Головна » Блог » Релевантний контент важливіше швидкості завантаження ‒ експерт Google

Релевантний контент важливіше швидкості завантаження ‒ експерт Google

21.10.2020

Ольга Коцофане


На YouTube-каналі Веб-майстра Google регулярно виходять випуски проекту SEO Mythbusting. У третьому епізоді 2 сезону гостем став співробітник пошуку Google Мартін Сплітто. В ході бесіди він розвіяв головні міфи про швидкість завантаження сайтів, відповівши на найпоширеніші питання.

Експерт Google розповів, що релевантний контент важливіше швидкості завантаження

Експерт Google розвіяв міфи про швидкість завантаження сторінок сайту

Що сказав про швидкість завантаження сторінок сайту Мартін Сплітт

Ключові моменти з промови експерта Google:

  • Сторінки з більш релевантним контентом будуть вище у видачі пошуку Google, ніж сторінки з високою швидкістю завантаження. Останній фактор не так важливий, як вважають багато SEO-оптимізаторів. Однак, якщо мова йде про дві сторінки з приблизно однаковою якістю контенту, то краще місце у видачі отримає та, чия швидкість завантаження швидше.
  • У світі велика кількість регіонів, де інтернет повільний. Про це повинні пам’ятати всі розробники.
  • Рекомендований розмір ваги сторінки – 500 кбайт.
  • Спірний факт, що мінімальний розмір картинки позитивно впливає на швидкість завантаження сторінки. SEO-фахівці забувають при цьому про «ледаче» завантаження
  • Lighthouse ‒ не остання інстанція в вимірюванні швидкості завантаження сторінок сайту. Зміни за рекомендаціями подібних сервісів не обов’язково призводять до поліпшення показників.
  • На різних пристроях сайт завантажується з різною швидкістю. Оптимальний варіант ‒ відстежити пристрої, з яких користувачі відкривають ваш сайт, і оптимізувати швидкість завантаження під цей конкретний список.
  • AMP ‒ це не фактор ранжування. Однак технологія важлива в тій же мірі, що і швидкість ранжирування.

Відзначимо, що коментарі Мартіна Сплітто зовсім не відкидають важливість роботи SEO-фахівців над поліпшенням швидкості завантаження сторінок сайтів. Навпаки, президент Google Customer Solutions Мері Еллен Коу в блозі Think with Google наполегливо рекомендував бізнесам звернути увагу на цей показник. Зокрема, в мобільній версії. Адже це безпосередньо впливає на коефіцієнт конверсії сайту.

«54% людей кажуть, що в міру збільшення часу завантаження мобільного сайту бренду зростає і їх розчарування. І це впливає на чистий прибуток. У роздрібній торгівлі ми бачили, що затримка завантаження мобільного телефону в одну секунду може вплинути на рейтинг конверсій до 20% », – констатує Мері Еллен Коу.Президент Google Customer Solutions Мері Еллен Коу Президент Google Customer Solutions Мері Еллен Коу[/caption]

Детальніше про помилки мобільної версії сайту, які призводять до зниження конверсії, розповів експерт Webpromo. Він також порадив, як можна перевірити й покращити швидкість завантаження сторінок сайту.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності