Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як швидко знайти дублі сторінок на сайті? 10 простих способів

Як швидко знайти дублі сторінок на сайті? 10 простих способів

16.02.2021

Ольга Коцофане


Дублі — це сторінки, які повністю або частково повторюють контент із «материнської» сторінки. З точки зору SEO наявність дублікатів робить сайт вразливим і впливає на його рейтинг в пошуковій видачі. Тому в цій статті ми покажемо, як виглядають дублі сторінок і як їх швидко знайти.

Як швидко знайти дублі сторінок на сайті? 10 простих способів

 

Чому дублі сторінок погано впливають на сайт? 

  • Втрачається вага сторінки, що призводить до зниження позицій сайту в пошуковій видачі.
  • Знижується унікальність контенту.
  • Підвищується час на індексацію сайту.
  • Релевантність сайту падає, в результаті чого втрачається можливий трафік користувачів.
  • Також дублі можуть формувати додатковий індекс (supplemental results). Якщо на сайті є сторінки, що потрапили під такий фільтр, в кінці списку сайтів з основних результатів видачі відображається повідомлення: «Ми приховали деякі результати, які дуже схожі на попередні».
  • У гіршому випадку дублі сторінок можуть призвести до накладення санкцій пошуковими системами на ваш сайт або взагалі до бану.

З усього сказаного вище можна зробити висновок, що з дублями сторінок потрібно боротися. Робити це необхідно швидко і безпомилково, щоб мінімізувати кількість проблем і поліпшити працездатність сайту.

 

Як виглядають дублікати сторінок?

Почнемо з того, що дублі бувають зовнішні і внутрішні.

  • Зовнішні або міждоменні дублікати це, коли два або більше різних домену мають одну і ту ж копію сторінки, проіндексовану пошуковими системами.
  • Внутрішні дублі з’являються на одному і тому ж веб-сайті через різні URL.

Залежно від кількості дубльованого контенту дублі сторінок бувають також повні та часткові.

  • Повні дублі містять ідентичний контент і знаходяться на іншому url.
  • Часткові дублі дублюють лише певний фрагмент вмісту сторінки, тому їх складніше виявити.

Найпоширеніші типи дублів сторінок на сайті:

  1. Два сайти з різними доменними іменами, один з яких починається на www, а інший ні. В інтернет-маркетингу такі сайти-копії ще називаються «дзеркалами».

Приклад: www.mysite.ua та mysite.ua

  1. Дублі сторінок з протоколами http і https.

Приклад: https://mysite.ua та http://mysite.ua

  1. Два різних файли з HTML розміткою. У папці сайту можна виявити два файли з однаковими назвами, але з різними розширеннями .php, .html і .htm (швидше за все файли мають назву index або home).

Приклад: https://mysite.ua/home/ та https://mysite.ua/home/index.html

  1. Сторінки зі зворотним слешем і без. 

Приклад: mysite.ua/contacts та mysite.ua/contacts/.

  1. Дублікати з множинними слешами в середині або в кінці URL-адреси.

Приклад: https://mysite.ua///, https://mysite.ua///home/

  1. Дублі в верхньому і нижньому регістрі. Це однакові сторінки з малими та великими літерами в URL.

Приклад: https://mysite.ua/example та https://mysite.ua/EXAMPLE

  1. Сторінки з довільними символами, літерами або цифрами в URL. Вони можуть знаходитися в середині або в кінці адреси, на різних рівнях вкладеності або на одному і тому ж.

Приклад: https://mysite.ua/home та https://mysite.ua/home/qufs2341qw

  1. Дублі з заміною дефіса на нижнє підкреслення в URL і навпаки.

Приклад: https://mysite.ua/home-page та https://mysite.ua/home_page

  1. Сторінки з некоректно вказаною ієрархією розділів.

Приклад: https://mysite.ua/menu/example та https://mysite.ua/example/menu

  1. Дублі без вказівки рівня вкладеності.

Приклад: https://mysite.ua/menu/category-1 та https://mysite.ua/category-1

  1. Сторінки друку та PDF для завантаження, які повністю копіюють вміст вихідної сторінки.

Приклад: https://mysite.ua/price та https://mysite.ua/price.pdf

  1. Копії, створені сторінками фільтрів, угруповань і пагінації.

Приклад: https://mysite.ua/category/tovar-1 та https://mysite.ua/category/tovar-1/brand=name/

  1. Блоки коментарів і відгуків, які створюють додатковий параметр в адресі.

Прикад: https://mysite.ua/category/tovar-1 та https://mysite.ua/category/tovar-1/otzyvy

  1. Дублі, які створюються реферальними посиланням.

Приклад: https://mysite.ua/register/ та https://mysite.ua/register/?refid=11111 або https://mysite.ua/index.php?cf=reg-newr&ref=Partner1

  1. Сторінки з доп. параметрами і UTM-мітками.

Приклад: https://mysite.ua/blog та https://mysite.ua/blog/?utm_source=social&utm_campaign=cpc&utm_term=promo

 

Як знайти дублі сторінок на сайті?

На сьогоднішній день існує безліч способів виявлення дубльованого контенту на внутрішніх і зовнішніх URL.

Спосіб 1. Вручну на сайті.

Найдавніший спосіб знайти дублі на сайті — здійснити перевірку вручну, а потім внести зміни в код або видалити дублікат. Це довше, ніж при використанні спеціальних сервісів, але надійно і ефективно. При цьому відразу видно, доступна сторінка чи ні.

Спосіб 2. Провести пошук дублів вручну, використовуючи видачу пошукача.

Відкрийте браузер і введіть туди назву вашого сайту відповідно до шаблону “Site: yoursite.ua” або “Site: www.yoursite.ua”. Такий запит покаже всі сторінки сайту, які беруть участь в індексації. Переглядаємо очима все посилання, звертаючи увагу на заголовки, описи, а також URL посилання (*). Серед цього різноманіття шукаємо сайти зі схожими критеріями (*). Цей складний процес займає багато часу, але він може принести дуже хороший результат.

Спосіб 3. За допомогою сервісу Google Search Console.

У Google Search Console відкриваємо розділ “Покриття” і дивимося на пункт пов’язаний з винятками з індексу сторінок.

Як виявити дублі сторінок за допомогою Google Search Console

Корисно знати! Аналогічну перевірку можна провести в Яндекс.Вебмастер. Для цього заходимо в розділ «Індексування», далі — «Сторінки в пошуку». Там можна побачити поточну індексацію сайту і шукані дублі сторінок.

Спосіб 4. Онлайн-сервіс ApollonGuru.

Це безкоштовний сервіс, за допомогою якого можна перевірити за один раз до п’яти URL-адрес. Щоб запустити перевірку, потрібно ввести посилання на сторінки, які вимагають аналізу. Після деякого очікування програма видасть інформацію стостовно дублів вибраних сторінок.

Сервіси для пошуку дублів сторінок на сайту

Спосіб 5. Програма під назвою «Screaming Frog Seo Spider».

Дана утиліта з розряду умовно-безкоштовних дає можливість перевірити 500 посилань, після чого потрібно буде придбати повну версію, яка має додатковий функціонал. Принцип роботи програми простий. Даний аналізатор сайтів допоможе виявити: SEO-дублі сторінок, дублікати заголовків і meta описів.

Спосіб 6. «Xenu» — повністю безкоштовна утиліта.

Основними мінусами софта є повільна швидкість і низька ефективність. Пошук дублів в ній здійснюється за рахунок тих же чинників, що і в програмах представлених вище.

Спосіб 7. За допомогою Serpstat.

Для цього потрібно увійти до свого кабінету і виконати «Аудит сайту» або «Аудит сторінки».

Як знайти дублі сторінок на сайті через Serpstat

Потім в зведенні по помилках необхідно перейти в розділ «Метатеги» і знайти пункт «дублює Title». Якщо біля нього чек-бокс буде пофарбований в сірий колір, значить на вашому сайті знайдені такі неполадки.

Як знайти дублі сторінок на сайті через Serpstat

Джерело: Serpstat

Також побічно можна знайти дублі за допомогою пункту «дублює Description» Дотримуйтесь рекомендацій і постарайтеся вирішити проблему якомога швидше.

Як знайти дублі сторінок на сайті через Serpstat

Джерело: Serpstat

Спосіб 8. За допомогою сервісу Copyscape.

Ще один зручний безкоштовний онлайн-інструмент для пошуку дубльованого контенту. У рядок введення на головній сторінці сайту сервісу вводимо URL-адресу сторінки, яку хочемо перевірити. Щоб одночасно перевірити до 10 тис. Сторінок, необхідно купити платний пакет.

Сервіси для пошуку дублів сторінок на сайту

Спосіб 9. Сканування через Siteliner.

На головній сторінці потрібно ввести в рядок URL-адресу сайту і дочекатися результатів перевірки.

Сервіси для пошуку дублів сторінок на сайту

Після завершення перевірки вам буде доступний розділ з дубльованим контентом.

Як знайти дублі сторінок на сайті через Siteliner

У звіті ви знайдете список посилань, що містять дубльований контент. Там же — кількість дублів для кожної сторінки і кількість збігається контенту між ними у відсотках.

Як знайти дублі сторінок на сайті через Siteliner

Спосіб 10. Аудит сайту за допомогою Ahrefs.

Сервіс проаналізує всі HTML-теги сайту і виділить ті збіги, які погано впливають на його ранжування. На скріншоті нижче можна побачити, що жовтим в результат аналізу виділені збіги за тегами Title, Description, H1 і контенту на сторінках.

Як знайти дублі сторінок на сайті через Ahrefs

 

Висновки

Дублікати сторінок це серйозна проблема, вирішення якої не варто відкладати. Так, близько 24% сайтів має повтори в тегах H1, що заважає їм в числі іншого потрапити на першу сторінку видачі Google. Тому ми рекомендуємо спробувати один з 10 способів пошуку дублів сторінок на сайті.

Після успішної процедури виявлення часткових або повних дублікатів слід усунути їх. Для цього ви можете залишити у нас заявку на SEO-просування або самостійно провести всі технічні роботи. Про те, які існують методи усунення дублів сторінок на сайтах, ми розповімо в наступній статті.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті