Релевантний контент важливіше швидкості завантаження ‒ експерт Google
21.10.2020
На YouTube-каналі Веб-майстра Google регулярно виходять випуски проекту SEO Mythbusting. У третьому епізоді 2 сезону гостем став співробітник пошуку Google Мартін Сплітто. В ході бесіди він розвіяв головні міфи про швидкість завантаження сайтів, відповівши на найпоширеніші питання.

Експерт Google розвіяв міфи про швидкість завантаження сторінок сайту
Що сказав про швидкість завантаження сторінок сайту Мартін Сплітт
Ключові моменти з промови експерта Google:
- Сторінки з більш релевантним контентом будуть вище у видачі пошуку Google, ніж сторінки з високою швидкістю завантаження. Останній фактор не так важливий, як вважають багато SEO-оптимізаторів. Однак, якщо мова йде про дві сторінки з приблизно однаковою якістю контенту, то краще місце у видачі отримає та, чия швидкість завантаження швидше.
- У світі велика кількість регіонів, де інтернет повільний. Про це повинні пам’ятати всі розробники.
- Рекомендований розмір ваги сторінки – 500 кбайт.
-
Спірний факт, що мінімальний розмір картинки позитивно впливає на швидкість завантаження сторінки. SEO-фахівці забувають при цьому про «ледаче» завантаження
- Lighthouse ‒ не остання інстанція в вимірюванні швидкості завантаження сторінок сайту. Зміни за рекомендаціями подібних сервісів не обов’язково призводять до поліпшення показників.
-
На різних пристроях сайт завантажується з різною швидкістю. Оптимальний варіант ‒ відстежити пристрої, з яких користувачі відкривають ваш сайт, і оптимізувати швидкість завантаження під цей конкретний список.
- AMP ‒ це не фактор ранжування. Однак технологія важлива в тій же мірі, що і швидкість ранжирування.
Відзначимо, що коментарі Мартіна Сплітто зовсім не відкидають важливість роботи SEO-фахівців над поліпшенням швидкості завантаження сторінок сайтів. Навпаки, президент Google Customer Solutions Мері Еллен Коу в блозі Think with Google наполегливо рекомендував бізнесам звернути увагу на цей показник. Зокрема, в мобільній версії. Адже це безпосередньо впливає на коефіцієнт конверсії сайту.
«54% людей кажуть, що в міру збільшення часу завантаження мобільного сайту бренду зростає і їх розчарування. І це впливає на чистий прибуток. У роздрібній торгівлі ми бачили, що затримка завантаження мобільного телефону в одну секунду може вплинути на рейтинг конверсій до 20% », – констатує Мері Еллен Коу.
Президент Google Customer Solutions Мері Еллен Коу[/caption]
Детальніше про помилки мобільної версії сайту, які призводять до зниження конверсії, розповів експерт Webpromo. Він також порадив, як можна перевірити й покращити швидкість завантаження сторінок сайту.