Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку
23.03.2023
Instagram починає тестування реклами в результатах пошуку а також запустив рекламу-нагадування. Про це повідомили у блозі соціальної мережі.
Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних оголошень.
Оголошення-нагадування Instagram допомагають рекламодавцям підвищити обізнаність, очікування та увагу до майбутніх моментів. Люди можуть увімкнути зручні нагадування та отримувати три сповіщення від Instagram за день до, за 15 хвилин до та під час події. Функція тепер доступна для всіх рекламодавців по всьому світі.
Instagram починає тестувати рекламу в результатах пошуку, щоб охопити людей, які активно шукають компанії, продукти та вміст. Оголошення будуть відображатися в стрічці, яку користувачі зможуть прокручувати та побачити публікації в результатах пошуку. Планується запуск розміщення в усьому світі найближчими місяцями.
Чому це важливо?
Нові рекламні рішення підвищують видимість для компаній на платформі, дозволяють охопити ширшу аудиторію та більше потенційних клієнтів. Оголошення також позитивно впливають на впізнаваність бренду, збільшують кількість відвідувань подій та дозволяють рекламувати запуск продукту, забезпечуючи гнучкість для адаптації кампаній відповідно до потреб рекламодавців.