Українська молодь обирає TikTok — статистика популярності соціальних мереж
21.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
За даними дослідження агентства PlusOne, TikTok став найпопулярнішою соціальною мережею за 2021 серед молодого покоління в Україні. Статистика користувачів у TikTok, соціальних мережах серед української аудиторії по країні та регіонам.
На сьогодні у соціальній мережі TikTok зареєстровано 12 млн акаунтів з України. Серед них половину становить аудиторія від 18 до 24 років (5,5 млн. сторінок). Ця кількість перевищує відсоток молоді в Україні. Передбачається, що часто користувачі цього віку створюють фейкові облікові записи для накрутки сторінок або мають кілька профілів у TikTok.
Друге місце серед української молоді після TikTok займає соціальна мережа з візуальним наповненням Instagram (більше 4 млн. зареєстрованих користувачів).
Для користувачів 25-34, 35-44 та старше відеохостинг YouTube залишається лідером. На платформі налічується 23,5 млн. користувачів з України.
Після YouTube, група 25-34 воліють проводити час Instagram, старше покоління (45-54 і 55+) вибирає Facebook.
Згідно зі статистикою, за останні півроку кількість передплатників у Instagram збільшилася на 2,3 млн українських користувачів, а Facebook — на 800 тис.
Якщо говорити про загальну статистику в Україні, то Instagram налічує 15,8 млн, Facebook — 16,4 млн.
У регіонах країни населення України раніше віддавали перевагу Метавсесвіту Цукербергу. Проте зараз спостерігається приріст шанувальників Instagram. У порівнянні Facebook збільшив кількість передплатників у середньому на 2%, а Instagram — на 4% (статистика щодо регіонів).
Соціальні мережі в Україні мають великий вплив та розвивають тенденцію на Social commerce. Аудиторія TikTok стає платоспроможною, що є однією з основних причин, чому важливим є просування в соціальній мережі TikTok.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу;
- Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна автоматизація;
- Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.