Головна » Блог » Які соцмережі і месенджери найпопулярніші серед українців?

Які соцмережі і месенджери найпопулярніші серед українців?

15.02.2021

Ольга Коцофане


Український оператор мобільного зв’язку Київстар проаналізував соціальні мережі і месенджери, якими користуються його абоненти. Компанія використала в своєму дослідженні узагальнені і знеособлені дані про мобільний дата-трафік в мережі оператора. Результати наводимо нижче.

Мобильный оператор назвал самые популярные мессенджеры и социальные сети среди украинцев

 

ТОП-4 месенджерів:

  • Viber використовує 12 млн абонентів Київстар.
  • Facebook Messenger на другому 11 млн абонентів компанії.
  • Telegram вибирають 6 млн абонентів оператора.
  • WhatsApp — четвертий за популярністю месенджер з близько 5 млн абонентів.

 

ТОП-5 соціальних мереж:

  • Facebook і YouTube — найпопулярніші соціальні мережі серед абонентів Київстар. Аудиторія платформ — близько 13 млн абонентів.
  • Instagram користується близько 10 млн абонентів.
  • Twitter все ще актуальний. Соцмережею користується 7 млн клієнтів оператора.
  • Tik Tok замикає ТОП-5 соціальних мереж серед українців за версією Київстар. Ним користується 5,5 млн абонентів компанії.

 

Скільки часу українці проводять в соцмережах?

  • За кількістю проведеного часу в аналізі Київстар лідирує платформа Tik Tok. Абоненти оператора проводять в соцмережі майже 1,5 години. А кожен десятий користувач проводить в цьому додатку більше 4 годин на день.
  • YouTube дивляться в середньому 54 хвилини в день, а стрічку Facebook — 44 хвилини.
  • Найпопулярніше час для моніторингу соцмереж — обідня перерва з 12 до 13 годин і вечір з 18 до 22 годин.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті