можуть виглядати так: збільшити CTR з 7% до 12% і підвищити коефіцієнт конверсій з 1% до 2% за півроку. Фахівці зіставляють ваші цілі з рекламним бюджетом та результатами раніше запущених кампаній, після чого оцінять реалістичність виконання KPIs.

Бриф на контекстную рекламу



13. Який бюджет ви плануєте на контекстну рекламу?

Вкажіть закладений бюджет у межах місяця на запуск рекламних кампаній. Спеціалісти спрогнозують ймовірну кількість показів, кліків, CTR, вартість кліка. І на основі цих даних вже розроблять медіаплан для вашого проекту.

14. На які показники в аналітиці ви орієнтуєтесь під час оцінки результативності рекламної кампанії?

Спеціалісти з налаштування та ведення контекстної реклами готують звіти, як правило, щотижня, щомісяця та щокварталу. Результати рекламних кампаній обговорюються із маркетологом. Для того, щоб “бути на одній хвилі”, важливо орієнтуватися на ті самі показники. Тому вкажіть, які метрики аналізуєте ви.

Висновки:

Саме з брифу починається розробка стратегії та медіапланування. Основна функція брифа ознайомча. По суті, це точка відліку майбутньої співпраці агенції та маркетолога. І щоб ця співпраця надалі була тривалою та успішною, партнерам важливо краще дізнатися один одного і визначити на скільки їх бачення та підхід збігаються. Завдання маркетолога заповнити бриф якомога детальніше та занурити майбутніх партнерів у нюанси та особливості бізнесу. Не варто упускати цей важливий етап, оскільки це може призвести до непорозумінь та розбіжностей у майбутньому.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Вже запущена реклама? Замовте аудит та отримаєте рекомендації про скорочення витрат на Google

 

    Останні матеріали рубрики

    Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

    SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

    Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

    Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

    Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

    Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

    Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

    Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

    Підпишіться на нашу розсилку
    Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
    Підписка на розсилку в Telegram
    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності