Головна » Блог » Як змінилися бізнес-цілі та терміни їх досягнення у маркетологів України в умовах повномасштабної війни?

Як змінилися бізнес-цілі та терміни їх досягнення у маркетологів України в умовах повномасштабної війни?

29.08.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Війна в Україні торкнулася буквально кожної галузі діяльності. В умовах воєнного стану, великий, середній й малий бізнес адаптуються до ситуації. Маркетологи, у свою чергу, змінили підходи, методи та інструменти у рекламних кампаніях. Редакція Webpromo провела власне дослідження, на основі якого з’ясувала, як змінилися бізнес-цілі та терміни їх досягнення у маркетологів України в умовах повномасштабної війни?

Маркетинговое исследование Webpromo



 

Методологія дослідження

Ми опитали понад 50 клієнтів на українському ринку. Дізнавались, як змінилися цілі performance-маркетингу після 24 лютого, як війна вплинула на планування та терміни досягнення цілей, а також головний фокус маркетологів зараз.

 

Результати дослідження

Як змінилися цілі performance-маркетингу?

Згідно з отриманими результатами, більшість маркетологів (40%) ставить у пріоритет мету — залучення нових клієнтів. Як і у довоєнний час, цілі для каналів performance-маркетингу не змінилися. Однак при оптимізації бюджету головне завдання — це збільшення конверсій та отримання лідів.

Під час запуску рекламних кампаній маркетологи використовують стратегію, яка раніше показала ефективність, що мінімізує ризики.

Бюджети на рекламу суттєво скоротилися з початком війни, фахівці розподіляють кошти саме у performance. Також наголошують на прибуткові та пріоритетні категорії товарів.

Як змінилися терміни планування?

Про терміни досягнення поставленої мети думки розділилися. На даний час існує складність прогнозувати на тривалий період. До війни маркетолог розробляв план на рік, нині оптимальним терміном вважається квартал (3 місяці).

  • 45% спеціалістів в області дотримується плану на 3 місяці;
  • 30% респондентів вважає, що краще планувати на місяць із подальшою актуалізацією плану,
  • 15% маркетологів розробляють стратегію на рік (так само як і в довоєнний час)
  • 10% вважають оптимальним терміном півроку.

Повну версію дослідження можна прочитати за посиланням.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності