Головна » Блог » Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році

Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році

27.01.2021

Ольга Коцофане


Як грамотно розподіляти бюджет на просування? На які канали трафіку звернути увагу? І, врешті-решт, як збільшити продажі інтернет-магазину в 2021 році? Перед тим, як складати стратегію, рекомендуємо ознайомитися з актуальними статистичними даними для e-commerce по SEO, CRO і PPC. Завдяки точним цифрам ви отримаєте точне уявлення про те, як йдуть справи на ринку в світі і Україні зокрема. Також в якості бонусу ми додали блок про те, які товари найчастіше купують саме українці.

Актуальна статистика для електронної комерції в 2021 році

 

Загальна статистика e-commerce

  • За підсумками 2020 року в ТОП-10 онлайн-магазинів в світі входять Amazon, eBay, Walmart, Apple, Mercado Libre, AliExpress, Samsung, Shopee, Rakuten, Etsy. (SEMrush та Apptopia)
  • Кількість відвідувань онлайн-маркетплейсов збільшилася на 37% — з 16 млрд в січні 2020 року до 22 млрд в червні. (Payoneer)
  • За приростом нових користувачів перша десятка має наступний вигляд: Amazon (+220 млн), Shopee (+50 млн), SHEIN (+46 млн), Pinduoduo (+38 млн), Flipkart (+32 млн), Taobao Special (+26 млн), AliExpress (+25,5 млн), Lazada (+24 млн), Mercado Libre (+21 млн), Taobao (+18 млн). (SEMrush та Apptopia)
  • За перше півріччя 2020 року в умовах пандемії COVID-19 в Україні частка e-commerce зросла на 45%. (Payoneer)
  • Однак китайський ринок електронної комерції — найбільший в світі. І він виросте на 12,8% за рік і досягне 1,26 трлн доларів у 2021 році. (Finaria.it)
  • На онлайн припадає 66% точок дотику рітейлерів з покупцями. Близько 37% споживачів переглядали сайти і додатки магазинів, перш ніж перейти до придбання товарів. Другий за популярністю touchpoint стала пошукова видача (28%), а третій — email-реклама (21%). (GroupM та Kantar).
  • 66% вибирають роздрібного продавця на основі зручності, а всього 47% – на основі ціни. (GroupM та Kantar).
  • Перше торкання з покупцем перед покупкою відбувається через e-mail (51%), веб-сайт або додаток рітейлера (48%), пошукові системи (46%), рекламу або пост в соцмережах (45%). (GroupM и Kantar).
  • До 2040 року 95% всіх покупок здійснюватимуться через електронну комерцію. (Nasdaq)
  • Основними джерелами трафіку для великих e-commerce проектів є директ, пошукові мережі, реферали, платна реклама, соцмережі. (SEMrush та Apptopia)

 

Чому SEO необхідно для e-commerce?

  • 68% онлайн-досвіду починаються з пошукової системи. (BrightEdge)
  • 90,63% всіх сторінок в нашому індексі отримують нульовий трафік від Google, а 5,29% з них – десять відвідувань в місяць або менше. (Ahrefs)
  • 0,78% користувачів Google натискають на результати з 2-ї сторінки. (Backlinko)
  • Тільки 37% професіоналів електронної комерції кажуть, що вони зосереджені на оптимізації своїх PDP для SEO на онлайн-платформах, які вони використовують для цифрового маркетингу. (GroupM и Kantar).
  • 39,9% всіх сайтів в Інтернеті в 2021 році використовують CMS WordPress, що на 4,9% більше, ніж у 2020 році. Далі йдуть Shopify і Joomla. (W3Techs)
  • В середньому, просування на 1 позицію в результатах пошуку збільшує CTR на 30,8%. Однак це залежить від того, звідки ви рухаєтеся і куди. Перехід з позиції №3 на позицію №2 зазвичай призводить до значного підвищення CTR. Однак перехід від №10 до пункту 9 не має статистично значущої значення. (Backlinko)
  • 76% молодих людей у віці від 18 до 34 років використовували голосовий пошук для того, щоб знайти інформацію про місцеве бізнесі. (Score)
  • 32% використовують голосовий пошук для покупки, 46% — щоб визначити ціну на товар / послугу місцевого бізнесу. (Score)

Якщо вашому сайту потрібен комплексний SEO-аудит і грамотна стратегія на просування в пошуку в 2021 році, то залишайте заявку за посиланням і ми швидко та ефективно допоможемо вам зайняти топові позиції у видачі.

 

Чому CRO так само важливо для e-commerce?

  • Середній коефіцієнт конверсії веб-сайту складає 2,35%, а у кращих сайтів цей показник становить 11% і більше. (Wordstream)
  • 56% професіоналів в галузі електронної комерції виділяють кошти на дані і аналітику, що робить цю послугу кращої із запланованих в бюджеті. (GroupM та Kantar).
  • 42% професіоналів галузі згодні з тим, що найбільша можливість в маркетингу електронної комерції в найближчі п’ять років — це поліпшення користувацького досвіду. (GroupM та Kantar
  • Кожен п’ятий покупець кидає кошик з-за складного/довгого процесу оформлення замовлення. (Baymard Institute)
  • Сайти електронної комерції можуть отримати збільшення коефіцієнта конверсії на 35% з оптимізованим дизайном оформлення замовлення. (Baymard Institute)
  • Компанії з найвищою конверсією витрачають не менше 5% свого бюджету на CRO. (Adobe)

Якщо вашому сайту потрібен CRO-аудит або комплекс заходів по збільшенню конверсії, то ви можете залишити заявку.

Приклад реалізації послуги ви можете побачити в нашому кейсі зі збільшення продажів для інтернет-магазину Leroy Merlin.

 

Статистика платного просування e-commerce: соцмережі і не тільки

  • У 2021 році на глобальні витрати на цифрову рекламу досягнуть 389 мільярдів доларів. У той час як світові витрати на цифрову рекламу в 2021 році збільшилися на скромні 2,4%, в 2021 році очікується їх зростання на 17%. (eMarketer).
  • 72% професіоналів електронної комерції використовують Facebook для цифрового маркетингу. (GroupM и Kantar)
  • 54% респондентів зробили покупку в момент або відразу після перегляду реклами в Instagram. (Ipsos, по заказу Facebook)
  • Трафік з соцмереж для великих e-comm проектів збільшився на 30,7% за 2020-й рік. (SEMrush та Apptopia)
  • Середній CTR в КМС для електронної комерції складає 0,51%. (WordStream)
  • Середня ціна за клік (CPС) для e-commerce становить $ 0,45. (WordStream)
  • Середній коеф. конверсії в Google AdWords для e-commerce становить 0,59%. (WordStream)
  • Середня ціна за цільову дію (CPA) для e-commerce в КМС становить $ 65,80. (WordStream)

Webpromo — експерт в платному просуванні e-commerce сайтів. Щоб дізнатися більше, читайте в нашому кейсі з налаштування контекстної реклами для METRO Cash & Carry Ukraine. Також ви можете залишити заявку і отримати консультацію із платного просування.

 

Статистика використання e-mail-каналу для e-commerce

  • Щодня електронною поштою користується майже 3,9 мільярда користувачів. (Statista)
  • 46% всіх електронних листів відкривається через мобільні додатки. (Hubspot)
  • Маркетологи, що використовують сегментовані кампанії, відзначають збільшення доходу на 760%. (Campaign Monitor)
  • 35% бізнес-професіоналів перевіряють електронну пошту на мобільних пристроях, а 80% вважає, що цей канал допомагає утримувати клієнтів. (Hubspot)
  • 59% респондентів стверджують, що маркетингові електронні листи впливають на їх рішення під час купівлі. (Hubspot)
  • 73% мілленіалов воліють, щоб бізнес спілкувався по електронній пошті. (Hubspot)
  • 35% маркетологів відправляють своїм клієнтам 3-5 листів на тиждень. (Not Another State of Marketing)

 

Статистика мобільного e-commerce

  • На мобільні телефони тепер доводиться більше половини часу, яке ми проводимо в інтернеті — 50,1%. (Hootsuite)
  • Загальне зростання установок мобільних додатків за 2020 й рік становить близько 16,7%. (SEMrush и Apptopia)
  • 93% мілленіалов порівнювали онлайн-пропозиції за допомогою мобільних пристроїв. (Statista)
  • У мобільних пристроїв найнижчий показник відмови від кошика серед всіх пристроїв — 78%, за ним слідують планшети (70%) і настільні комп’ютери/ноутбуки (67%). (OptiMonster)
  • Середній коефіцієнт мобільного конверсії становить близько 1,53%. (Statista)
  • 10 із кожних 11 хвилин користування мобільним пристроєм люди витрачають на мобільні додатки, а на перегляд веб-сторінок йде тільки 9% «мобільного часу». (App Annie)

Наші клієнти давно використовують мобільний трафік для збільшення продажів. Про те, як розкрутити мобільний додаток для e-commerce читайте в нашому кейсі для Auchan Retail Україна.

 

Які товари і де українці купують онлайн?

  • Мода є найбільшим сегментом ринку електронної комерції, який, як очікується, принесе дохід у 759,5 млрд доларів в 2021 році, що на 15% більше, ніж в попередньому році. (Finaria.it)
  • Іграшки та товари для хобі — другий за величиною сегмент e-commerce, який найкраще продається. В 2021-му році очікується виручка від продажів в розмірі 590,7 млрд доларів, що на 12% більше, ніж рік тому. В 2025 році ця цифра досягне 766,8 млрд доларів. (Finaria.it)
  • Електроніка та медіа, будучи третім за величиною сегментом в світі, за прогнозами, досягнуть цього року $ 542,3 млрд, що на 28% більше за рік. Далі йдуть сегменти меблів і техніки, продуктів харчування та особистої гігієни з виручкою в 362,9 млрд доларів і 468,5 млрд доларів відповідно. (Finaria.it)
  • Загальна сума від онлайн-продажів з січня по листопад 2020 року сягнула 107 млрд грн — це на 41% більше, ніж за аналогічний період 2019 року. (EVO)
  • З січня по листопад 2020 роки українці найчастіше купували на сайтах Prom.ua та Bigl.ua. (EVO)
  • Найбільший приріст відзначається в наступних категоріях товарів: медичні товари (+ 225%), сільгосптовари (83%), товари для домашніх тварин (+ 69%), продукти харчування (+ 49%). (EVO)
  • В період новорічних свят українці зробили більше 300 тисяч замовлень з послугою OLX Доставка на популярній дошці оголошень, тоді як в минулому році — 205 тисяч. Найбільш продаваними категоріями виявилися чоловічий одяг (+ 123%), чоловіче взуття (+ 94%), електроніка та комплектуючі (+ 74%), смартфони (+ 63%). (Аналітична служба OLX)

 

Інша актуальна статистика для e-commerce

  • На західному ринку кількість установок додатків для розстрочки платежів (Klarna, Afterpay, Quadpay і ін.) зросла на 136%. (SEMrush та Apptopia)
  • 87% споживачів читають онлайн-огляди місцевих компаній в 2020 році — в порівнянні з 81% в 2019 році. (BrightLocal)
  • 79% покупців шукають безкоштовну доставку. (Invesp)
  • 46,5% малих і середніх підприємств стверджують, що безкоштовна доставка збільшує їх прибуток. (MCM)
  • У спортивних товарів найнижчий середній коеф. конверсії (2,35%), а у продуктів харчування — найвищий (4,95%). (YouTpo)

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг. 

Последние материалы рубрики

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Above-the-fold: який контент хочуть бачити люди, а який —...

Як важливий контент у верхній частині сторінки впливає на ранжування сайту в пошуковій системі Google сьогодні? Чи дає таке розташування...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті