Google запускає сині галочки у Gmail для перевірених брендів
10.05.2023

У компанії пояснили, що це можливо завдяки тому, що у 2021 році в Google запровадили індикатори бренду для ідентифікації повідомлень (BIMI) у Gmail. Ця функція вимагає від відправників використання надійної автентифікації та перевірки логотипу свого бренду, щоб відображати логотип бренду як аватар в електронних листах. На основі цієї перевірки тепер користувачі бачитимуть синю галочку біля назв відправників, які прийняли BIMI.
“Це допоможе користувачам розрізняти повідомлення від законних відправників, а не імітаторів”, — наголосили розробники.
Як отримати синю галочку в Gmail?
Функція доступна для всіх клієнтів Google Workspace, а також для клієнтів старих версій G Suite Basic і Business. А також для користувачів з особистими обліковими записами Google.
Щоб скористатися перевагами BIMI для вихідних електронних листів на Gmail та інші платформи, переконайтеся, що ваша організація прийняла DMARC і що ви підтвердили свій логотип за допомогою VMC, виданого центром сертифікації, таким як Entrust або DigiCert.