Головна » Блог » Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році

Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році

27.01.2021

Ольга Коцофане


Як грамотно розподіляти бюджет на просування? На які канали трафіку звернути увагу? І, врешті-решт, як збільшити продажі інтернет-магазину в 2021 році? Перед тим, як складати стратегію, рекомендуємо ознайомитися з актуальними статистичними даними для e-commerce по SEO, CRO і PPC. Завдяки точним цифрам ви отримаєте точне уявлення про те, як йдуть справи на ринку в світі і Україні зокрема. Також в якості бонусу ми додали блок про те, які товари найчастіше купують саме українці.

Актуальна статистика для електронної комерції в 2021 році

 

Загальна статистика e-commerce

  • За підсумками 2020 року в ТОП-10 онлайн-магазинів в світі входять Amazon, eBay, Walmart, Apple, Mercado Libre, AliExpress, Samsung, Shopee, Rakuten, Etsy. (SEMrush та Apptopia)
  • Кількість відвідувань онлайн-маркетплейсов збільшилася на 37% — з 16 млрд в січні 2020 року до 22 млрд в червні. (Payoneer)
  • За приростом нових користувачів перша десятка має наступний вигляд: Amazon (+220 млн), Shopee (+50 млн), SHEIN (+46 млн), Pinduoduo (+38 млн), Flipkart (+32 млн), Taobao Special (+26 млн), AliExpress (+25,5 млн), Lazada (+24 млн), Mercado Libre (+21 млн), Taobao (+18 млн). (SEMrush та Apptopia)
  • За перше півріччя 2020 року в умовах пандемії COVID-19 в Україні частка e-commerce зросла на 45%. (Payoneer)
  • Однак китайський ринок електронної комерції — найбільший в світі. І він виросте на 12,8% за рік і досягне 1,26 трлн доларів у 2021 році. (Finaria.it)
  • На онлайн припадає 66% точок дотику рітейлерів з покупцями. Близько 37% споживачів переглядали сайти і додатки магазинів, перш ніж перейти до придбання товарів. Другий за популярністю touchpoint стала пошукова видача (28%), а третій — email-реклама (21%). (GroupM та Kantar).
  • 66% вибирають роздрібного продавця на основі зручності, а всього 47% – на основі ціни. (GroupM та Kantar).
  • Перше торкання з покупцем перед покупкою відбувається через e-mail (51%), веб-сайт або додаток рітейлера (48%), пошукові системи (46%), рекламу або пост в соцмережах (45%). (GroupM и Kantar).
  • До 2040 року 95% всіх покупок здійснюватимуться через електронну комерцію. (Nasdaq)
  • Основними джерелами трафіку для великих e-commerce проектів є директ, пошукові мережі, реферали, платна реклама, соцмережі. (SEMrush та Apptopia)

 

Чому SEO необхідно для e-commerce?

  • 68% онлайн-досвіду починаються з пошукової системи. (BrightEdge)
  • 90,63% всіх сторінок в нашому індексі отримують нульовий трафік від Google, а 5,29% з них – десять відвідувань в місяць або менше. (Ahrefs)
  • 0,78% користувачів Google натискають на результати з 2-ї сторінки. (Backlinko)
  • Тільки 37% професіоналів електронної комерції кажуть, що вони зосереджені на оптимізації своїх PDP для SEO на онлайн-платформах, які вони використовують для цифрового маркетингу. (GroupM и Kantar).
  • 39,9% всіх сайтів в Інтернеті в 2021 році використовують CMS WordPress, що на 4,9% більше, ніж у 2020 році. Далі йдуть Shopify і Joomla. (W3Techs)
  • В середньому, просування на 1 позицію в результатах пошуку збільшує CTR на 30,8%. Однак це залежить від того, звідки ви рухаєтеся і куди. Перехід з позиції №3 на позицію №2 зазвичай призводить до значного підвищення CTR. Однак перехід від №10 до пункту 9 не має статистично значущої значення. (Backlinko)
  • 76% молодих людей у віці від 18 до 34 років використовували голосовий пошук для того, щоб знайти інформацію про місцеве бізнесі. (Score)
  • 32% використовують голосовий пошук для покупки, 46% — щоб визначити ціну на товар / послугу місцевого бізнесу. (Score)

Якщо вашому сайту потрібен комплексний SEO-аудит і грамотна стратегія на просування в пошуку в 2021 році, то залишайте заявку за посиланням і ми швидко та ефективно допоможемо вам зайняти топові позиції у видачі.

 

Чому CRO так само важливо для e-commerce?

  • Середній коефіцієнт конверсії веб-сайту складає 2,35%, а у кращих сайтів цей показник становить 11% і більше. (Wordstream)
  • 56% професіоналів в галузі електронної комерції виділяють кошти на дані і аналітику, що робить цю послугу кращої із запланованих в бюджеті. (GroupM та Kantar).
  • 42% професіоналів галузі згодні з тим, що найбільша можливість в маркетингу електронної комерції в найближчі п’ять років — це поліпшення користувацького досвіду. (GroupM та Kantar
  • Кожен п’ятий покупець кидає кошик з-за складного/довгого процесу оформлення замовлення. (Baymard Institute)
  • Сайти електронної комерції можуть отримати збільшення коефіцієнта конверсії на 35% з оптимізованим дизайном оформлення замовлення. (Baymard Institute)
  • Компанії з найвищою конверсією витрачають не менше 5% свого бюджету на CRO. (Adobe)

Якщо вашому сайту потрібен CRO-аудит або комплекс заходів по збільшенню конверсії, то ви можете залишити заявку.

Приклад реалізації послуги ви можете побачити в нашому кейсі зі збільшення продажів для інтернет-магазину Leroy Merlin.

 

Статистика платного просування e-commerce: соцмережі і не тільки

  • У 2021 році на глобальні витрати на цифрову рекламу досягнуть 389 мільярдів доларів. У той час як світові витрати на цифрову рекламу в 2021 році збільшилися на скромні 2,4%, в 2021 році очікується їх зростання на 17%. (eMarketer).
  • 72% професіоналів електронної комерції використовують Facebook для цифрового маркетингу. (GroupM и Kantar)
  • 54% респондентів зробили покупку в момент або відразу після перегляду реклами в Instagram. (Ipsos, по заказу Facebook)
  • Трафік з соцмереж для великих e-comm проектів збільшився на 30,7% за 2020-й рік. (SEMrush та Apptopia)
  • Середній CTR в КМС для електронної комерції складає 0,51%. (WordStream)
  • Середня ціна за клік (CPС) для e-commerce становить $ 0,45. (WordStream)
  • Середній коеф. конверсії в Google AdWords для e-commerce становить 0,59%. (WordStream)
  • Середня ціна за цільову дію (CPA) для e-commerce в КМС становить $ 65,80. (WordStream)

Webpromo — експерт в платному просуванні e-commerce сайтів. Щоб дізнатися більше, читайте в нашому кейсі з налаштування контекстної реклами для METRO Cash & Carry Ukraine. Також ви можете залишити заявку і отримати консультацію із платного просування.

 

Статистика використання e-mail-каналу для e-commerce

  • Щодня електронною поштою користується майже 3,9 мільярда користувачів. (Statista)
  • 46% всіх електронних листів відкривається через мобільні додатки. (Hubspot)
  • Маркетологи, що використовують сегментовані кампанії, відзначають збільшення доходу на 760%. (Campaign Monitor)
  • 35% бізнес-професіоналів перевіряють електронну пошту на мобільних пристроях, а 80% вважає, що цей канал допомагає утримувати клієнтів. (Hubspot)
  • 59% респондентів стверджують, що маркетингові електронні листи впливають на їх рішення під час купівлі. (Hubspot)
  • 73% мілленіалов воліють, щоб бізнес спілкувався по електронній пошті. (Hubspot)
  • 35% маркетологів відправляють своїм клієнтам 3-5 листів на тиждень. (Not Another State of Marketing)

 

Статистика мобільного e-commerce

  • На мобільні телефони тепер доводиться більше половини часу, яке ми проводимо в інтернеті — 50,1%. (Hootsuite)
  • Загальне зростання установок мобільних додатків за 2020 й рік становить близько 16,7%. (SEMrush и Apptopia)
  • 93% мілленіалов порівнювали онлайн-пропозиції за допомогою мобільних пристроїв. (Statista)
  • У мобільних пристроїв найнижчий показник відмови від кошика серед всіх пристроїв — 78%, за ним слідують планшети (70%) і настільні комп’ютери/ноутбуки (67%). (OptiMonster)
  • Середній коефіцієнт мобільного конверсії становить близько 1,53%. (Statista)
  • 10 із кожних 11 хвилин користування мобільним пристроєм люди витрачають на мобільні додатки, а на перегляд веб-сторінок йде тільки 9% «мобільного часу». (App Annie)

Наші клієнти давно використовують мобільний трафік для збільшення продажів. Про те, як розкрутити мобільний додаток для e-commerce читайте в нашому кейсі для Auchan Retail Україна.

 

Які товари і де українці купують онлайн?

  • Мода є найбільшим сегментом ринку електронної комерції, який, як очікується, принесе дохід у 759,5 млрд доларів в 2021 році, що на 15% більше, ніж в попередньому році. (Finaria.it)
  • Іграшки та товари для хобі — другий за величиною сегмент e-commerce, який найкраще продається. В 2021-му році очікується виручка від продажів в розмірі 590,7 млрд доларів, що на 12% більше, ніж рік тому. В 2025 році ця цифра досягне 766,8 млрд доларів. (Finaria.it)
  • Електроніка та медіа, будучи третім за величиною сегментом в світі, за прогнозами, досягнуть цього року $ 542,3 млрд, що на 28% більше за рік. Далі йдуть сегменти меблів і техніки, продуктів харчування та особистої гігієни з виручкою в 362,9 млрд доларів і 468,5 млрд доларів відповідно. (Finaria.it)
  • Загальна сума від онлайн-продажів з січня по листопад 2020 року сягнула 107 млрд грн — це на 41% більше, ніж за аналогічний період 2019 року. (EVO)
  • З січня по листопад 2020 роки українці найчастіше купували на сайтах Prom.ua та Bigl.ua. (EVO)
  • Найбільший приріст відзначається в наступних категоріях товарів: медичні товари (+ 225%), сільгосптовари (83%), товари для домашніх тварин (+ 69%), продукти харчування (+ 49%). (EVO)
  • В період новорічних свят українці зробили більше 300 тисяч замовлень з послугою OLX Доставка на популярній дошці оголошень, тоді як в минулому році — 205 тисяч. Найбільш продаваними категоріями виявилися чоловічий одяг (+ 123%), чоловіче взуття (+ 94%), електроніка та комплектуючі (+ 74%), смартфони (+ 63%). (Аналітична служба OLX)

 

Інша актуальна статистика для e-commerce

  • На західному ринку кількість установок додатків для розстрочки платежів (Klarna, Afterpay, Quadpay і ін.) зросла на 136%. (SEMrush та Apptopia)
  • 87% споживачів читають онлайн-огляди місцевих компаній в 2020 році — в порівнянні з 81% в 2019 році. (BrightLocal)
  • 79% покупців шукають безкоштовну доставку. (Invesp)
  • 46,5% малих і середніх підприємств стверджують, що безкоштовна доставка збільшує їх прибуток. (MCM)
  • У спортивних товарів найнижчий середній коеф. конверсії (2,35%), а у продуктів харчування — найвищий (4,95%). (YouTpo)

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг. 

Последние материалы рубрики

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Новини Google

Головні новини за підсумками Google Search On 2022

Що планує впроваджувати Google? Ключові тези про нові функції

Glovo Україна

Замовлення у Glovo зросли на 442%: як компанія справляється з...

Як Glovo пережив день відкриття McDonald's та як компанія справляється з неймовірним ажіотажем киян?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті