Головна » Блог » Google завершив автоматичне оновлення розумних торгових кампаній до Performance Max

Google завершив автоматичне оновлення розумних торгових кампаній до Performance Max

22.09.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google Ads повністю перейшов на рекламні кампанії із максимальною ефективністю Performance Max. Розгортання оновлення розпочалося ще у липні 2022 року і завершилося у вересні. Що це означає?

Новости Google



Торік Performance Max запустили в бета-тестуванні, але тільки для провідних агентств. Суперечливі відгуки про рекламу даного формату підтвердили той факт, що Performance Max потребує додаткового тестування та доопрацювань.

У липні 2022 року Google додав 6 нових функцій Performance Max. Також перед масовим переходом можна було самостійно оновити розумні торгові кампанії до Performance Max. Про це ми писали тут.

У серпні Google заявив про автоматичний перехід на Performance Max. Після оновлення рекламодавці мали отримати відповідне сповіщення від Google Ads. Тепер рекламні кампанії з максимальною ефективністю доступні усім.

Performance Max вже має багато позитивних результатів від розробників, інтернет-рітейл відзначає збільшення продажів. Рекламні кампанії з максимальною ефективністю дозволяють автоматизувати багато дій в обліковому записі, економити час та спростити керування кількома обліковими записами.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності