Google завершив автоматичне оновлення розумних торгових кампаній до Performance Max
22.09.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google Ads повністю перейшов на рекламні кампанії із максимальною ефективністю Performance Max. Розгортання оновлення розпочалося ще у липні 2022 року і завершилося у вересні. Що це означає?
Торік Performance Max запустили в бета-тестуванні, але тільки для провідних агентств. Суперечливі відгуки про рекламу даного формату підтвердили той факт, що Performance Max потребує додаткового тестування та доопрацювань.
У липні 2022 року Google додав 6 нових функцій Performance Max. Також перед масовим переходом можна було самостійно оновити розумні торгові кампанії до Performance Max. Про це ми писали тут.
У серпні Google заявив про автоматичний перехід на Performance Max. Після оновлення рекламодавці мали отримати відповідне сповіщення від Google Ads. Тепер рекламні кампанії з максимальною ефективністю доступні усім.
Performance Max вже має багато позитивних результатів від розробників, інтернет-рітейл відзначає збільшення продажів. Рекламні кампанії з максимальною ефективністю дозволяють автоматизувати багато дій в обліковому записі, економити час та спростити керування кількома обліковими записами.