Які соцмережі і месенджери найпопулярніші серед українців?
15.02.2021
Український оператор мобільного зв’язку Київстар проаналізував соціальні мережі і месенджери, якими користуються його абоненти. Компанія використала в своєму дослідженні узагальнені і знеособлені дані про мобільний дата-трафік в мережі оператора. Результати наводимо нижче.
ТОП-4 месенджерів:
- Viber використовує 12 млн абонентів Київстар.
- Facebook Messenger на другому 11 млн абонентів компанії.
- Telegram вибирають 6 млн абонентів оператора.
- WhatsApp — четвертий за популярністю месенджер з близько 5 млн абонентів.
ТОП-5 соціальних мереж:
- Facebook і YouTube — найпопулярніші соціальні мережі серед абонентів Київстар. Аудиторія платформ — близько 13 млн абонентів.
- Instagram користується близько 10 млн абонентів.
- Twitter все ще актуальний. Соцмережею користується 7 млн клієнтів оператора.
- Tik Tok замикає ТОП-5 соціальних мереж серед українців за версією Київстар. Ним користується 5,5 млн абонентів компанії.
Скільки часу українці проводять в соцмережах?
- За кількістю проведеного часу в аналізі Київстар лідирує платформа Tik Tok. Абоненти оператора проводять в соцмережі майже 1,5 години. А кожен десятий користувач проводить в цьому додатку більше 4 годин на день.
- YouTube дивляться в середньому 54 хвилини в день, а стрічку Facebook — 44 хвилини.
- Найпопулярніше час для моніторингу соцмереж — обідня перерва з 12 до 13 годин і вечір з 18 до 22 годин.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo;
- Як отримати приріст +84,5% безкоштовного трафіку навіть з урахуванням спаду сезонності;
- Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.