Google запускає таргетинг на основі музичних добірок під настрій
25.10.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google оновлює рекламні відеокампанії на YouTube та додає можливість орієнтуватися на людей, які слухають певний тип музики.
Оновлення Google «Music Mood Lineups» допоможе рекламодавцям залучити користувачів, коли вони в хорошому настрої. Багато хто з них стверджує, що музика робить їх щасливими.
Google запускає п’ять типів музичних збірок під настрій:
- Романтичний (Romantic),
- Щасливий та надихаючий (Happy & Uplifting)
- Розслаблюючий (Chill)
- Похмурий (Downbeat)
- Веселі настрої (Funky).
При розміщенні реклами за допомогою Music Mood Lineup оголошення показуватиметься разом із відео, витягнутими із сигналів, які YouTube використовує як частину плейлистів YouTube Music.
Таргетинг з музичних збірок під настрій доступний рекламодавцям Google Ads у 20 країнах.