Головна » Блог » Які соцмережі і месенджери найпопулярніші серед українців?

Які соцмережі і месенджери найпопулярніші серед українців?

15.02.2021

Ольга Коцофане


Український оператор мобільного зв’язку Київстар проаналізував соціальні мережі і месенджери, якими користуються його абоненти. Компанія використала в своєму дослідженні узагальнені і знеособлені дані про мобільний дата-трафік в мережі оператора. Результати наводимо нижче.

Мобильный оператор назвал самые популярные мессенджеры и социальные сети среди украинцев

 

ТОП-4 месенджерів:

  • Viber використовує 12 млн абонентів Київстар.
  • Facebook Messenger на другому 11 млн абонентів компанії.
  • Telegram вибирають 6 млн абонентів оператора.
  • WhatsApp — четвертий за популярністю месенджер з близько 5 млн абонентів.

 

ТОП-5 соціальних мереж:

  • Facebook і YouTube — найпопулярніші соціальні мережі серед абонентів Київстар. Аудиторія платформ — близько 13 млн абонентів.
  • Instagram користується близько 10 млн абонентів.
  • Twitter все ще актуальний. Соцмережею користується 7 млн клієнтів оператора.
  • Tik Tok замикає ТОП-5 соціальних мереж серед українців за версією Київстар. Ним користується 5,5 млн абонентів компанії.

 

Скільки часу українці проводять в соцмережах?

  • За кількістю проведеного часу в аналізі Київстар лідирує платформа Tik Tok. Абоненти оператора проводять в соцмережі майже 1,5 години. А кожен десятий користувач проводить в цьому додатку більше 4 годин на день.
  • YouTube дивляться в середньому 54 хвилини в день, а стрічку Facebook — 44 хвилини.
  • Найпопулярніше час для моніторингу соцмереж — обідня перерва з 12 до 13 годин і вечір з 18 до 22 годин.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті